Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror ikke CN får MOM af Tøffe ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJo, forstår udmærket... men forstår ikke trangen til at det skal diskuteres igen.
Falk er kommet på banen.
... har dit sind det bedre nu?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHans slutprodukt er stadig langt fra niveau.
MvH ChrisOB"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDer er ikke meget at diskutere ved sagen, hvilket jeg heller ikke nvæner noget om. Til gengæld var det et forsøg på at hæve niveauet en anelse herinde.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDer er ikke meget at diskutere ved sagen, hvilket jeg heller ikke nvæner noget om. Til gengæld var det et forsøg på at hæve niveauet en anelse herinde.
Du behøver ikke lægge noget i det. Har intet problem med at nævne navnet, og det rører mig egentlig ikke meget at se ham i den trøje.
... Og så er det vidst brugt nok tid på... ingenting.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment