Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægUd fra de hylder, vi nu her kan hente på, så er det absolut ikke et dumt bud. Hvis han er blevet sine skader kvit, så er det en god spiller. Eneste bekymring er, at han nok ville konkurrere lidt med JJT, og det ville satme være dumt at smide endnu en egen u-spiller for en udefra, der ikke bringer mere (tænker Ryan-Desler; et bytte som jeg ikke er tilfreds med).
Forstår nu ikke, hvis du er utilfreds med Ryan og Desler situationen. Jeg synes Ryan er en rigtigt god Superligaback, og samtidig synes jeg Desler er meget begrænset og ret beset ikke har niveau til OB. Det er kun hans baggrund der gør, at vi stadig forsvarer ham.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSer ham mere som en makker til JJT end en konkurrent. Han har klart bevæget sig hen imod en dybere liggende position over årene, og i de kampe han har startet inde i den her sæson, har det som regel været ved siden af Jensen og Rygaard.
Forstår nu ikke, hvis du er utilfreds med Ryan og Desler situationen. Jeg synes Ryan er en rigtigt god Superligaback, og samtidig synes jeg Desler er meget begrænset og ret beset ikke har niveau til OB. Det er kun hans baggrund der gør, at vi stadig forsvarer ham.
Mht Desler er vi bare uenige: jeg kan godt se, at Ryan er bedre i nogle faser (offensivt), men jeg ser ikke gevinsten som ret stor. Og jeg opfatter Desler som en anelse bedre defensivt, så samlet set har jeg ikke set nok fra Ryan endnu til at være tilfreds - og ja, så betyder baggrunden en del. Hvis en spiller udefra kun er marginalt bedre end egen avl, så er det at spytte på egen U-afdeling at foretrække ham. For mig kunne Desler lige så godt være en ok back på det niveau, hvor vi er nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSer ham mere som en makker til JJT end en konkurrent. Han har klart bevæget sig hen imod en dybere liggende position over årene, og i de kampe han har startet inde i den her sæson, har det som regel været ved siden af Jensen og Rygaard.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDer er nogle sportslige ledelser med nosser. Hvilket er mere end man kan sige om vores
Og kunne de fleste kampe bare spilles som det meste af søndagens kamp ville mange flere sikkert dele denne holdning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDer er nogle sportslige ledelser med nosser. Hvilket er mere end man kan sige om vores
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægMattssons fyring virker nu mere som idioti end nosser. Og Erik Rasmussen har selv sagt op. Det har altså ikke krævet de store nosser at fyre ham 3-4 kampe før sæsonen er slut.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg"Selv sagt op" er muligvis hvad der står i medierne. Men Tipsbladet spekulerede i at Trylleriks dobbeltrolle har spillet en rolle og det faktum at man mistede topscoren på baggrund af det. Det lyder i mine øjne mere plausibelt, end at han skulle være smuttet selv, oprykningen hænger i en tynd tråd, men det er ikke umuligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægKunne der spekuleres i en Mads Aaquist, der synes at være røget ud i kulden hos Right to Nightmare? Og hvad med Andreas Skovgaard, også FCN, han har udløb til sommer og spiller semifast for FCN +60 kampe i suppen og kun 21 år og er CB.
Aaquist,Petry og Skovgaard. Hmmmm. Kinder überraschung?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg"Selv sagt op" er muligvis hvad der står i medierne. Men Tipsbladet spekulerede i at Trylleriks dobbeltrolle har spillet en rolle og det faktum at man mistede topscoren på baggrund af det. Det lyder i mine øjne mere plausibelt, end at han skulle være smuttet selv, oprykningen hænger i en tynd tråd, men det er ikke umuligt.
Comment
Comment