Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen-interview
Collapse
X
-
Du synes ikke han både sender stikpiller til bestyrelsen og Thorborg? Han ydermere freder ingen og konkluderer at det ikke er godt nok.
Fair nok at være utilfreds med manden og interviewet, men synes den JH der snakker her er milevidt fra ham man hørte sidste sæson. Han både tager ansvar på sig og lukker mere op, selvom jeg hjertens gerne ville høre mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak for et udemærket interview. Vi herinde har jo altid et lidt større behov for at der bliver gået hårdere til den sportslige ledelse end i har på SFÅ og det må man bare respektere..
Der er et par ting jeg er ked af som der ikke blev fulgt op på men specielt 1 ting bed jeg mærke i:
Jesper nævner til sidst i udsendelsen at man faktisk har brugt mindre penge end man havde i budgettet til rådighed.. Havde det ikke været nærliggende(læggende) her at spørge om det så ikke var en forkert beslutning at lukke kassen istedet for at bruge det der var til rådighed eller en anelse mere i jagten på de sidste marginaler i en tæt top 6?
Og hvis svaret er at man ikke kunne finde ham kunne modsvaret jo så være om man i OB så er dygtige nok til at rekruttere spillere.
Jesper sagde jo selv i slutningen af transfervinduet at man ikke var helt tilfreds og stadig gik efter en spiller mere. Det lykkedes ikke. Så har man jo fejlet som ledelse Big Time når målsætningen ikke lykkedes.
Den lille spare øvelse kan jo have betydet en misset top 6 og mange millioner i indtægter. Har man ikke overvejet at det koster penge at tjene penge og man måske er gået for langt ned i budget ift ens konkurrenter.
Jeg ved godt at intet er sikkert i fodboldverden men det er jo før set at 1 spiller flytter de sidste marginaler.
At man henter Fellah ind får det til at ligne et socialt projekt hvor det handler om at hjælpe nogle udsatte mennesker igang som er blevet tabt , det havde klædt JH/KN at agere som om OB var en eliteklub som gik efter at hæve niveauet så målsætningen kunne nåes .
Der findes vel ingen i kongeriget som kan/kunne se fornuften i at hente et ringvrag uden form ind til 6 meget afgørende kampe for at nå sit mål . Havde man sparet det tåbelige indkøb/lejemål og lagt lidt ekstra oven i som man jo selv siger der var råd til så havde man måske kunne få en brugbar spiller og hvem ved om han kunne have givet lige det der manglede ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægdet kan du jo koge ned til et navn : Fellah .
At man henter Fellah ind får det til at ligne et socialt projekt hvor det handler om at hjælpe nogle udsatte mennesker igang som er blevet tabt , det havde klædt JH/KN at agere som om OB var en eliteklub som gik efter at hæve niveauet så målsætningen kunne nåes .
Der findes vel ingen i kongeriget som kan/kunne se fornuften i at hente et ringvrag uden form ind til 6 meget afgørende kampe for at nå sit mål . Havde man sparet det tåbelige indkøb/lejemål og lagt lidt ekstra oven i som man jo selv siger der var råd til så havde man måske kunne få en brugbar spiller og hvem ved om han kunne have givet lige det der manglede ?
Havde det ikke været klogere at bruge de resurcer der var tilbage på en klar forstærkning i stedet for at lukke vinduet med en spiller total ude af form og ekstra penge i kassen? Er det ikke fair at sige at du(JH) har fejlet på det punkt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDu synes ikke han både sender stikpiller til bestyrelsen og Thorborg? Han ydermere freder ingen og konkluderer at det ikke er godt nok.
Fair nok at være utilfreds med manden og interviewet, men synes den JH der snakker her er milevidt fra ham man hørte sidste sæson. Han både tager ansvar på sig og lukker mere op, selvom jeg hjertens gerne ville høre mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDu synes ikke han både sender stikpiller til bestyrelsen og Thorborg? Han ydermere freder ingen og konkluderer at det ikke er godt nok.
