Men holdet SKAL have en erfaren hårdt spillende og kæmpende leedertype ala Spelman og HHA
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMen holdet SKAL have en erfaren hårdt spillende og kæmpende leedertype ala Spelman og HHA
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægJeg synes egentlig ikke vi som sådan mangler hårdt kæmpende spillere. Og så har jeg egentlig aldrig set Spelmann som en ledertype. Ja, han giver absolut alt hvad han har, men synes jeg egentlig også en CN gør. Kan ikke se en Spelmann starte inde pt, selvom jeg da ville elske at se Spelmann og KEP kæmpe om at komme hen og brokke sig til dommeren først.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men vi mangler hurtigere spillere som har farten til at udføre det pres vi gerne vil se. Og det må gerne være ledertyper ja. Mens syntes nu vi kæmper meget godt for det stort set alle sammen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSynes egentlig mere det er organiseringen i presset der er problemet. Personligt har jeg en fidus til at en Tverskov der får spillet sig til rette på midten kan være manden der kan styre et genpres og træffe beslutningerne om hvordan og hvornår. Men jeg har så også ret store forhåbninger til ham generelt (og en snarlig forlængelse af kontrakten).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg ser egentlig også kæmpe potentiale i et genåres med greve, cn og kløve og så en tverskov til at organisere det. De 3 spillere er både aggressive og har fin fart og kæmper for de både gode og dårlige bolde. Jeg har også større forhåbninger til michelsen kan få det effektiviseret. Det var sværere i kents system, hvor organiseringen var alfa omega inden man begyndte at presse, hvorfor modstanderen ofte havde sat spillet inden vi nåede igang. Kun ude imod agf så jeg for alvor at vi slap håndbremsen og fik det kørt flot i stilling. Den del af spillet håber jeg meget at michelsen får arbejdet med, for vi har altså fine folk til at køre omstillingerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet kan man da kalde et skridt ned.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSynes egentlig mere det er organiseringen i presset der er problemet. Personligt har jeg en fidus til at en Tverskov der får spillet sig til rette på midten kan være manden der kan styre et genpres og træffe beslutningerne om hvordan og hvornår. Men jeg har så også ret store forhåbninger til ham generelt (og en snarlig forlængelse af kontrakten).
Og med 45 spillere på kontrakt i FCM kunne det nu sagtens være muligt at hente en 30 årig Drachmann hvis han ligepludselig frygter at blive 4. Valg på den defensive midtbane
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan solgte ikke sig selv ret godt i de afsluttende kampe, især i den sidste gik det galt, så der har nok ikke været den store interesse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen tror jeg også at fansne har gennemskuet. Sådan noget er ikke særlig populært. Spændende at se om de tilgiver ham
Aaah, ja ... han sagde han ville skride, min kommentar var kun til spillet på banen ... men det er sandt, det er ikke noget fans af klubben vil elske ham for :D.
Nu forsøger han så at redde den fordi der åbenbart ikke er andre muligheder ... det er svært.Last edited by Entusiastens; 14-06-2018, 12:23.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGav bare min vurdering med omkring Tingager situationen. Ikke andet..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVar den til mig :D?
Aaah, ja ... han sagde han ville skride, min kommentar var kun til spillet på banen ... men det er sandt, det er ikke noget fans af klubben vil elske ham for :D.
Nu forsøger han så at redde den fordi der åbenbart ikke er andre muligheder ... det er svært.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægRedigerede den ... kom på hvad du henviser til.
Comment
Comment