Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Nej men der ville stadig være fedt med Vejle i superligaen. Ville være en fantastisk away
    EfB og VB i stedet for Helsingør og Lyngby
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      EfB og VB i stedet for Helsingør og Lyngby
      Ja de små sjællandske klubber gider ingen rigtig interessere sig for.

      Comment


        Det kan aldrig værre en SUPERliga med 16 hold. 12 hold bør være max. Alle hold skal have et vist niveau. Lyngby i år er en særlig situation. De var gode før de fire forlod holdet, der så meget konkurs ud.
        Jeg tror ikke der nogensinde har været så gode kampe som mellem de fire bedste i år.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Det ligner efterhånden at Vejle bliver den direkte oprykker efter sejr i Viborg. Det er også snart en del år siden de sidste var i superligaen.

          Comment


            https://www.bt.dk/superligaen/naeste...endring-venter
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Så er vi snart i nedrykningsfare igen...

              Comment


                Nogle der kender OB’s holdning til
                Enten 12 eller 14 ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Nogle der kender OB’s holdning til
                  Enten 12 eller 14 ?
                  Er ret sikker på 12, da OB altid har været fortaler for en liga med få hold, de har før støttet FCK i en 10 holds liga.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Er ret sikker på 12, da OB altid har været fortaler for en liga med få hold, de har før støttet FCK i en 10 holds liga.
                    Fy faaan.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Er ret sikker på 12, da OB altid har været fortaler for en liga med få hold, de har før støttet FCK i en 10 holds liga.
                      Ja de har nok så stor tro på egne evner at man anser det for utænkeligt at man kommer i problemer hvis ligaen forhåbenligt skæres ned .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        altså jeg kan huske forkert, mener bare, jeg har læst det engang. Ved heller ikke, om holdningen har ændret sig i nyere tid med Jesper Hansen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          altså jeg kan huske forkert, mener bare, jeg har læst det engang. Ved heller ikke, om holdningen har ændret sig i nyere tid med Jesper Hansen.
                          Jeg husker også noget i den retning.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Det vil være ærgerligt hvis man ændre struktur allerede efter 2 år. Og det med gruppespil i pokalturneringen kan de glemme alt om. Det bliver for tomme tribuner de kommer til at spille.
                            Hvis det endeligt skal ændres så gå dog ned på 10 hold. Og kun 1 nedrykker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det vil være ærgerligt hvis man ændre struktur allerede efter 2 år. Og det med gruppespil i pokalturneringen kan de glemme alt om. Det bliver for tomme tribuner de kommer til at spille.
                              Hvis det endeligt skal ændres så gå dog ned på 10 hold. Og kun 1 nedrykker.
                              Der er næsten altid et hold der hænger langt bagefter. Med 1 nedrykker giver det en masse ligegyldige kampe der ikke trækker tilskuere. Og hvis det med 10 hold menes at vi skal møde de andre hold 4 gange, så bliver det ederhyleme en kedelig liga.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Der er næsten altid et hold der hænger langt bagefter. Med 1 nedrykker giver det en masse ligegyldige kampe der ikke trækker tilskuere. Og hvis det med 10 hold menes at vi skal møde de andre hold 4 gange, så bliver det ederhyleme en kedelig liga.
                                Hvorfor ikke bare 2 hold der der møder hinanden 40 gange?

                                Hvis fodbold skal være for folket, så nytter det ikke at vi barberer den øverste lige ned til langt under hvad der vil dække hele landet ... og det vil som sagt blive sygt kedeligt.
                                Last edited by Entusiastens; 19-05-2018, 15:11.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X