Fair nok at være utilfreds med manden og interviewet, men synes den JH der snakker her er milevidt fra ham man hørte sidste sæson. Han både tager ansvar på sig og lukker mere op, selvom jeg hjertens gerne ville høre mere.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNej, jeg synes, det er tyndt, at han siger det ikke er godt nok, hvorefter han peger fingre af andre og af fortiden, og åbenbart ingen fejl laver selv. Jeg vil gerne snart høre ham erkende en konkret fejlvurdering/tagelse. Det er selvfølgelig helt på sin plads, at smide kritik efter NT, men så er det vist heller ikke vildere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg ved godt der er kommet en ny politikerdefinition af hvad tage ansvaret på sig betyder, anført af Lars Løkke. Men i min verden har det konsekvenser når man udtaler disse ord. Som leder betyder det at man indleverer sin opsigelse og lader andre komme til. Jesper Hansen HAR jo prøvet med sit lange seje træk, hvor entutiasmen om klubben forbløder, mens det går godt for 2. holdet og miniputterne. Jeg holder ikke med OBs reservehold, jeg holder med superligaholdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEller også lærer man af de fejl man har begået og gør det bedre. Jeg tror faktisk på, hvor naivt det end er, at JH Kan lide klubben og oprigtigt vil se den gøre det godt. Det er derfor han konstant snakker amatør afdelingen, og prioriterer ungdomsarbejdet og øens Hold. Han vil bygge OB op og se klubben gøre det godt. Det er derfor han nævner at bestyrelsen også skal kigge indad og protesterer imod at OB skal være 1 eller 2 for at give overskud. Jeg kan godt forstå lysten til at ryste posen og prøve noget nyt, men vi så med KB at det at starte forfra ikke er en hurtig løsning og med faciliteterne og ungdomsarbejdet forhåbentlig på rette vej tror jeg bare at en ny udrensning vil sætte os endnu længere tilbage.
En forberedt, kritisk journalist får bedre svar - og det kan den interviewede ofte være glad for i stedet for pølsesnaksvar.
Jeg har en lille fornemmelse af, at det er klubben der har bedt Stemmer om at gennemføre dette interview for at lave lidt damagecontrol. Fair nok.Last edited by Tåhyler; 22-03-2018, 11:13.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJesper Hansen har da klart kvaliteter og det er godt at minde om. Men det vi oftest er ude efter i dette forum og som Martin burde have gjort meget mere ud af - også selv om han måske ikke ville have fået lov af JH og co - det er Jespers evner for spillerhandler. Og scouting. 47 minutter uden klar konfrontering på dette område, er ikke godt nok - specielt af et medie der skal leve af fanpenge - eller?
Comment
-
Hejsa.
Jeg tænker, at det er på sin plads, at jeg også lige kommer til orde. Har skrevet dette indlæg på obstemmer.dk, men bringer det også her.
Jeg er på vej ind i et møde og ser hverken computer eller mobil før engang i aften, så jeg svarer næppe på kommentarer til indlægget lige med det samme. Desuden opsummerer indlægget meget godt, hvad jeg har at sige om sagen - ellers fang mig på twitter :-)
vh
Martin Davidsen
Redaktør, Stemmer Fra Ådalen
Og her er indlægget så:
Lad mig starte med en indrømmelse.
Gennem det meste af Stemmer Fra Ådalens levetid har vi i programmet flere gange været kritiske overfor debatten på OB’s debatforum og blandt visse fangrupper. Særligt jeg har talt om usaglighed, ukonstruktive indlæg og en skinger tone, og jeg må indrømme, at jeg har misset nogle nuancer. Der findes mange velargumenterede indlæg og interessante diskussioner blandt OB’s fans, og det er tydeligt, at der er mange debattører, der er godt inde i deres OB-stof og har en stor passion og viden om klubbens historie. Det er vigtigt at huske.
Der er imidlertid også nogle folk, der råber højt og slynger om sig med udokumenterede påstande, men sådan vil det altid være, og man kan ikke forvente, at alle kommer med objektive analyser på et fanfora. Det er jo netop et sted, hvor følelserne får frit spil, og fodbold lever af følelser. Det er helt fair, og det vil jeg minde mig selv om, når jeg fremover kan blive lidt træt af at læse nogle af de mere skingre kommentarer fra (forståeligt) frustrerede OB-fans.
Måske er det på grund af nogle af mine hårde ord mod OB’s debatforum, at jeg i kølvandet på interviewet med Jesper Hansen har kunne læse, at jeg skal tage kurser i interviewteknik, at interviewet virkede indstuderet og planlagt på forhånd – og at det var som at høre en royalist interviewe en kongelig. Vi journalister er et nærtagende folkefærd, og jeg burde måske lade sådanne kommentarer prelle af, men jeg vil alligevel bruge det til at komme med en forklaring. Eller en varedeklaration, om man vil.
