Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Vildt nok BIF bliver ved med at hente offensive spillere. Når det er en solid spiller til forsvaret de har brug for
-
Jeg vil sgu egentlig også hellere have Bashkim end Uffe Bech. I hvert fald hvis vi snakker om, at de begge skal spille angriber.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægHvor har du det fra??
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægFedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM
Leave a comment:
-
Fedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg det må du selvfølgelig gerne tro, at det er, men at fælde en dom over vinduet kan vi jo ikke endnu. AGF hentede også en masse gode navne på papiret sidste sommer, og det viste sig umiddelbart at være et mere lunkent vindue.
Efter JHs udmelding at der ville ikke ske mere hvis der ikke dupper op en ekstraordinær spiller var jeg sikker at det er kun den dumme snak vi hørte hver gang i de sidste år. Hvis det bliver nu Bashkim som kommer ind så vil jeg forklare mig som tilfreds og positiv overrasket med vinduet - så god man kan bedømme det nu.
Leave a comment:
Leave a comment: