Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
Leave a comment:
-
Jeg tror i hvert fald godt vi kan afskrive Bashkim. Han lagde en kort video op på sin instagram hvor han sad overfor to fyre i jakkesæt, en bunke papirer og en kuglepen.. Og nu har han lagt en video op, hvor han kører i bil et sted, som kunne minde om Emiraterne, Kazakstan eller lignende - så det bliver nok udlandet, hvor der kan tjenes lidt gode mønter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægMåske - men Mandé har udtalt at det intet gør at være 2. valg den næste stykke tid og at han gerne vil lære af Grytebust, så det vil passe ham fint.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå er det vel heller ikke værre. Gryte ryger sikkert til jul istedet - havde været langt værre om han blev solgt i sidste øjeblik og man ikke havde chancen for at hente en erstatning
Leave a comment:
-
Jeg vil være MEGET overrasket, hvis Grytebust stadig er i OB, efter vinduet er smækket i.
Og så håber jeg godt nok på en offensiv forstærkning, ligesom jeg har en idé om, at en mand som Casper Nielsen godt kunne være på vej videre med Vacek's ankomst.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet er fint nok at lære af Bjerring og Grytebust, på den anden side bliver han også rusten uden kampe.
Sælger vi ikke Grytebust, så er det fordi Jesper Hansen har "gættet" forkert, i forhold til om Grytebust røg nu.
Jesper bruge penge på Mandé, Gryte og Thomas på en gang - hvad tror i
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægMåske - men Mandé har udtalt at det intet gør at være 2. valg den næste stykke tid og at han gerne vil lære af Grytebust, så det vil passe ham fint.
Leave a comment:
-
Det er fint nok at lære af Bjerring og Grytebust, på den anden side bliver han også rusten uden kampe.
Sælger vi ikke Grytebust, så er det fordi Jesper Hansen har "gættet" forkert, i forhold til om Grytebust røg nu.
Jesper bruge penge på Mandé, Gryte og Thomas på en gang - hvad tror i
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægChancen for det er nok cirka på niveau med en forlængelse med Falk og nej jeg tror ikke at det ville passe en målmand der kommer for at være førstevalg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan er måske for dårlig i feltet til, at de tør signe ham i de større ligaer. Bliver han ikke solgt, så har vi uundgåeligt utilfredse målmænd gående. Normal er JH for langsom og jyde træls, her han han måske været lige lovlig køwenhavner hurtig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå er det vel heller ikke værre. Gryte ryger sikkert til jul istedet - havde været langt værre om han blev solgt i sidste øjeblik og man ikke havde chancen for at hente en erstatning
Jeg vil ikke være 100% tryg ved at lade Mandé stå nu. Men jeg tænker 6 måneder i Bjerrings skole vil gøre ham godtLast edited by fmprOB; 29-08-2018, 08:48.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlægIfølge stats var Jovanovic den næstbedste målmand sidste sæson. kun overgået af Grytebust.
Men ja Jovanovic er yngst. det tæller også meget. Men måske har Gryte sagt nej, selvom det nok er mest sandsynligt at de har valgt ham fra.
Leave a comment:
Leave a comment: