Oprindeligt indsendt af Emilseir
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF
Collapse
X
-
David Nielsen taler os godt nok op - vi har iflg ham spillet en god sæson - og skabt mange chancer....og i dag skabte vi så intet.
Nej David - vi har spillet en skidt sæson og har skabt meget meget lidt - og i dag var ikke anderledes.....men tag du da bare æren for at vi ikke får skabt noget i dag ;)
Comment
-
Skandaløst ringe 1. Halvleg. Jeg kan ikke forstå at Jønsson starter inde. Greve bringer så meget når han kommer ind.
Jønsson og Thrane må være færdige i OB. Brug nu nedrykningsspillet til at give Eske, Buus og andre talenter chancen.
A.K. kunne måske også bruge et par kampe hvor han starter på bænken.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDavid Nielsen taler os godt nok op - vi har iflg ham spillet en god sæson - og skabt mange chancer....og i dag skabte vi så intet.
Nej David - vi har spillet en skidt sæson og har skabt meget meget lidt - og i dag var ikke anderledes.....men tag du da bare æren for at vi ikke får skabt noget i dag ;)
Stort set alt hvad David Nielsen sagde i det interview befinder sig et sted mellem dumt og absurd dumt, og ingen i studiet holder ham op på det. I bund og grund var det bare en stråmand, der skulle få hans hold til at se bedre ud. Jeg tror ikke engang han selv ved det var det han gjorde.
Det er så deprimerende at overvære.Last edited by B(ob); 09-03-2018, 21:27.
Comment
-
Hvis dagens nederlag betyder at vi får endelig en nye sportslig ledelse så vil jeg gerne acceptere den næste nedrykningsspilgyser derfor. Alt, absolut alt er bedre end at holde fast i det her."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDen danske fodboldverden er befolket af idioter på kommentatorpladserne, afdankede eks-sportsudøvere uden talent i studiet, trænere, der dårligt kan tænke tre sammenhængende tanker og i hvert fald ikke er i stand til at tale bare almindeligt forståeligt dansk og spillere, der for mestendels er så uinspirerende og tankeløse, at ingen gider lytte på det.
Stort set alt hvad David Nielsen sagde i det interview befinder sig et sted mellem dumt og absurd dumt, og ingen i studiet holder ham op på det. I bund og grund var det bare en stråmand, der skulle få hans hold til at se bedre ud. Jeg tror ikke engang han selv ved det var det han gjorde.
Det er så deprimerende at overvære.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
Comment