Sten så ikke god ud der. Gled ham lidt væk der med foden?
Ham er aktuelt ikke mere vores pointgaranti der, desværre.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
tja - så kan man enten kaste alt frem - i et desperat forsøg på at skabe noget (hvis ellers man tror det hjælper) og dermed rende ind i et stort nederlag.....eller erkende slaget er tabt og se om ikke man kan slippe derfra med 2-0 - for at bevare en bedre målforskel end vores konkurenter til top 6....
En 7. Plads giver lidt spænding, en række kampe vi kan vinde og bedre chance for Europa. Jeg kan ikke se hvad vi får ud af top 6.
Hvad fanden var det for en Alibi tackling som Casper Nielsen laver på Pukki.
Ham har ja allerede gult kort; så...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er vel højresiden der igen kludre i det, og smid en bold i opspillet. CN skal ikke have skyld for noget der syntes jeg
Enig.
- Norbert Elgert -
Tre ting i den her verden kan gøre mig ked af det.
Når vores bedste indskiftningsmuligheder ifølge Tøfting og Werge er:
1: Thrane
2: Helenius
3: Fellah
Comment