Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Makrini rykkede ned i Holland og spillede ikke de sidste 5-6 kampe. Hvor jeg dog savner ham selvom Tverskov gør det fint.
    Ville passe godt i en FCM opstilling hvis man fik en ny træner der ville lave et system skifte. Men det er der nok ingen fare for
    Savner ham godt nok også. Defensiven ville virkelig få et nyk op med et indkøb af den kaliber, og så ville et systemskifte da være forfriskende. Synes dog ikke lige vi har spillerne til et tremandsforsvar, men det kan man jo også vælge at prioritere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Savner ham godt nok også. Defensiven ville virkelig få et nyk op med et indkøb af den kaliber, og så ville et systemskifte da være forfriskende. Synes dog ikke lige vi har spillerne til et tremandsforsvar, men det kan man jo også vælge at prioritere.
      Altså umiddelbart så har Lund og KEP vel en del af deres forcer i at presse op på angriberen inden han modtager og simpelthen tryne ham derigennem og så en Tverskov eller en tredje til at rydde op/gardere.. Det er ikke perfekt, men kunne godt se det fungere.. Især med en ny CF..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Savner ham godt nok også. Defensiven ville virkelig få et nyk op med et indkøb af den kaliber, og så ville et systemskifte da være forfriskende. Synes dog ikke lige vi har spillerne til et tremandsforsvar, men det kan man jo også vælge at prioritere.
        Det var også mit eneste minus ved det.. Men så kan man jo handle ind efter det.. Men Tverskov og KEP kunne måske godt

        Casper ville også passe bedre ind i det system. Men i bund og grund gør det jo ikke kvaliteten højere på spillerne. Men det kunne være potentialet som de bliver ved med at snakke om blev udnyttet bedre
        Last edited by fmprOB; 20-05-2018, 10:13.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det bliver nok for få kampe på en sæson. Men omvendt kunne man spille en masse kampe mod diverse øens hold
          30 - 38 kampe er vel det optimale antal.
          Så må vi håbe at ikke alt for mange af øens hold finder BIF og andre mere spændende end OB
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Altså umiddelbart så har Lund og KEP vel en del af deres forcer i at presse op på angriberen inden han modtager og simpelthen tryne ham derigennem og så en Tverskov eller en tredje til at rydde op/gardere.. Det er ikke perfekt, men kunne godt se det fungere.. Især med en ny CF..
            Jeg ville grue ved at have Lund i et tremandsforsvar. Kep til dels også, fordi han er så langsom, men Lund har det svært når han kommer 1 mod 1. Han har forudsætninger for at lære det, for hans fart er ikke så tosset, men timingen er ikke god. Antog vi at man skulle spille sådan, så ville det optimale være at prioritere en med høj klasse og lade offensiven være som den er. Det er bare ikke rigtigt værd at spekulere så meget i endnu, for Kent er stadig træner og han laver ikke den ændring.
            Spændende hvad han og JH til gengæld ser. De må komme med noget ang. det foresteånde vindue.
            Kan det i øvrigt passe at JH ikke er blevet spurgt til Kents status oven på den her lortesæson, eller er der bare noget jeg ikke har læst og hørt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Jeg ville grue ved at have Lund i et tremandsforsvar. Kep til dels også, fordi han er så langsom, men Lund har det svært når han kommer 1 mod 1. Han har forudsætninger for at lære det, for hans fart er ikke så tosset, men timingen er ikke god. Antog vi at man skulle spille sådan, så ville det optimale være at prioritere en med høj klasse og lade offensiven være som den er. Det er bare ikke rigtigt værd at spekulere så meget i endnu, for Kent er stadig træner og han laver ikke den ændring.
              Spændende hvad han og JH til gengæld ser. De må komme med noget ang. det foresteånde vindue.
              Kan det i øvrigt passe at JH ikke er blevet spurgt til Kents status oven på den her lortesæson, eller er der bare noget jeg ikke har læst og hørt?
              Synes faktisk Lund har set bedst ud når han har presset op på angriberen og har skullet afvise afleveringen til ham. Det er mere de retvendte i løb mod ham og dybde jeg ser ham være svag. Men derfor ingen tvivl om at det pt Er det vigtigste område at forstærke, afhængigt af Tverskov og evt, Grytebust..

              Comment


                https://www.bt.dk/superligaen/opsigt...sere-udskaeldt

                Jeg er lidt tom for ord på den her.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                  https://www.bt.dk/superligaen/opsigt...sere-udskaeldt

                  Jeg er lidt tom for ord på den her.
                  ... og OB er med på den, sammen med langt de fleste af superligaklubberne.
                  Det er godt nok absurd!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Synes faktisk Lund har set bedst ud når han har presset op på angriberen og har skullet afvise afleveringen til ham. Det er mere de retvendte i løb mod ham og dybde jeg ser ham være svag. Men derfor ingen tvivl om at det pt Er det vigtigste område at forstærke, afhængigt af Tverskov og evt, Grytebust..
                    Ja ingen tvivl om det, men spiller man 3 mand nede bagved, så får man også endnu flere dueller, hvor angriberen er retvendt, med mindre vi med et trylleslag får et genpres op at køre som bøf. Fcm blev f.eks. voldsomt udfordret på det senest imod fck, hvor de til tider blev skilt ad, og de har altså 3 dernede med så højere klasse end vi kan komme i nærheden af. Det ville være helt essentielt med en ekstra forsvarer, der har duelstyrke både når modstanderen har ryggen til målet og er retvendt.

