Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGodt nok heller ikke ret Jesper Hansen agtigt, hvis vi har Gryte, Mandé og Thomas rendende på en og samme tid, det er aaaaalt for dyrt
Leave a comment:
-
Godt nok heller ikke ret Jesper Hansen agtigt, hvis vi har Gryte, Mandé og Thomas rendende på en og samme tid, det er aaaaalt for dyrt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen de har også sagt, at de muligvis henter 2 ved et salg af Pohl, så det kan jo være...
Marco Ramkilde bør man overveje, kæmpe talent med udløb til juni 2019
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægEr det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)
Leave a comment:
-
Alligevel imponerende at Gaarde kan bedrive hvad han gør nogle gange. Havde det været 2 danske spillere der havde leveret ligeså ringe/skuffende/ordinært som Bassogog og Flores så var aldrig blevet solgt for mere end 5 mil sammenlagt, men Gaarde har alligevel været heldig og scoret en gevinst i underkanten af 60 mil.
Jannik Pohl kan blive solgt på potentialet men målt på alle et angriber-parameter har han virkelig ikke leveret - jovist han kan løbe i det uendelige.
Det er reelt det jeg savner fra JH at han tager chancen og henter en reel lotto kupon som Bassogog eller Bundu i AGF, som jeg godt kunne se blive solgt for et pænt beløb. Vi har pt. Yao, men han er blevet omskolet så det er svært at sige hvor han står.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
Leave a comment:
-
Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
Leave a comment:
Leave a comment: