Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen-interview

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen-interview

    Grundspillet er overstået, og Martin Davidsen fangede Jesper Hansen i Ådalen.

    OB er for anden sæson i træk gået glip af sin egen målsætning om at komme i Top 6. Det giver anledning til en masse spørgsmål om OB's udvikling og fremtid. Derfor har vi inviteret OB's sportsdirektør Jesper Hansen i studiet til en snak om truppen, træneren, bestyrelsen, faciliteterne, transfervinduet - og om hans egen rolle i skuffelsen.

    https://soundcloud.com/obstemmer/jes...elementer-i-ob
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Jesper får sgu bidt lidt fra sig. Men fedt at han åbner lidt mere op omkring bestyrelse og økonomi selvom man godt kan mærke det er begrænset hvad han vil sige. Og så håber jeg da virkelig han får ret og vi får nogle facilitets nyheder inden længe.

    Comment


      #3
      Fint han stiller op, men:

      - vi fans kræver ikke at vi vinder flere sølvmedaljer i træk - blot at man lever op til egen målsætning, som burde kunne opnås af en klub af OB’s kaliber
      - hvis superligaholdet betragtes som “prikken over i’et” er det ikke så mærkeligt det sejler
      - kan nogen nævne andre steder på det private arbejdsmarked hvor det ikke har konsekvenser for ledelsen når man ikke når målsætningen to år i træk?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #4
        Et fint nok interview, tak for det. Dog kunne jeg have tænkt mig, at man, når muligheden er der, som den ofte var, bider sig lidt mere fast i de udtalelser som JH kommer med, og kræver dem eksemplificeret. Han har lidt for let ved at komme med løse udtalelser om, at det går fremad, at man i år var tættere på målsætningen end sidste år, at man "er på en rejse".
        Konklusionen må være, at det er en end dog meget tynd gang udenomssnak JH kommer med. Man mærker, desværre, på dette interview, at den manglende top-6 placering IGEN ikke vil få konsekvenser. Ifølge JH er truppen til det, vores set-up er til det (hvilket jo må inkludere træneren?), vores spillestil er til det. Vi var så åbenbart bare uheldige med at kampprogrammet var imod os - så vi fik de "bedste" hold i forårets afgørende kampe! Nej, nej, og atter NEJ: en sæson går over 26 kampe, og over de 26 kampe var vi, IGEN, ikke gode nok. Punktum. Utroligt at det ikke ser ud til at få konsekvenser.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Grundspillet er overstået, og Martin Davidsen fangede Jesper Hansen i Ådalen.

          OB er for anden sæson i træk gået glip af sin egen målsætning om at komme i Top 6. Det giver anledning til en masse spørgsmål om OB's udvikling og fremtid. Derfor har vi inviteret OB's sportsdirektør Jesper Hansen i studiet til en snak om truppen, træneren, bestyrelsen, faciliteterne, transfervinduet - og om hans egen rolle i skuffelsen.

          https://soundcloud.com/obstemmer/jes...elementer-i-ob
          Som jeg ser det er Davidsen for flink, der bliver ikke boret nok i relevante temaer.
          Det virker LIDT som en tilhænger af monarkiet der snakker med en kongelig.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Fint han stiller op, men:

            - vi fans kræver ikke at vi vinder flere sølvmedaljer i træk - blot at man lever op til egen målsætning, som burde kunne opnås af en klub af OB’s kaliber
            - hvis superligaholdet betragtes som “prikken over i’et” er det ikke så mærkeligt det sejler
            - kan nogen nævne andre steder på det private arbejdsmarked hvor det ikke har konsekvenser for ledelsen når man ikke når målsætningen to år i træk?
            Enig .. kan satme ikke klare at det igen nævnes at vi nærmest kræver at der vindes sølv og at vi sammenligner med sølvårene .. Hallo åndsvag !
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Enig .. kan satme ikke klare at det igen nævnes at vi nærmest kræver at der vindes sølv og at vi sammenligner med sølvårene .. Hallo åndsvag !
              +1
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Som jeg ser det er Davidsen for flink, der bliver ikke boret nok i relevante temaer.
                Det virker LIDT som en tilhænger af monarkiet der snakker med en kongelig.
                Jamen det bliver jo lidt blødsødent og opstillet når der er en gennemgang af spørgsmålene inden man stiller op og laver interviewet .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Enig .. kan satme ikke klare at det igen nævnes at vi nærmest kræver at der vindes sølv og at vi sammenligner med sølvårene .. Hallo åndsvag !
                  Hvornår siger han det?
                  Umiddelbart lagde jeg kun mærke til at de snakkede om 1-2 placeringer omkring økonomi hvor han sagde de gerne ville derop?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Hvornår siger han det?
                    Umiddelbart lagde jeg kun mærke til at de snakkede om 1-2 placeringer omkring økonomi hvor han sagde de gerne ville derop?
                    Jeg mener det er hans udgangsreplik. Det er i hvert fald i slutningen af programmet, hvor vi urimeligt krævende fans får en svada.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Jeg mener det er hans udgangsreplik. Det er i hvert fald i slutningen af programmet, hvor vi urimeligt krævende fans får en svada.
                      Ahh tak. Ja, det er sgu dumt lige at fyre den af. Og fint at Martin lige retter ham.