Så her kommer den: Stemmer Fra Ådalen er ikke et fanmedie eller en fanpodcast. Det er ikke fansenes stemme. Det er et uafhængigt medie. Det har hele tiden været ideen med podcasten, men det har vi måske ikke været tydelige nok omkring.
Men Stemmer Fra Ådalen er altså et journalistisk medie, der følger journalistiske principper og har en journalistisk tilgang til de udsendelser, vi laver. På den måde skal vi betragtes som ethvert andet medie, der er i Danmark. Vores fokus er bare på en fodboldklub, og vi har i vores programmer ofte gæster på besøg med et stort hjerte for OB – og et kritisk blik på klubben.
Vi vil altid forsøge at holde balancen i de udsendelser, vi laver. Vi skal se tingene fra flere sider. Vi skal ikke kun male med hvide og sorte pensler, men forsøge at få nuancerne med. Vi giver plads til følelser hos paneldeltagere, men det skal ikke stå alene. Stemmer Fra Ådalen er altså ikke en kanal, hvor følelser får frit løb uden at blive nuanceret.
I de seneste par paneldebatter har vi været meget kritiske overfor OB og klubbens ledelse, og derfor var det naturligt at lade sportsdirektøren komme til orde i onsdagens program. Og lade ham tale ud.
Noget om ordentlighed
I sidste uge var jeg til generalforsamling hos foreningen Danske Sportsjournalister. Det var en hyggelig aften med god mad og rødvin, og så var der en prisuddeling, hvor en af vinderne talte om den kerneværdi, der ifølge ham kendetegnede en god journalist.
”Ordentlighed.”
Det var det ord, han fremhævede. Ordentlighed. At man som journalist skal behandle kilder ordentligt. Man skal behandle læsere/lyttere/seere ordentligt. Man skal have ordentligheden i centrum. Man kunne også bruge et andet ord: Respekt. Man skal have respekt for sine omgivelser.
Interviewet med Jesper Hansen har medført mange reaktioner – både på Forum, på Twitter og i min private indbakke. Jeg er sågar blevet ringet op af folk. Langt de fleste har været positive, og flere lyttere har skrevet, at de sjældent har oplevet en så åben og skarp Jesper Hansen. Men jeg har fra nogle OB-fans også fået ris for ikke at være kritisk nok.
Her vil jeg igen vende tilbage til varedeklarationen. Der er forskel på fans og journalister, og jeg er først og fremmest journalist. Og Stemmer Fra Ådalen er ikke et fanmedie. For mig som journalist handler det om at behandle gæsterne i studiet ordentligt. Jeg skal udfordre dem, men jeg skal også behandle dem med respekt. Jeg er nysgerrig på deres svar og vil gerne lade kilderne tale ud. Her er medier som podcast-mediet mediano og Tipsbladet forbilleder.
Det skal naturligvis ikke være mikrofonholderi, men i seneste udsendelse med Jesper Hansen er der også talrige eksempler på, at sportsdirektøren bliver udfordret på sine udsagn. Han bliver direkte spurgt, hvorfor Kent Nielsens job ikke er til diskussion. Han bliver rettet, da han påstår, at omgivelserne forventer sølvmedaljer. Og han bliver også spurgt, om han selv har gjort sit job godt nok. Jeg ved ikke, om Dronning Margrethe har fået det spørgsmål for nylig? Nok om det.
Min pointe er, at jeg som journalist altid vil forsøge at være kritisk overfor gæsterne, og der vil altid være emner og spørgsmål, jeg kunne gå mere ind i og følge mere op på. Det tager jeg til mig, og det er de hug, man må tage som journalist, når man lægger et uredigeret interview ud. Og så må jeg erkende, at min personlighed nok er tættere på Tintin end Kaptajn Haddock.
Noget om balancen
Meningen med Stemmer Fra Ådalen er, at vi skal blive klogere på OB og søge svar på aktuelle emner, der vedrører OB. Så kan det godt være, at der skal stilles et ekstra opfølgende spørgsmål hist og her, og at kilderne nogle gange taler uden om. Det skal vi måske være endnu mere opmærksomme på. Dog vil jeg også henvise til nogle af de tidligere interviews med Jesper Hansen, hvor vi har evalueret transfers, scouting og så videre med ham.
Men vores stil er ikke den samme som Clement Kjærsgaards. Det er ikke Stemmer Fra Ådalens formål at tænde fakler og hente høtyve.
