Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspil - Pulje 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedrykningsspil - Pulje 2

    Efter aftenens blamage endte vi som mange håbede i den letteste gruppe og kan nu se frem til at møde

    NEDRYKNINGSSPIL - PULJE 2

    • 8. SønderjyskE, 31 point
    • 9. OB, 31 point
    • 12. Lyngby, 21 point
    • 13. Randers FC, 20 point

    Last edited by Plum; 18-03-2018, 19:35.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Fuck det bliver magisk.

    Comment


      #3
      Vi kommer med sikkerhed i top6 i den pulje!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Efter aftenens blamage endte vi som mange håbede i den letteste gruppe og kan nu se frem til at møde

        NEDRYKNINGSSPIL - PULJE 2

        • 8. SønderjyskE, 31 point
        • 9. OB, 31 point
        • 12. Lyngby, 21 point
        • 13. Randers FC, 20 point

        nu kender jeg ikke kampprogrammet - men lægger vi ud med 2 nederlag bliver det hurtigt talt krise og så kan det let blive lidt for spændende.....der skal nogle point på kontoen hurtigst muligt så al snak om de nederst 2 forstummer.

        For der skal ikke mange indsatser ala det i dag til før de andre begynder at lugte blod.

        Men men men - trods alt en langt bedre gruppe end den anden...

        Comment


          #5
          Når vi nu rykker ned bliver det sjovt at se hvor mange mål Peter Utaka kan lave på os næste år ..... Gryte er jo helt sikkert væk til sommer

          Comment


            #6
            Baskim gjorde det jo ok.... men har hørt at der er nogle gode spillere i første og anden div billigt til salg ..... faktisk kunne John Butiksslagteren fra vissenbjerg måske gøre comeback han skal dog hentes fra Tommerup brugs nu

            Comment


              #7
              Håber leasy går konkurs snarest

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Simonsen Se indlæg
                Baskim gjorde det jo ok.... men har hørt at der er nogle gode spillere i første og anden div billigt til salg ..... faktisk kunne John Butiksslagteren fra vissenbjerg måske gøre comeback han skal dog hentes fra Tommerup brugs nu
                🤣 Giv ham fem år! Han kan blive den nye Bomberen fra Bredebro! Eller Jeppe Hansen. Eller Dvalishvili. Fortsæt selv listen.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #9
                  Ja, det var jo fint at Horsens fik puttet den ind til 1-1.

                  I vores forfatning havde 8 point sikkert ikke været nok.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ja, det var jo fint at Horsens fik puttet den ind til 1-1.

                    I vores forfatning havde 8 point sikkert ikke været nok.
                    tænker 4-5 point må være nok.

                    Bliver sgutte nemt

                    Comment


                      #11
                      10 points er en fin pude at have, men jeg ville ikke sove alt for sikkert, når vi har et hold, der faktuelt kun har fået 14 points de sidste 13 spillede kampe.

                      Vi må bare synge og synge - og se om det hjælper noget. Jeg tvivler efterhånden.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        I de 6 kampe vi har mødt de hold har vi fået 8 point og en målscore på 11-14. Så nemt bliver det ikke.
                        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                        Comment


                          #13
                          Vi er ved at være der, hvor vi igen må have Ove P til at rage kastanierne ud af ilden.
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                            I de 6 kampe vi har mødt de hold har vi fået 8 point og en målscore på 11-14. Så nemt bliver det ikke.
                            8 point vil sende os videre, det er jeg overbevist om.

                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            10 points er en fin pude at have, men jeg ville ikke sove alt for sikkert, når vi har et hold, der faktuelt kun har fået 14 points de sidste 13 spillede kampe.

                            Vi må bare synge og synge - og se om det hjælper noget. Jeg tvivler efterhånden.

                            MvH ChrisOB
                            Når man kigger på tabellen, så vil mange anse det som seks ligegyldige kampe pga. forspringet og niveauet hos de andre hold. Men jeg tror også det bliver sværere.. Jeg tror det bliver en sovepude for Kent og han vil fortsat ikke kunne sætte holdet op til kamp. Det ender sikkert med at det bliver afgjort i sidste spillerunde ala som mod Horsens sidste år.

                            Comment


                              #15
                              Rolig nu.. Vi kommer ikke i problemer i denne pulje. Lyngby får ikke 11p på 6 kampe og Randers får ikke 12p..

                              Comment

                              Working...
                              X