                    En Makrini og KL nede i Holland ville bringe os langt, men det bliver nok en hylde under vi finder spillere fra

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      ... og OB er med på den, sammen med langt de fleste af superligaklubberne.
                      Det er godt nok absurd!
                      Heldigvis har strukturen da udstillet sig selv og hjulpet fcm til sandsynligvis at blive mestre i stedet for bøf, så en ændring er uundgåelig. Men det er da absurd at køre en censur på den måde, som var det et Nordkoreansk diktatur. Hvordan man kan bakke op om det er mig godt nok en gåde. Jeg vil mene det er grotesk alene at stille forslaget om censur

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Heldigvis har strukturen da udstillet sig selv og hjulpet fcm til sandsynligvis at blive mestre i stedet for bøf, så en ændring er uundgåelig. Men det er da absurd at køre en censur på den måde, som var det et Nordkoreansk diktatur. Hvordan man kan bakke op om det er mig godt nok en gåde. Jeg vil mene det er grotesk alene at stille forslaget om censur
                        Det er jo slet ikke usædvanligt i Danmark nu, vi ser det nærmest dagligt fra politikere og forretningsfolk, at der lyves, censureres eller manipuleres ... papirer bliver væk, folk "glemmer" essentielle detaljer.
                        For mig er det ikke overraskende.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                          https://www.bt.dk/superligaen/opsigt...sere-udskaeldt

                          Jeg er lidt tom for ord på den her.
                          Det kan ja vel kun være en forsinket første-april-joke. 😠
                          Hvis det er sandt så skulle alle der var med på det skamme sig og skulle forpligtes at tage lektioner om ytringsfrihed.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Heldigvis har strukturen da udstillet sig selv og hjulpet fcm til sandsynligvis at blive mestre i stedet for bøf, så en ændring er uundgåelig. Men det er da absurd at køre en censur på den måde, som var det et Nordkoreansk diktatur. Hvordan man kan bakke op om det er mig godt nok en gåde. Jeg vil mene det er grotesk alene at stille forslaget om censur
                            Det er ikke strukturen, der har hjulpet FCM i en position, hvor de kan afgøre mesterskabet selv; det har Brøndby udelukkende selv sørget for ved at smide et forspring på 5 points med 4 kampe igen, med 2 points i de sidste 3 kampe.

                            Strukturen er ganske sikkert blevet udstillet, men det kan ikke gives skylden for, at Brøndby ikke har kunnet vinde 3 kampe i træk, når det gjaldt. På nøjagtigt samme måde, at de eneste, der er skyld i, at vi ikke nåede top 6, det er os selv. Og absolut intet andet.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er ikke strukturen, der har hjulpet FCM i en position, hvor de kan afgøre mesterskabet selv; det har Brøndby udelukkende selv sørget for ved at smide et forspring på 5 points med 4 kampe igen, med 2 points i de sidste 3 kampe.

                              Strukturen er ganske sikkert blevet udstillet, men det kan ikke gives skylden for, at Brøndby ikke har kunnet vinde 3 kampe i træk, når det gjaldt. På nøjagtigt samme måde, at de eneste, der er skyld i, at vi ikke nåede top 6, det er os selv. Og absolut intet andet.

                              MvH ChrisOB
                              Det vil jeg da give dig fuldstændig ret i, men jeg tror klart at Brøndby ville stå med guldet om halsen, hvis vi leger at alle resultater havde udformet sig som de nu har, bortset fra at sønderjyske havde valgt at løbe tilbage den dag. Det havde de gjort, hvis strukturen havde været strikket anderledes sammen. Måden bøf smider et 5 points forspring på 3 runder er så ligeså skandaløs og havde det været OB, så havde jeg da heller ikke bebredet andre end os selv.
                              Det kan bare ikke undgå at den famøse kamp igen kommer til debat, hvis fcm står med guldet om halsen 2 point foran bøf på mandag, og i den henseende kommer strukturen så bare til at stå endnu svagere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Det vil jeg da give dig fuldstændig ret i, men jeg tror klart at Brøndby ville stå med guldet om halsen, hvis vi leger at alle resultater havde udformet sig som de nu har, bortset fra at sønderjyske havde valgt at løbe tilbage den dag. Det havde de gjort, hvis strukturen havde været strikket anderledes sammen. Måden bøf smider et 5 points forspring på 3 runder er så ligeså skandaløs og havde det været OB, så havde jeg da heller ikke bebredet andre end os selv.
                                Det kan bare ikke undgå at den famøse kamp igen kommer til debat, hvis fcm står med guldet om halsen 2 point foran bøf på mandag, og i den henseende kommer strukturen så bare til at stå endnu svagere.
                                Ja det er altid de andres skyld ...

                                Comment

                                Working...
                                X