Hvorfor er det vigtigt for mig at forklare? Det er det, fordi OB’s dedikerede fans er en vigtig del af vores målgruppe, og vi vil gerne tage alle lyttere alvorligt. Jeg er opmærksom på, at det netop er dedikerede OB-fans, der donerer penge til Stemmer Fra Ådalen. Derfor er det vigtigt for mig at være tydelig omkring det produkt, som nogle mennesker giver penge til. Og derfor er det vigtigt at få præciseret, hvad Stemmer Fra Ådalen egentlig er. Og hvad det ikke er. Og der er altså ingen guillotiner i vores studie, selvom vi jævnligt diskuterer, om det er tid for OB at skifte ud i spillertrup, trænerstab eller ledelse.
Stemmer Fra Ådalen er lige nu i gang med en enormt spændende periode med de højeste lyttertal nogensinde, og det fortæller mig, at vi er på rette vej og gør nogle rigtige ting. At vi har den rette balance. At der er behov for et journalistisk båret program som Stemmer Fra Ådalen. Og at vi gør et godt stykke arbejde.
Mange tak for det store engagement, der er omkring Stemmer Fra Ådalen. Vi ser frem til at fortsætte med vores uafhængige, kritiske, balancerede og nysgerrige fodboldmedie.
Comment
-
Tak, Martin.
Jeg foretrækker din form fremfor Clement K's - eller rettere : noget midt i mellem.
Som jeg har skrevet tidligere har jeg ikke fået hørt alle "Stemmer" og derfor tilsyneladende ikke hvis du har konfronteret Jesper med spillerhandler og scouting tidligere. Men du nævner i det aktuelle interview flere gange at dette og hint har I talt om tidligere, og så synes jeg bestemt, det er et must at tale om det igen nu hvor vi endte på plads nr 9. Personligt er jeg overbevist om, at JH er for dårlig til de disse funktioner, og det burde være kommet frem ved adskillige evalueringer gennem årene. Det kunne da være meget interessant at høre hvordan Jesper ideelt set så at OB's scouting skulle foregå og fulgt op med hvad der efter hans mening ville være realistisk, hvis han, hvad jeg ikke tror, kommer med et helt vildt bud. Det kunne også være det simple, nysgerrige spørgsmål: Hvordan foregår et typisk spillerkøb? Hvordan finder han frem til hvem der skal ses nærmere på . Og det kan da ikke være hemmeligt, hvem der. feks, sidder med ved bordet, hvordan findes købspris, hvem skal godkende købspris osv. Og hvis det er hemmeligt, så må der jo spørges meget ind til, hvorfor det er det.
Også jeg går ind for ordentlighed. At stille klare, ubehagelige spørgsmål er stadig ordentligt. Du kan eventuelt vælge at citere en fra Forum i dit spørgsmål. Det er stadig ordentligt ikke at købe det første det bedste svar, men at følge op og lade ham uddybe indtil han selv melder fra. Det skal så være en del af opsummeringen og respekteres.
Men misforstå mig nu ikke. Generelt er jeg godt tilfreds. Og den vanskelige balance, I forsøger at finde ,virker som et rigtigt valg.Last edited by Tåhyler; 22-03-2018, 12:55.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Hej Martin Davidsen
Det er også godt for debatten og for vores temperamenter, at vi bliver mindet om, at I ikke er en fanpodcast, også selv om jeg går ud fra de fleste af jer, og jeres gæster er fans - ligesom vi selv er, selv om vi "råber højt".
Af samme grund har jeg personligt ikke ret meget at sige til interviewet, andet end at det var meget godt, at du, Martin Davidsen, lige fik rettet Jesper Hansen til sidst, omkring afstemningen imellem omgivelsernes forventninger og de reelle muligheder, for der er absolut ingen, der forventer eller kræver 3 sølvmedaljer i træk. For mit vedkommende kom resten af det udmærkede interview til at virke ret ligegyldigt, fordi vores sportsdirektør atter smed sit attitudebarometer, hvis det overhovedet er et ord, ud til fuld skue - attituden overfor omgivelserne befinder sig på et, synes jeg, forkert niveau, hvis han tror kritikken er bestemt af folks ønske om at være med i toppen som for 7 år siden.
Det er dét, der issuet med Jesper Hansen - for det er i min og andres optik tale om en meget nedladende attitude at have overfor fans med oprigtig bekymring for, hvor vi er på vej hen som klub.
