Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSpændende at se om Rømer bliver erstattet. Det sagde JH jo egentlig i starten af vinduet at der kom 2-3 spillere og dem der blev solgt ville bliver erstattet 1:1.
Men det var vidst 2-3 efter Ludwig. Så det må betyde at der stadig mangler 2-3 efter Rømer er smuttet..
Kunne godt nøjes med 2 hvis de så bare har minimum Drachmann navn/kvalitet eller 1 hvis det var Falk kvalitet
Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
Men JH har jo lovet erstatning for alt der blev solgt. Kunne faktisk være dejligt med en lille opdatering/status på transfervinduet fra JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMon ikke Drachmann er erstatningen for Rømer , kan da ikke tro andet end at de to handler hænger sammen .
Man kan så håbe at JD bliver en succes så JH ikke skal have lige så mange forsøg til at hente en cm som han har haft på at hente en hb ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægKan du ikke hjælpe med at fortælle hvilke mange forsøg, JH har haft på at hente en hb. Jeg kan kun huske Desler og Ryan, men min hukommelse er også blevet dårligere med alderen. I øvrigt er begge spillere fortsat i klubben og gør det vel udmærket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægKan du ikke hjælpe med at fortælle hvilke mange forsøg, JH har haft på at hente en hb. Jeg kan kun huske Desler og Ryan, men min hukommelse er også blevet dårligere med alderen. I øvrigt er begge spillere fortsat i klubben og gør det vel udmærket.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Comment
-
Synes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.Last edited by Kappen1975; 19-07-2018, 17:59.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægSynes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
Jeg vil rigtig gerne have en ny VB. Men hvis de midler der skal bruges til det gør at vi ikke kan hente en profil på den offensive del af banen vil jeg hellere tage chancen. Så må man revurdere til vinter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægSynes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægSynes vi mangler en venstreback. Desler, Ryan og Barrett er ikke nok på backpladserne. Specielt med den skadeshistorik Ryan og Barrett har. Så tror jeg vi køber en kreativ midtbanespiller på enten den offensive midtbane eller kanten, jeg tror mest på kanten. Jeg håber, at vi skriver under med KL, men tvivler bare på det.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægHvad er det der gør, at så mange her på forum er så forhippede på, at vi skal Signe Kasper Larsen ? Jeg kan huske ham i midterforsvaret sammen med Daniel Høgh. Og det var mildt sagt skidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægHvad er det der gør, at så mange her på forum er så forhippede på, at vi skal Signe Kasper Larsen ? Jeg kan huske ham i midterforsvaret sammen med Daniel Høgh. Og det var mildt sagt skidt.Last edited by Plum; 19-07-2018, 19:15."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment