Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Så sparer JH igen, eller?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNej, mine formuleringsevner er nok ikke i top. Tænker på om Kent ryger til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet vil være en kæmpe beslutning at gå fra Kent til Michelsen. Det vil være et markant stilskifte der kræver endnu en rekonstruktion af truppen. Det håber jeg virkelig ikke, at JH har mandat til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNej, mine formuleringsevner er nok ikke i top. Tænker på om Kent ryger til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægNår sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.
Klassisk underminering.
MvH ChrisOB
Jeg henter popcorn og venter på fortsættelsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvordan vil JM helst spille da?
De manglende spillemæssige ambitioner, i nogles øjne, var det der gjorde, at han røg ud i Hammarby.
http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/skand...dede-michelsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu skal jeg nok lade være med at bede om en udpensling af Jakob´s spillestil, men tænker i mit eget sind, at Lund, Kløve og Rømer (som de sidst ankomne) er lige så meget Jakob som Kent - mindst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMeget mere fysisk præget og pragmatisk fra kamp til kamp. Et stort fokus på defensiv organisation, omstillinger og dødbolde, og et mindre fokus på, hvordan man selv skal bygge spillet op og dominere kampene.
De manglende spillemæssige ambitioner, i nogles øjne, var det der gjorde, at han røg ud i Hammarby.
http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/skand...dede-michelsen
Så er der en anden der er mere oplagt og mit personlige ønske(mest realistiske) om 6-18 måneder.. Men han skal nok købes fri til den tid...
Peter
Sørensen
SIF
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEn klog beslutning af JH. Nu og her har Kent stort behov for en assistent, der er langt dygtigere til at lægge den rette taktik osv. Det har den nuværende duo ikke magtet. Det var jo også en sådan (Kuhn), der gjorde, at Kent blev en succes i AAB (modsat andre steder han havde været) og det samme gælder nok også for David Nielsen i Lyngby.
Assistent er en god rolle at lære klub og spillere at kende i, før han bliver cheftræner - til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægBlir godt nok interessant at se, hvem der engang afløser KN. Men hvilke trænere orker et hold, der svækkes sportsligt 8-9/10 transfervinduer.
Jeg accepterer det da det bare er sådan at systemet virker. Man sælger de bedste og køber ind på lidt lavere hylder
Det jeg ikke accepterer er de uendelige løgne eller halve sandheder(afhængigt hvordan man ser på det) om at man er kommet styrket ud af vinduet gang på gang når alle bare kan se at det er lort og lagkage.. Så føler jeg mig talt ned til. Det pisser mig af.
At vi så oven i købet skal aflevere 50% af samtlige transferindtægter til vores stenrige milliadær ejer de næste 10 år gør det heller ikke bedre
Comment
-
Synes du selv beskriver det meget godt i dit sidste afsnit, fmprob. Synes forskellen på OB og mange andre steder er, at svækkelserne vindue efter vindue virker SYSTEMATISKE i OB idag. Hvis det er sandt, at der skal lægges 50% af transfer omsætningen, har jeg godt nok svært ved at se, hvordan nuværende tendens skal forandre sig - med - undskyld mig - elendig sportschef og uden et egentligt akademi. Hvis man spejder ud over landegrænserne vil man opdage, at flere og flere investerer i summer op til og over en milliard i akademierne.
OB burde klart gå den vej også - evt finde en større europæisk samarbejdspartner. Mit private gæt er, at vi heller ikke i år når top 6. Så kan vi lige så godt starte her til sommer med at skille os af med de dyre og elendige indkøb der desværre er gjort. Find nogle yngre/billigere spillere/talenter der - via kendte OB dyder- kan holde os i ligaen - og invester resten i akademi og talent udvikling. Ved godt vi har Øens Hold men.. argh .. come on and get Real. På tide vi genfinder realismen og OB dyderne - også når vi skal finde den næste cheftræner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægDer er da i hvert fald ingen tvivl om, at cheftræneren ikke har ledelsens ubetingede tillid længere. Og derefter går det som regel kun én vej.
Jeg henter popcorn og venter på fortsættelsen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er nu ikke kun OB det sker for.. Sådan er livet for mange superliga klubber..
Jeg accepterer det da det bare er sådan at systemet virker. Man sælger de bedste og køber ind på lidt lavere hylder
Det jeg ikke accepterer er de uendelige løgne eller halve sandheder(afhængigt hvordan man ser på det) om at man er kommet styrket ud af vinduet gang på gang når alle bare kan se at det er lort og lagkage.. Så føler jeg mig talt ned til. Det pisser mig af.
At vi så oven i købet skal aflevere 50% af samtlige transferindtægter til vores stenrige milliadær ejer de næste 10 år gør det heller ikke bedre
Comment
Comment