Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det helt afgørende i den her kamp bliver om vi lykkes med at spille os ud af første og andenpresset, eller vi taber bolden på vej frem på den defensive midtbane og Joao skal redde kastanjerne ud af ilden mod tre Brøndby-stormløbere.

I den modsatte ende bliver det spændende at se om vores angribere kommer til at fylde ligeså lidt som i Parken, fordi vi er så lidt på bolden.

Vores chance er, som jeg ser det, at score et heldigt tidligt mål. Jeg tror dog ikke det sker.

3-0 eller 4-0 er min forudsigelse. Vi har stort set ingen afslutninger på mål og BIF scorer minimum et mål på en stor fejl i opspillet fra en af vores defensive midtbanefolk, forsvarsspillere eller et tosset udspark mere fra Gryte. Prove me wrong!
    0 afslutninger på mål. 1 forbi. Eet hjernedødt boldtab og bagud ved pausen. Ærgerligt OB er så forudsigelige.

Comment

Man kan jo se hvad forskellen er på hold med stjerner og en god træner og så et Spare hold med en dårlig træner.

Comment

Øv. Synes ellers vi har spillet en god kamp langt hen ad vejen.

Comment

faktisk positivt overrasket over 1 halvleg - men havde så også frygtet vi var blevet kørt over. Det er på ingen måde sket, så er det bare så meget mere ærgerligt at vi igen forære et mål væk.

Og fremad banen - ja der skaber vi som vanligt meget meget lidt

Comment

Præstationsmæssigt er det noget nær det maksimale af, hvad jeg havde turdet håbe på før kampen. På den led er jeg tilfreds.

Men selvfølgeig vil de sædvanlige håbløse boldtab komme, og når modstanderen er dygtig nok til at straffe det, så bliver det bare svært.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              0 afslutninger på mål. 1 forbi. Eet hjernedødt boldtab og bagud ved pausen. Ærgerligt OB er så forudsigelige.
              Men er det ikke ret kendetegnende for det ringeste af to hold, tror ikke det er noget specifikt "OB`sk".
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Falder du hvis jeg holder dig i hånden?

Med det sagt, så synes jeg den er svær. Det ligner ikke at der bliver trukket synderligt i Festersen, men han har tydeligvis fat i armen.
                Hvis du holder fast og jeg løber den modsatte vej? Skal vi ikke lige snakke om den reelle situation. Må du fastholde din modstander imens han løber væk? Nej. Er det et professionelt frispark? Ja. Gult kort og frispark.

Comment

Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Er der ikke offside på Brøndbys mål? På riposten er Mukthar bagerste mand?
                  Synes det ligner at han er offside.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Hvis du holder fast og jeg løber den modsatte vej? Skal vi ikke lige snakke om den reelle situation. Må du fastholde din modstander imens han løber væk? Nej. Er det et professionelt frispark? Ja. Gult kort og frispark.
                    Ja, det havde været den korrekte dom ... umiddelbart.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                      Synes det ligner at han er offside.
                      Den trækker jeg tilbage 🙄

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        faktisk positivt overrasket over 1 halvleg - men havde så også frygtet vi var blevet kørt over. Det er på ingen måde sket, så er det bare så meget mere ærgerligt at vi igen forære et mål væk.

Og fremad banen - ja der skaber vi som vanligt meget meget lidt
                        Ja. Vi mangler bare nogen i holdet som kan sparke ordentligt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Du misforstår mig :)

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ja. Vi mangler bare nogen i holdet som kan sparke ordentligt.
                            Ja lidt ærgerligt at ingen af alle de dygtige offensivspillere vi har er bedre i deres afslutninger
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                              Du misforstår mig :)
                              Så undskylder jeg :)
                              Mener den skal dømmes og gult. Uanset om Fester falder let eller ej da han jo om ikke bremser så forringer muligheden betydeligt.

Comment

Status nu må være at Kent denne gang har gjort det rigtige men der er nogle spillere på banen der ikke er gode nok - og så nytter det ikke.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
                                X