Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Og unge Jørgensen på bænken. Kunne være sjovt at se ham på banen når vi stadig jagter vores første scoring i kampens døende minutter.
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Forza har Harboe med istedet for Jørgensen. Livescore har heller ikke jørgensen?
    Men kan se på facebook at du har ret. Lækkert. Håber han får debut

    Comment


      #62
      Når vi i øjeblikket leverer på et så chokerende lavt niveau som mod agf, så skal dagens kamp for guds skyld tabes. Vi ville jo ikke kunne slå hverken agf eller sif i den pulje. Fornuftig opstilling med RJ, Helenius og CN, tror dog ikke vi kan regne med Gryte, han vil nok vise sig frem for agenter, ligesom Tverskov vil vise sig frem for sin gamle klub. Tror dog vores forsvar er lidt rustent, så det ser ikke helt skidt ud.
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #63
        En sejr kan jo rent faktisk ende med at give et forspring på 7 point i gruppespillet, mens et nederlag og en Lyngby sejr vil sende forspringet ned på 8 point i den anden gruppe.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Med de skader, der i øjeblikket gør sit indhug i vores trup, hvor mange stamspillere enten p.t er skadede eller i hvert fald ikke på 100% af sin formåen, så gruer jeg faktisk for den tætte nedrykningspulje. Men hey, jeg får vel bare at vide, igen, at jeg er for pessimistisk, negativ osv...

          Håber ikke denne bange anelse bliver til blodig virkelighed - for vi så jo hvor lavt vores reserver præsterede imod AGF - og hvis det er det hold, som mere eller mindre skal spille om at undgå nedrykning, så vil jeg meget hellere lande i en pulje, hvor der 8-11 points ned til nedrykningsplayoff.

          Uanset hvor "kedelig" en sådan pulje ville være.

          Det her hold, den her trup, kan godt, hvis omstændighederne bliver, som jeg anfører herover, rykke ned.

          MvH ChrisOB
          Undskyld Chris.
          Jeg synes, at du var meget pessimistisk i din vurdering.
          Men efter at have set kampen, så må jeg give dig ret.
          Har aldrig tidligere set en så blodfattig indsats, som set i dag.
          Halvtrist første halvleg, og en decideret pinlig indsats i anden.
          Troede egentlig at bunden var nået mod AGF; men nej.
          Det bliver nok en kamp om at undgå de nederste placeringer, og kan ikke se, hvorfra lyset skal komme.

          Comment


            #65
            Pinligt det er simpelt så dårligt , en flok modløse spillere der spiller bagud op i luften kan ikke ramme hinanden, det er forfærdeligt at se på jeg vil faktisk håbe de rykker ned, fyr den træner duo og få en der kan få folk til at stemple ind for det der sker hver gang der en modstander der vil det mere ond OB , nu har vi igen tabt til et hold vi burde slå og det er det der sker hver gang først sønderjyske så Silkeborg og AGF og nu Randers der ind til de møder os ikke har præsteret men så skal de bare møde OB det er de mest sikre point pinlig pinlig hvis Kent Nielsen ikke bliver fyret nu så luk den klub ned for der er tilsyneladende ingen der vil ofre det der skal til for at klubben kan komme med i toppen

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Undskyld Chris.
              Jeg synes, at du var meget pessimistisk i din vurdering.
              Men efter at have set kampen, så må jeg give dig ret.
              Har aldrig tidligere set en så blodfattig indsats, som set i dag.
              Halvtrist første halvleg, og en decideret pinlig indsats i anden.
              Troede egentlig at bunden var nået mod AGF; men nej.
              Det bliver nok en kamp om at undgå de nederste placeringer, og kan ikke se, hvorfra lyset skal komme.
              Rookie mistake. ChrisOB har ret 99 ud af 100 gange, du kan ligeså godt droppe tanken om, at det han siger, er noget værre vås - fordi det er det aldrig.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                Undskyld Chris.
                Jeg synes, at du var meget pessimistisk i din vurdering.
                Men efter at have set kampen, så må jeg give dig ret.
                Har aldrig tidligere set en så blodfattig indsats, som set i dag.
                Halvtrist første halvleg, og en decideret pinlig indsats i anden.
                Troede egentlig at bunden var nået mod AGF; men nej.
                Det bliver nok en kamp om at undgå de nederste placeringer, og kan ikke se, hvorfra lyset skal komme.
                Du behøves ikke at undskylde i en situation, som den her - tror vi begge er helt vildt skuffede over det vi så.

                Uanset om man så kunne se det komme.

                Problemet har hele tiden været trupsammensætning. Typer, ledere, rollefordeling, bredde. Så kan man være uenige om vi vitterligt har haft og har ressourcerne til at lave en bedre sammensætning - det ændrer ikke på at det er en helt horribel sammensætning - oven i nogle tvivlsomme trænerbeslutninger.

