Oprindeligt indsendt af John Doe
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF
Collapse
X
-
https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3214786
JH forlangte gode præstationer i de sidste grundspilskampe. Det mener jeg ikke han har fået. Men jeg er i tvivl om hvorvidt han har nosserne til at tage konsekvensen!
Comment
-
Uanset hvor ringe præstationen var, så er alle i klubben jo rasende skuffede lige nu. De er sportsmænd på højt niveau, og det her gør nas. Det skal de have lov til at sunde sig over.
Men de skal så også vide, at tålmodigheden er opbrugt. Jeg magter ikke mere spin. Når udtalelserne kommer, så kald en spade for en spade. Og fortæl mig, hvorfor jeg skal have forhåbninger om, at OB nogensinde bliver en faktor i dansk fodbold igen.
Comment
-
Jeg må rose nogle af spillerne for, at de i det mindste kom med en reaktion på Mikanovic provokationer til sidst, det viser da, at der trods alt stadig er noget respekt for os fans blandt spillerne, hvilket gør at jeg da i hvert fald ikke kan lade være med at blive ved med at støtte dem.
At træner og ledelse så foragter os fans og ser ned på os, er så en anden sag. Dem får jeg nu heller aldrig respekt for igen.
Comment
-
Tingager følger OB stadig.
https://twitter.com/Ftingager/status...488322560?s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
MoM: Ryan for at reagere på det lille GF svins provokation.
Resten var præcis lige så kage som forudset.
Bredden er på et meget lavt niveau. Tak for den JH og Kent.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMoM: Ryan for at reagere på det lille GF svins provokation.
Resten var præcis lige så kage som forudset.
Bredden er på et meget lavt niveau. Tak for den JH og Kent.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Comment
-
Tyndt af Kent igen igen... men truppen er jo simpelthen også bare tungt sammensat. Og hvor peger pilen henad OB.. Satser vi ved at forstærke os på trænerposten, gir Kent hele skylden, eller har vi allerede accepteret ar vi igen ikke kommer i top 6.. i en Superliga med et niveau der vel aldrig er set lavere...
Comment
Comment