                      Comment


                        #12
                        Når journalisten nærmest er nødt til undervejs at undskylde sin ukritiske stil, så ved man, den er gal. Det virker indstuderet og aftalt på forhånd fra start til slut. JH slipper igen igen afsted med, at spille sine sædvanlige plader og bortforklaringer. Det er sjovt, som JH på den ene side erkender, at det ikke er godt nok, og man ikke er tilfreds, man han har åbenbart aldrig begået nogen fejl....Hans bortforklaringer er for længst holdt op med at bide på mig. Jeg hører ikke en mand, der bider fra sig eller forsvarer sig på nogen som helst gyldig måde, kun en lang virkelighedsfornægtelse. JH er selv skyld i den manglende kontinuitet, de manglende kulturbærere og den manglende kvalitet.

                        Slapt interview

                        Comment


                          #13
                          Kan du ikke forstå det er kommunen, greenkeeperen på Odense/EWII/Trefor eller-hvad-det-hedder-i-denne-måned-stadion, kampprogrammet og fansenes skyld?
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Grundspillet er overstået, og Martin Davidsen fangede Jesper Hansen i Ådalen.

                            OB er for anden sæson i træk gået glip af sin egen målsætning om at komme i Top 6. Det giver anledning til en masse spørgsmål om OB's udvikling og fremtid. Derfor har vi inviteret OB's sportsdirektør Jesper Hansen i studiet til en snak om truppen, træneren, bestyrelsen, faciliteterne, transfervinduet - og om hans egen rolle i skuffelsen.

                            https://soundcloud.com/obstemmer/jes...elementer-i-ob
                            Tak for et udemærket interview. Vi herinde har jo altid et lidt større behov for at der bliver gået hårdere til den sportslige ledelse end i har på SFÅ og det må man bare respektere..

                            Der er et par ting jeg er ked af som der ikke blev fulgt op på men specielt 1 ting bed jeg mærke i:

                            Jesper nævner til sidst i udsendelsen at man faktisk har brugt mindre penge end man havde i budgettet til rådighed.. Havde det ikke været nærliggende(læggende) her at spørge om det så ikke var en forkert beslutning at lukke kassen istedet for at bruge det der var til rådighed eller en anelse mere i jagten på de sidste marginaler i en tæt top 6?
                            Og hvis svaret er at man ikke kunne finde ham kunne modsvaret jo så være om man i OB så er dygtige nok til at rekruttere spillere.

                            Jesper sagde jo selv i slutningen af transfervinduet at man ikke var helt tilfreds og stadig gik efter en spiller mere. Det lykkedes ikke. Så har man jo fejlet som ledelse Big Time når målsætningen ikke lykkedes.
                            Den lille spare øvelse kan jo have betydet en misset top 6 og mange millioner i indtægter. Har man ikke overvejet at det koster penge at tjene penge og man måske er gået for langt ned i budget ift ens konkurrenter.

                            Jeg ved godt at intet er sikkert i fodboldverden men det er jo før set at 1 spiller flytter de sidste marginaler.

                            Comment


                              #15
                              Hvem har ansvaret for at potentialet ikke blev forløst.

                              "- og jeg er jo også nødt til at spørge om træneren?"

                              Både Jesper og , værre, Martin går rundt om den varme grød uden at stikke snuden i den.

                              "som vi nu skal evaluere" "som vi evaluerer på" "når vi evaluerer færdig kommer der ny gejst"

                              Bemærkede han sagde at ingen var fredet. Heller ikke ham selv.

                              "Vi skal gøre nogle drøftelser om hvordan vi kan gøre det bedre"

                              "Tv-penge og billetindtægter ligger ude på Ørbækvej" - hvordan det?

                              Jeg har skrevet mens jeg hørte og Jesper får da sagt noget henadvejen og især til sidst og Martin får da også stillet enkelte gode spørgsmål. Jeg vil alligevel konkludere, at Martin bør tage et kursus i interviewteknik - der mangler især opsummeringer og uddybninger.

                              Jeg fastholder efter at have forsøgt at høre det usagte, at Kent er væk senest til sommer. Og at der kan ske større ting. Så alt er godt.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X