Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ugens podcast er online: https://soundcloud.com/obstemmer/180...i-top-6-raeset

I ugens udsendelse ser vi nærmere på disse emner:
    – OB’s nederlag i Farum. Sandro Spasojevic analyserer kampen og forklarer, hvorfor det var en god ide at satse på 3-5-2 – og hvorfor det alligevel ikke gik godt.
    – Kampen om Top 6. Vi endevender de forskellige scenarier og byder på OB’s muligheder. Teaser: To mand tror på OB – to mand tror ikke på OB.
    – Hvorfor vinder OB næsten aldrig i Parken? Vi ser frem mod søndagens opgør mellem FC København og OB, og vi tager også en tur på Memory Lane.
    I studiet er sæsonkortholder Peter Brix, tidligere OB-spiller Sandro Spasojevic, sæsonkortholder Morten Skov og journalist Martin Davidsen.
    Udsendelsen bringes i samarbejde med Flindt-Kristensen Engineering.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

– OB’s nederlag i Farum. Sandro Spasojevic analyserer kampen og forklarer, hvorfor det var en god ide at satse på 3-5-2 – og hvorfor det alligevel ikke gik godt.
      – Kampen om Top 6. Vi endevender de forskellige scenarier og byder på OB’s muligheder. Teaser: To mand tror på OB – to mand tror ikke på OB.
      – Hvorfor vinder OB næsten aldrig i Parken? Vi ser frem mod søndagens opgør mellem FC København og OB, og vi tager også en tur på Memory Lane.
      I studiet er sæsonkortholder Peter Brix, tidligere OB-spiller Sandro Spasojevic, sæsonkortholder Morten Skov og journalist Martin Davidsen.
      Glæder mig allerede

Comment

sidder og ser FCK mod Atletico, nooyh en klasseforskel der på de to hold. Jeg tror at Mikkel Qvist og Okosun ville skabe mere ravage i det Atlecoforsvar end FCK magter at spille sig til

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          sidder og ser FCK mod Atletico, nooyh en klasseforskel der på de to hold. Jeg tror at Mikkel Qvist og Okosun ville skabe mere ravage i det Atlecoforsvar end FCK magter at spille sig til
          Ja det er helt vildt. Men det vidste vi jo på forhånd.

Comment

Tak. Jeg husker ikke Sandro?
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Tak. Jeg husker ikke Sandro?
              Mener umiddelbart også han kun var u-spiller?

Comment

Ugens podcast er online...
                Lidt konstruktiv kritik.
                Jeres lyd er meget lav, eller også er jeres breakere helt usædvanligt høje i styrke.
                Kunne der findes en gylden mellemvej?
                Det ville være godt for mine ører, højtalere og helhedsoplevelsen.
                Og tak for indsatsen..

Comment

Grundet sygdom har der ikke rigtig været noget fra os i den her uge, men vi har selvfølgelig en konkurrence til kampen på søndag.

http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...ltatet-fck-ob/

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                    Lidt konstruktiv kritik.
                    Jeres lyd er meget lav, eller også er jeres breakere helt usædvanligt høje i styrke.
                    Kunne der findes en gylden mellemvej?
                    Det ville være godt for mine ører, højtalere og helhedsoplevelsen.
                    Og tak for indsatsen..
                    Enig. Lyden er meget lav i forhold til de podcasts jeg normalt hører. Og når Martin læser programoversigten op i starten er det virkelig svært at høre hvad han siger fordi den der intromusik kører på et meget højt tryk samtidig.

Comment

Lund håber på debut

http://www.ob.dk/artikel/jeg-haaber-...t-soendag.aspx

Comment

Lund ude med influenza. Så spiller Pereira i midtforsvarer.
                        https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3233578
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Lund ude med influenza. Så spiller Pereira i midtforsvarer.
                          https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3233578
                          Det bliver spændende. Vil ikke undre om Kent opfinder en ny cf inden kampstart.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det bliver spændende. Vil ikke undre om Kent opfinder en ny cf inden kampstart.
                            Er det så et udtryk for at Rømer skal spille det han er købt til? Ellers ville han vel være i spil til pladsen i forsvaret.
                            Joao. Tja jeg kan ikke huske at vi har brugt ham i midten i en firebackkæde i hans OB-tid så det bliver da lidt interessant at se ham spille den plads, som han jo rent faktisk er skolet til. Med ham og Tverskov får vi i hvert fald nok de to cf'ere som er bedst venner med bolden i vores trup. Til gengæld er det også to der udpræget var reserver i efteråret, og nu skal de pludselig stå distancen i parken. Pyha!
                            Jeg håber virkelig at vi får rømer op på den midtbane. Det er så vigtigt at vi kan holde fast i den bold, og CN er en tikkende bombe på linje med ari, hvad angår fejlafleveringer og boldtab.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Er det så et udtryk for at Rømer skal spille det han er købt til? Ellers ville han vel være i spil til pladsen i forsvaret.
                              Joao. Tja jeg kan ikke huske at vi har brugt ham i midten i en firebackkæde i hans OB-tid så det bliver da lidt interessant at se ham spille den plads, som han jo rent faktisk er skolet til. Med ham og Tverskov får vi i hvert fald nok de to cf'ere som er bedst venner med bolden i vores trup. Til gengæld er det også to der udpræget var reserver i efteråret, og nu skal de pludselig stå distancen i parken. Pyha!
                              Jeg håber virkelig at vi får rømer op på den midtbane. Det er så vigtigt at vi kan holde fast i den bold, og CN er en tikkende bombe på linje med ari, hvad angår fejlafleveringer og boldtab.
                              Joao Perreira er på ingen måder "venner med bolden". Snarre tværtimod, imo. Om han er bedre med bolden end Marco Lund ville ha været, ved jeg ikke, men Perreira er en omvandrende katastrofe, der aldrig skulle ha været hentet - og med ham i centerforsvaret kommer FCK til at vade igennem.

Hvad angår Rømer, så tolker jeg det, at han ikke har spillet de to første kampe på den plads, som han er hentet til, at man har, atter, har lavet et elendigt stykke scouting-arbejde og har fundet ud af, at Rømer i virkeligheden ikke kan spille central midtbane og da slet ikke i et system, der ikke er Midtjyllands.

Men det kan jo også bare være, at han slet ikke er i form. ;-)

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...l-kent/7053529
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X