Det er designet til ét formål, som jeg ser det: At få al kritik af tingenes tilstand til at fremstå ekstra "skingert". At vi på en måde diskvalificeres som værdige til at komme med kritik, fordi vi stadig lever i den vildfarelse at OB anno 2018 har samme budget og muligheder som for 7-8 år siden.
Det er en enten en totalt kalkuleret strategi fra mandens side eller også lever han i fantasi verden, hvor han bilder sig selv ind at vi er efter ham, fordi klubben ikke vinder medaljer 3 år i træk.
Jeg ved godt, at det ikke er jeres "job" at gå efter struben, som jeg f.eks gør her, så jeg kan bare nøjes med at du lige retter ham. For det er en attitude han skal smide, hvis han skal have nogen som helst chance for at trænge ind hos, ikke bare mig, men hos en bred spektre af fans, der spænder fra dem, der havde "Jesper Hansen eller os" bannere med til kamp (i øvrigt de samme folk, der ihærdigt forsøger at synge for gutterne igennem alle de svingende præstationer) til de mindre temperamentsfulde personer, både her og på Twitter.
Jeg kan udmærket godt forstå, at man kan blive træt af at læse herinde, så jeg kan næppe sige eller gøre ret meget andet, der kan overbevise dig og andre om at både give os mere kredit, mere snor eller på nogen som helst måder anerkendelse for hverken vores tone, fyld og argumentation.
Jeg kan dog sige, at selv om jeg er enig i, at der bliver råbt højt, og at bl.a jeg selv har råbt FOR højt, så har jeg det lidt svært med påstanden om, at der bliver "slynget rundt med udokumenterede påstande".
Den største påstand herinde er at Jesper Hansen og Kent Nielsen i jerngreb fra en totalt usynlig bestyrelse er ved at dræbe begejstringen ved at være OB fan. Der er blevet argumenteret grundigt for det, og ikke bare på et "Jesper Hansen er en pubæ" og "Kent Nielsen har en grim frisure" niveau.
Der er oneliners, men ikke mange udokumenterede påstande. Man kan være uenig i en mening, men det gør jo ikke alt til en udokumenteret påstand.
Så jeg vil egentlig gerne have svar på, hvad det er for nogle "udokumenterede påstande", der er herinde.
Konkrete eksempler ville være nice, så jeg f.eks kunne blive klogere på dette forum.
Man kan vel sige, at dokumentationen for påstanden om OB ikke er god nok til top 6, den forefindes via et konkret slutresultat. Vi er ikke i top 6.
Slutteligt vil jeg gerne takke for indsats og podcast, om end jeg personligt endnu ikke har besluttet mig for om jeg vil støtte jer økonomisk. I gør mere for at skabe begejstring omkring OB, uanset om I ikke er en fanpodcast, end de personer hvis job det er at skabe begejstring for OB.
Det for mig er en mere givende målsætning for mig end top 3, top 6, eller andre målsætninger kan være.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHej Martin Davidsen
Det er også godt for debatten og for vores temperamenter, at vi bliver mindet om, at I ikke er en fanpodcast, også selv om jeg går ud fra de fleste af jer, og jeres gæster er fans - ligesom vi selv er, selv om vi "råber højt".
Af samme grund har jeg personligt ikke ret meget at sige til interviewet, andet end at det var meget godt, at du, Martin Davidsen, lige fik rettet Jesper Hansen til sidst, omkring afstemningen imellem omgivelsernes forventninger og de reelle muligheder, for der er absolut ingen, der forventer eller kræver 3 sølvmedaljer i træk. For mit vedkommende kom resten af det udmærkede interview til at virke ret ligegyldigt, fordi vores sportsdirektør atter smed sit attitudebarometer, hvis det overhovedet er et ord, ud til fuld skue - attituden overfor omgivelserne befinder sig på et, synes jeg, forkert niveau, hvis han tror kritikken er bestemt af folks ønske om at være med i toppen som for 7 år siden.
Det er dét, der issuet med Jesper Hansen - for det er i min og andres optik tale om en meget nedladende attitude at have overfor fans med oprigtig bekymring for, hvor vi er på vej hen som klub.
Det er designet til ét formål, som jeg ser det: At få al kritik af tingenes tilstand til at fremstå ekstra "skingert". At vi på en måde diskvalificeres som værdige til at komme med kritik, fordi vi stadig lever i den vildfarelse at OB anno 2018 har samme budget og muligheder som for 7-8 år siden.
Det er en enten en totalt kalkuleret strategi fra mandens side eller også lever han i fantasi verden, hvor han bilder sig selv ind at vi er efter ham, fordi klubben ikke vinder medaljer 3 år i træk.
