Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg satsede lidt kroner på mindst 3 mål i kampen. Vores centerforsvar var væsentligste grund, men altså Peirera overraskede vildt. Tverskov gjorde det også godt mod det dyre københavnske midterhold. Gryte var vel den dårligste der.

Jeg synes vi skulle have haft en point. Og mener ikke Casper Nielsen er helt så elendig.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Vil vædde på Kent Nielsen er forbandet over det nederlag.
      og.. Skal vi lægge formøblingen af en god mulighed bag os uden armbevægelser, fordi Kent er forbandet?? Han er forbandet ringe..

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Hold kæft hvor er det bittert at tabe på sådan en kasse. De havde intet i hele 2. Halveg end det forpulede frispark. Vi havde selvfølgelig ikke en skid selv, men hvor er det dog bittert at vi ikke får et point med. Det burde vi sgu i dag. Langt henad vejen formår vi at ødelægge deres spil og holde dem på et tilfredsstillende antal chance, men at vi ikke har kvalitet mere fremme på banen er jeg sygt skuffet over, men det er jo et gennemgående problem vi snart skal have løst!
        Det kan kun løses ved at få nye spillere, trænere og sportsdirektør.

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg satsede lidt kroner på mindst 3 mål i kampen. Vores centerforsvar var væsentligste grund, men altså Peirera overraskede vildt. Tverskov gjorde det også godt mod det dyre københavnske midterhold. Gryte var vel den dårligste der.

Jeg synes vi skulle have haft en point. Og mener ikke Casper Nielsen er helt så elendig.
          Med bolden var han.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Der er vel ikke det store ansvar at tage idag. Vi er bare ikke gode nok
            Casper Nielsen centralt er hans valg.....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Både Jønsson og Joan gjorde det markant bedre de minutter de var på banen, og under langt sværere betingelser i og med at FCK havde fået deres føringsmål og kunne spille afventende. Vi bruger dog alt for lang tid til at få spillet bolden frem dem.
              End Kløve? Joans sidste holden fast i bolden istedet for at prøve at få spillet den sidste chance er for mig absurd dumt og uprofessionelt.

Comment

syntes tverskov siger det meget godt - for fck var altså til at tale med i dag.....der var bestemt muligheder for at få noget med fra parken - en notorisk svær udebane....men altså - når man selv ikke spiller bedre så bliver det sgu vanskeligt

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Med bolden var han.

MvH ChrisOB
                  Den forstår jeg ikke ....
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det kan kun løses ved at få nye spillere, trænere og sportsdirektør.

MvH ChrisOB
                    Ja det er jeg helt enig med dig i

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Den forstår jeg ikke ....
                      Du sagde at Casper Nielsen ikke er så elendig. Med bolden var han. I høj grad.

MvH ChrisOB

Comment

Vi skal have 9-10 point i de sidste 4 kampe. I så fald havner vi på 1,46 per kamp i grundspillet. Det er jo i og for sig ikke godkendt. Endnu mindre vil være endnu en katastrofal sæson fra Kent.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          syntes tverskov siger det meget godt - for fck var altså til at tale med i dag.....der var bestemt muligheder for at få noget med fra parken - en notorisk svær udebane....men altså - når man selv ikke spiller bedre så bliver det sgu vanskeligt
                          Preach!

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Vi skal have 9-10 point i de sidste 4 kampe. I så fald havner vi på 1,46 per kamp i grundspillet. Det er jo i og for sig ikke godkendt. Endnu mindre vil være endnu en katastrofal sæson fra Kent.
                            Så længe vi Kommer i top-6 er katastrofalt måske lidt overgearet.

Comment

Tja et forventeligt nederlag, men men men, Casper er åbenbart i den situation som Jønne var i sidste sæson, han skal spille uanset hvor ringe han er...Tverskov er min mom, men synes også at Joao slipper godt fra opgaven. Men en vågen dommer med nosser havde stukket Robert Skov et rødt kort på svineren mod Kløve, og sidst i kampen skulle Santander havde været samme vej. Ob smider alt alt for mange bolde væk, der er intet flov i spillet, som andre også skriver, er det for meget sidelæns og baglæns, vi tør ikke spille med og mod FCK. Synes det er et tyndt frispark at der dømmes mod Casper, hvis det skal dømmes, er der andre i samme kamp, der også skal dømmes. Det er ikke dommeren der taber kampen, det er KN og OB

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Så længe vi Kommer i top-6 er katastrofalt måske lidt overgearet.
                                Ikke godkendt, katastrofalt - ét fedt i dette tilfælde.

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X