                Jeg skrev nedtælling til én af de pinligste aftener i nyere OB historie- og det blev det da også, men da jeg skrev det, var det i forventning at det kun var vores eget resultat, der ville mangle- og så ender vi med at tabe 1-4 til ét af de dårligst præsterende hold, ikke bare generelt, men især på hjemmebane i hele sæsonen.

                Det er så vanvittigt pinligt. Fyringsgrund alene.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Du behøves ikke at undskylde i en situation, som den her - tror vi begge er helt vildt skuffede over det vi så.

                  Uanset om man så kunne se det komme.

                  Problemet har hele tiden været trupsammensætning. Typer, ledere, rollefordeling, bredde. Så kan man være uenige om vi vitterligt har haft og har ressourcerne til at lave en bedre sammensætning - det ændrer ikke på at det er en helt horribel sammensætning - oven i nogle tvivlsomme trænerbeslutninger.

                  Jeg skrev nedtælling til én af de pinligste aftener i nyere OB historie- og det blev det da også, men da jeg skrev det, var det i forventning at det kun var vores eget resultat, der ville mangle- og så ender vi med at tabe 1-4 til ét af de dårligst præsterende hold, ikke bare generelt, men især på hjemmebane i hele sæsonen.

                  Det er så vanvittigt pinligt. Fyringsgrund alene.

                  MvH ChrisOB
                  Enig

                  men ACH skulle efter sigende have et mindre budget end os men formår alligevel at skabe overskud, nå top6 og have en træner der kan motivere sine spillere ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Rookie mistake. ChrisOB har ret 99 ud af 100 gange, du kan ligeså godt droppe tanken om, at det han siger, er noget værre vås - fordi det er det aldrig.
                    Korrekt.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #70
                      Jeg ser egentlig langt henad vejen en ret lige kamp, som bliver afgjort af banens eneste skarpe angriber med kvalitet i støvlerne.

                      Randers var ikke imponerende, men vi bliver igen sorteper, fordi alt bliver så svært, når vi kommer i modstanderens felt. Vi har hverken skudtrusler eller er farlige på indlæg, så vi skal nipse os igennem. Randers spiller på kontra, og det er en langt nemmere gameplan. Den kørte Kadrii så for dem til perfektion i dag.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg ser egentlig langt henad vejen en ret lige kamp, som bliver afgjort af banens eneste skarpe angriber med kvalitet i støvlerne.

                        Randers var ikke imponerende, men vi bliver igen sorteper, fordi alt bliver så svært, når vi kommer i modstanderens felt. Vi har hverken skudtrusler eller er farlige på indlæg, så vi skal nipse os igennem. Randers spiller på kontra, og det er en langt nemmere gameplan. Den kørte Kadrii så for dem til perfektion i dag.
                        Synes det var en rigtig ringe kamp af begge hold i første halvleg. En fejlaflevering og blodtab jagtede den anden. I anden steppede vi endnu et skridt ned og Randers steppede et skridt op. Og det var nok at køre os over.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          En lige kamp mod et hold i total krise, det er vel også nærmest det laveste vi kan ramme på barometeret...

                          ... lige bortset fra at vi så ved siden af også taber stort.

                          En lige kamp mod Randers... Hvad fanden kan man bruge det til???
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            En lige kamp mod et hold i total krise, det er vel også nærmest det laveste vi kan ramme på barometeret...

                            ... lige bortset fra at vi så ved siden af også taber stort.

                            En lige kamp mod Randers... Hvad fanden kan man bruge det til???
                            En trøsteklud at klynge sig til for, igen, at undgå at kalde en spade for en spade?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg ser egentlig langt henad vejen en ret lige kamp, som bliver afgjort af banens eneste skarpe angriber med kvalitet i støvlerne.

                              Randers var ikke imponerende, men vi bliver igen sorteper, fordi alt bliver så svært, når vi kommer i modstanderens felt. Vi har hverken skudtrusler eller er farlige på indlæg, så vi skal nipse os igennem. Randers spiller på kontra, og det er en langt nemmere gameplan. Den kørte Kadrii så for dem til perfektion i dag.
                              Meget enig. Vi spiller en lige kamp i Randers, i en kamp hvor vi har alt at spille for, så længe der stadig var en reel kamp i Lyngby, og hvor de reelt ikke flytter en skid med de 3 point de får. Det er simpelthen grotesk, at den kæmpe motivationsforskel ikke viser sig mere tydelig i den her kamp. Vi møder et hold i kæmpe krise og som intet har kunne sætte sammen offensivt i foråret, let alone, hele sæson. Det er forhåbentlig bunden der er nået, for denne her gang.

                              Comment

                              Working...
                              X