Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
    Er også glad for at se at KEP kommer ind fra bænken og reagerer. Vi mangler sgu at spillerne viser det inde på banen også, som jeg synes nogen af dem gjorde. Savnede faktisk lidt CN i dag, men handler nok også meget om Thranes præstation.
    Det står sgu grelt til når man savner Casper Nielsen...

Jeg havde gerne set at KEP havde pandet Mikanovic én, men det havde vel kun føltes godt et kort sekund... Jeg er bare glad for at der var nogen, der reagerede.

Jeg kan ikke være vred over et nederlag med det hold, der startede kampen. Det var bare meget langt fra Superliga niveau- jeg kan blive vred over at vi ikke har ret mange alternativer, når sygdom og skader rammer, som det jo desværre gør, også når timingen er skidt.

Men også det kan jeg kun være vred over et kort sekund - for det er jo ikke verdens største nyhed.

Jeg sad passivt hele 2. Halvleg og gad ikke engang hidse mig op - så det gider jeg heller ikke nu.

Bredden er overhovedet ikke til top 6.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Det står sgu grelt til når man savner Casper Nielsen...

Jeg havde gerne set at KEP havde pandet Mikanovic én, men det havde vel kun føltes godt et kort sekund... Jeg er bare glad for at der var nogen, der reagerede.

Jeg kan ikke være vred over et nederlag med det hold, der startede kampen. Det var bare meget langt fra Superliga niveau- jeg kan blive vred over at vi ikke har ret mange alternativer, når sygdom og skader rammer, som det jo desværre gør, også når timingen er skidt.

Men også det kan jeg kun være vred over et kort sekund - for det er jo ikke verdens største nyhed.

Jeg sad passivt hele 2. Halvleg og gad ikke engang hidse mig op - så det gider jeg heller ikke nu.

Bredden er overhovedet ikke til top 6.

MvH ChrisOB
      Det var også min pointe, at det står grelt til når man savner Casper Nielsen.

Enig, med skader, sygdom og personlige ting, så er det bare svært at stille et stærkt hold.
      Selvfølgelig burde Greve have startet inde, men synes også det er vildt at man først kan mærke viljen for alvor i det sidste 10 minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nå, men AGF havde jo heller ikke vundet i de foregående 4 runder, og så er det jo ikke værst at skal møde OB...
        Jeg har ellers hørt det er en skrøne ...
        OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Kent udtaler sig stadig ikke

http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efterob-agf.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
            Nu er min tålmodighed også opbrugt. Det her er kulminationen på et utal af forfærdeligt forvaltede transfervinduer, hvor vi er blevet ved med at fylde truppen op med breddespiller efter breddespiller i håbet om, at nogle af dem ville slå til. Kampen i dag skulle gå galt med den startopstilling og bænk. Vi har mere eller mindre 2 solide valg til hver kant- og angrebsplads, men på den centrale midt har vi ÉN spiller, der kan spille Kents spil - JJT. Det er simpelthen skandaløst at man ikke har gjort noget ved den centrale midtbane og forsvaret i så mange vinduer.
            Nemlig.
            Og Kent er ikke SÅ dårlig en træner, men han kan altså ikke trylle med det materiale. At han så skriger selvtillid ud af dem i stedet gejst ind i dem er en af grundene til at han max er en midterholdstræner
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Så åbner Kent munden

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-i-top-seks/

Comment

Nu er jeg helt sikker på at Kent er væk senest til sommer - og måske meget før. Det må også være forfærdeligt ham med hans noget begrænsede evner at skulle mosle med så mange fodboldspassere.

Jeg håber at ledelsen ikke lader JH tørre den af på Kent, men at de fyrer Jesper Ha-ha-Hansen.

Både Jesper og Kent burde have motivation til at sige op selv.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  "Det var holdets manglende kvalitet, der var skyld i kampens resultat, siger træneren."
                  Hej, er vi ikke mere tilfreds med truppen? Er det ikke mere et top-6-hold I har sammensæt der, Kent?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Har vi betalt penge for Helenius....vor herrebevars....
                    Vi betalte ikke penge for ham i overgangssum , men vi overtrumfede SIF meget klart for at få ham
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Jeg har ellers hørt det er en skrøne ...
                      Ja, også her...... men, not so much..... desværre.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        "Det var holdets manglende kvalitet, der var skyld i kampens resultat, siger træneren."
                        Hej, er vi ikke mere tilfreds med truppen? Er det ikke mere et top-6-hold I har sammensæt der, Kent?
                        Han mente vel at det "på dagen" var holdets manglende kvalitet, der skabte resultatet. Kan ikke forestille han nogensinde vil indrømme at truppen ikke er god nok.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Så må de begge ud, nu har vi hørt om kontinuitet alt for længe og hverken JH eller KN har leveret varen og når man så udtaler sig "- Det var en uskøn kamp, hvor der ikke var meget rytme. Det lod spillerne sig irritere af. Det var holdets manglende kvalitet, der var skyld i kampens resultat, siger træneren." har man så ikke skrevet sin egen opsigelse op.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Han mente vel at det "på dagen" var holdets manglende kvalitet, der skabte resultatet. Kan ikke forestille han nogensinde vil indrømme at truppen ikke er god nok.

MvH ChrisOB
                            Tja, men hvis truppen er god nok og man mister målsætning igen så er det ja helt alene træneren som er udueligt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                              Enig. Og når snakken går på OB er der absolut ingen der fatter noget. Vi har skullet høre på hvor god en trup vi har og hvor meget spillerne underpræsterer siden JH kom til.
                              Det er jo det samme vi “ negative” fans har fået fortalt i årevis .. men hvad ved vi ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Efter sejr over Lyngby: "vi" "vi" "vi" "vi" "vi" "vi"

Efter endt top-6 ambition: "OB" "holdet" "OB" "Spillerne" "holdet" "spillerne"

... nå, men det skal man vel ikke lægge noget i.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X