Jeg ved godt, at det ikke er jeres "job" at gå efter struben, som jeg f.eks gør her, så jeg kan bare nøjes med at du lige retter ham. For det er en attitude han skal smide, hvis han skal have nogen som helst chance for at trænge ind hos, ikke bare mig, men hos en bred spektre af fans, der spænder fra dem, der havde "Jesper Hansen eller os" bannere med til kamp (i øvrigt de samme folk, der ihærdigt forsøger at synge for gutterne igennem alle de svingende præstationer) til de mindre temperamentsfulde personer, både her og på Twitter.
Jeg kan udmærket godt forstå, at man kan blive træt af at læse herinde, så jeg kan næppe sige eller gøre ret meget andet, der kan overbevise dig og andre om at både give os mere kredit, mere snor eller på nogen som helst måder anerkendelse for hverken vores tone, fyld og argumentation.
Jeg kan dog sige, at selv om jeg er enig i, at der bliver råbt højt, og at bl.a jeg selv har råbt FOR højt, så har jeg det lidt svært med påstanden om, at der bliver "slynget rundt med udokumenterede påstande".
Den største påstand herinde er at Jesper Hansen og Kent Nielsen i jerngreb fra en totalt usynlig bestyrelse er ved at dræbe begejstringen ved at være OB fan. Der er blevet argumenteret grundigt for det, og ikke bare på et "Jesper Hansen er en pubæ" og "Kent Nielsen har en grim frisure" niveau.
Der er oneliners, men ikke mange udokumenterede påstande. Man kan være uenig i en mening, men det gør jo ikke alt til en udokumenteret påstand.
Så jeg vil egentlig gerne have svar på, hvad det er for nogle "udokumenterede påstande", der er herinde.
Konkrete eksempler ville være nice, så jeg f.eks kunne blive klogere på dette forum.
Man kan vel sige, at dokumentationen for påstanden om OB ikke er god nok til top 6, den forefindes via et konkret slutresultat. Vi er ikke i top 6.
Slutteligt vil jeg gerne takke for indsats og podcast, om end jeg personligt endnu ikke har besluttet mig for om jeg vil støtte jer økonomisk. I gør mere for at skabe begejstring omkring OB, uanset om I ikke er en fanpodcast, end de personer hvis job det er at skabe begejstring for OB.
Det for mig er en mere givende målsætning for mig end top 3, top 6, eller andre målsætninger kan være.
MvH ChrisOB
Jeg synes faktisk der for det meste bliver argumenteret sagligt og grundigt på dette forum. Selvfølgelig er man samtidig i sine følelsers vold når man diskuterer sin elskede klubs præstationer og på den måde en smule inhabil.
Og her skaber podcasten værdi, fordi de i hvert fald til en vis grad parkerer følelserne for klubben uden for studiet. Når det så er sagt, så skal Martin Davidsen og resten af Stemme for Ådalen jo ikke lyve for sig selv. Det skinner jo tydeligt igennem, at det er fans af klubben, der står for podcasten. Det er vel derfor, de har valgt at lave en podcast om netop OB.
Derudover må jeg også sige, at jeg synes Jesper Hansen får lov at slippe lidt for nemt. Martin får da prikket en smule til ham angående den missede målsætning og forventingsafstemningen, men jeg savner godt nok også, at JH bliver udfordret på for eksempel sin rekruttering af spillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg er rørende enig i dit indlæg, Chris.
Jeg synes faktisk der for det meste bliver argumenteret sagligt og grundigt på dette forum. Selvfølgelig er man samtidig i sine følelsers vold når man diskuterer sin elskede klubs præstationer og på den måde en smule inhabil.
Og her skaber podcasten værdi, fordi de i hvert fald til en vis grad parkerer følelserne for klubben uden for studiet. Når det så er sagt, så skal Martin Davidsen og resten af Stemme for Ådalen jo ikke lyve for sig selv. Det skinner jo tydeligt igennem, at det er fans af klubben, der står for podcasten. Det er vel derfor, de har valgt at lave en podcast om netop OB.
Derudover må jeg også sige, at jeg synes Jesper Hansen får lov at slippe lidt for nemt. Martin får da prikket en smule til ham angående den missede målsætning og forventingsafstemningen, men jeg savner godt nok også, at JH bliver udfordret på for eksempel sin rekruttering af spillere.
Comment
Comment