Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg0 afslutninger på mål. 1 forbi. Eet hjernedødt boldtab og bagud ved pausen. Ærgerligt OB er så forudsigelige.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægFalder du hvis jeg holder dig i hånden?
Med det sagt, så synes jeg den er svær. Det ligner ikke at der bliver trukket synderligt i Festersen, men han har tydeligvis fat i armen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHvis du holder fast og jeg løber den modsatte vej? Skal vi ikke lige snakke om den reelle situation. Må du fastholde din modstander imens han løber væk? Nej. Er det et professionelt frispark? Ja. Gult kort og frispark.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfaktisk positivt overrasket over 1 halvleg - men havde så også frygtet vi var blevet kørt over. Det er på ingen måde sket, så er det bare så meget mere ærgerligt at vi igen forære et mål væk.
Og fremad banen - ja der skaber vi som vanligt meget meget lidt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment