Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Så sparer JH igen, eller?
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTingager er en kæmpe svækkelse. Og set ud fra at Rømer er bag Casper som stod bag Izu må det jo også være en svækkelse. Kløve er en klar forstærkning men samlet mener jeg altså vi kommer ud med et lille minus.. Den kan aldrig komme i plus..
Men alt denne snak får heldigvis en konklusion snart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg skriver netop også at Tingager isoleret set er en svækkelse, men om den samlet set er i minus/plus eller status quo i fht. udtryk og spillestil må være en smagssag. Jeg mener CN også er mere direkte i stilen en Izu nogenside har været, det samme er gældende for Rømer som bare skal “køre på” så kommer hans tid er jeg sikker på.
Jeg tror også at Rømer nok skal blive god i OB, men da snakken mest går på hvor vidt truppen er forstærket i jagten på Top 6 kan han vel næppe endnu betragtes som en forstærkning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSynes Tingager er en kæmpe svækkelse trupmæssigt, men start 11 er den ikke så stor igen. Synes egentlig Tverskov tidligere har bevist niveauet. Så selve start 11 ser jeg ikke som svækket, men trupmæssigt synes jeg vi er.
Ingen klandring af Tverskov isoleret set herfra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAt betragte en reserve i foråret som forstærkning er vel lige at strække den?
Jeg tror også at Rømer nok skal blive god i OB, men da snakken mest går på hvor vidt truppen er forstærket i jagten på Top 6 kan han vel næppe endnu betragtes som en forstærkningBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIdag er vi jo klart svækket fordi han ikke er her. Forsvarets bredde i kvalitet er kraftigt svækket..
Ingen klandring af Tverskov isoleret set herfra
I øvrigt er JH nødt til give aben til træneren, når holdet ikke lykkes. Det kan jo ikke være manglende og forkerte indkøb, for det er hans eget ansvar.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg1:1 sammenligning med Izu er CN altså bare mere direkte og har mere fart i fødderne, så det er imø. ikke nødvendigvis en svækkelse når målet i foråret er at fremstå mere direkte og hurtigere i længden af banen. Samtidig er jeg enig med FFM i at Tverskov før har vist fint niveau i cf.
Jeg er fuldstændig enig mht Tverskov. Jeg er også tryk ved ham. Han er en fatastisk fodboldspiller.
Men i efteråret hed reserven Tverskov. Nu hedder den Lund som var reserve på et 1. Div hold.. Det svækker holdet og kan ved karantæner og skader som idag koste point.. Og hvis vi bare misser Top 6 med 1 point kan man da sagtens spekulere i at manglende bredde netop gjorde udslaget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi har tidligere konstateret at Tverskov var bedre længere fremme. Men jeg er da rimelig tryg ved ham i centerforsvaret.
I øvrigt er JH nødt til give aben til træneren, når holdet ikke lykkes. Det kan jo ikke være manglende og forkerte indkøb, for det er hans eget ansvar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægCN er en katastrofe på den 4-4-2 midtbane vi spiller i OB emm.. Uanset om han er direkte og har fart.. Tidligere kampe samt de næste må bevise hvem der har ret.
Jeg er fuldstændig enig mht Tverskov. Jeg er også tryk ved ham. Han er en fatastisk fodboldspiller.
Men i efteråret hed reserven Tverskov. Nu hedder den Lund som var reserve på et 1. Div hold.. Det svækker holdet og kan ved karantæner og skader som idag koste point.. Og hvis vi bare misser Top 6 med 1 point kan man da sagtens spekulere i at manglende bredde netop gjorde udslagetBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi har tidligere konstateret at Tverskov var bedre længere fremme. Men jeg er da rimelig tryg ved ham i centerforsvaret.
I øvrigt er JH nødt til give aben til træneren, når holdet ikke lykkes. Det kan jo ikke være manglende og forkerte indkøb, for det er hans eget ansvar.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er helt med på at CN ikke er Linderoth eller DD på den plads, men mindre kan jo også gøre det i fht. top6. De næste kampe må vise hvad CN bidrager med .. jeg er helt tryg ved at KN stiller med det hold han anser for det bedste på dagen. Ang. Marco Lund så røg han vel af holdet i EfB da træneren valgte at lade Rudolph Austin spille pladsen, det ville have sket for andre end ham. En misset top6 endnu engang kan vi snakke om til evig tid om det er manglende bredde eller 2 fatale nederlag til Haderslev og SIF som dem der er iøjenfaldende
Vi er ustabile ad h.. til, og det skyldes i høj grad den totalt ustabile grad af beslutninger, der er blevet taget omkring trup og holdsammensætning, både generelt og på dagen.
Har du og andre bare ubegrænset tillid til trænere, bare fordi de er trænere?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvilket ansvar har KN taget? Hvilket ansvar tog han mod FCN, da han igen tog en katastrofal taktisk beslutning?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvilket ansvar har KN taget? Hvilket ansvar tog han mod FCN, da han igen tog en katastrofal taktisk beslutning?Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJa hvornår har han nogensinde taget ansvar for et hvilket som helst nederlag/dårligt spil/hentet spiller?
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvilket ansvar har KN taget? Hvilket ansvar tog han mod FCN, da han igen tog en katastrofal taktisk beslutning?Believe OB
Comment
Comment