Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Superior
    replied
    Det kunne jo også være andre....

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Og.....?
    Blot en Update. Det kunne jo være os og han har været debatteret længere fremme i tråden..

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Og.....?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-paa-ny-klub/

    Leave a comment:


  • Garn
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

    Hold da op hvor siger Jesper Hansen "rigtig" mange gange.. 17 gange bare i det her interview, det er jo ligesom Poul Hansens "sindsygt". Han er jo en poet der maler med ord :) Nuvel, ellers et rigtig fint interview

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/
    "I forhold til" er det nye "det er der ingen tvivl om". Ikke et svar uden den frase

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mange tak som altid stiller i de rigtige spørgsmål som vi fans ønsker svar på
    Dejligt interview! Jeg mangler lige et enkelt opfølgende spørgsmål til det sidste svar:

    - Laver man ikke normalt en strategi, afklarer målsætningen og arbejder for st opnå den? Hvordan kan det være I gør det modsat?

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Transferpenge er en nødvendighed hvis vi skal udvikle os , og derfor bør man sælge en spiller som alligevel ikke agter at forlænge med os .
    Det ville jeg være helt enig i hvis pengene gik til at udvikle OB. Jeg mangler bare at se det skulle være tilfældet.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.
    Strategi for hvem? OSE? 3C Holding eller OB?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/
    Mange tak som altid stiller i de rigtige spørgsmål som vi fans ønsker svar på

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Jeg smider den lige herind også, da det handler om transfervinduet.

    http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.
    Til de priser JH får, så er det næsten en strategi. Når Niels "luffe" Thorborg har taget hans del, så er der jo ikke meget tilbage.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nu er jeg meget glad at Grytebust spiller ikke for Bif og helt tilfreds at JH afviste.
    Ser ingen problem at ham fortsætter. Det betyder at vi har ligaens bedste målmand mellem stængerne. Og Sayouba kan komme tætter på i den tid. Forventer et Grytebust-salg i vintervinduet og det må ikke betyde at vi taber alt for meget penge. Det er ja ofte at "klubber i krise" er villig at betale lidt mere i vintervinduet for at redde sæsonen. Så lad os bare vente hvordan det ender. Som fan er jeg glad at vi har ham lidt mere. Der var ja igen en fantastisk redning mod hovedstød søndag, så vi kan takke Gryte én gang mere for at holde fast point for os.
    Vi får maksimalt en 1-2 millioner for Gryte til vinter, ligesom vi selv lige har betalt for Bashkim.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det forudsætter vel, at holdet kan nyde gode af transferindtægterne, og der er ikke mange eksempler de sidste 8 år på, at det skulle være tilfældet.
    Nej men lad os da så holde op med overhovedet at sælge spillere igen. Det lyder som en fremragende strategi.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Den rigtige mulighed for OB eller Gryte ?

    Bif bød 10 mill i vinters der ville man ikke sælge .
    Der har hele tiden været pralet af den store interesse for Gryte , og pludselig når man åbenlyst gerne vil sælge så er der ingen som vil købe .. .
    Nu er jeg meget glad at Grytebust spiller ikke for Bif og helt tilfreds at JH afviste.
    Ser ingen problem at ham fortsætter. Det betyder at vi har ligaens bedste målmand mellem stængerne. Og Sayouba kan komme tætter på i den tid. Forventer et Grytebust-salg i vintervinduet og det må ikke betyde at vi taber alt for meget penge. Det er ja ofte at "klubber i krise" er villig at betale lidt mere i vintervinduet for at redde sæsonen. Så lad os bare vente hvordan det ender. Som fan er jeg glad at vi har ham lidt mere. Der var ja igen en fantastisk redning mod hovedstød søndag, så vi kan takke Gryte én gang mere for at holde fast point for os.

    Leave a comment:

Working...
X