Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCK

    Gætter på følgende

    Grytebust
    Ryan Lund Tver JBL
    Greve JJ CN Kløve
    AK Fester

    Mit gæt er 2-0

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gætter på følgende

    Grytebust
    Ryan Lund Tver JBL
    Greve JJ CN Kløve
    AK Fester

    Mit gæt er 2-0
    Kent prøver den frække og stiller op med Pereira i midterforsvaret. Det skal nok overraske FCK. Spøg til side. jeg køber dit forslag til en opstilling, og bliver overrasket hvis vi får point med hjem.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #3
      Jeg håber godt nok ikke at CN får genvalg på den centrale midt. Håber meget på Rømer i stedet for CN centralt. Ellers fin opstilling.

      Comment


        #4
        Jeg tror Lund får lov at blive på bænken så Rømer, som er købt som cm, kan komme ned og tage midterforsvaret, så CN kan fortsætte sin spirende karriere på cm.......
        Og så har Greve bare at starte inde.

        Comment


          #5
          Med en taktik der kan udnytte at Ståle har anskaffet FCK to for dårlige i centerforsvaret kan vi godt vinde.
          Desværre er (udført) taktik ikke trænerduoens styrke.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Jeg kunne godt tænke mig at bytte JJT med noget andet, jeg ved bare ikke hvad.

            Comment


              #7
              Jeg er også med på den opstilling hvis CN bytter med Rømer. CN er simpelthen ikke god nok med bolden inde midt på.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg kunne godt tænke mig at bytte JJT med noget andet, jeg ved bare ikke hvad.
                Kløve?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kløve?
                  Synes Kløve var absplut overbevisende som kant mod Helsingør. Vi gik endelig offensiv hurtigt og var defensiv stabilt på vores venstre side. Det skulle vi ikke smide væk med den næste spillerrochade. JJT var skuffende mod FCN og oplever ikke sin bedste tid aktuelt men det er (endnu) for tidligt for mig at give ham en tænkepause på bænken nu. Håber ham stepper op igen på banen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Jeg tror Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen, pønser på at starte med Helenius i midterforsvaret. Han kan tage kampen op mod Santander i luften.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg tror Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen, pønser på at starte med Helenius i midterforsvaret. Han kan tage kampen op mod Santander i luften.
                      Hvordan er Kent Nielsens frisure relevant i den her debat?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvordan er Kent Nielsens frisure relevant i den her debat?
                        Kent Nielsens frisure er altid relevant.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Hvordan er Kent Nielsens frisure relevant i den her debat?
                          Fordi i hensigt af frisuren er ham lige så ude for pædagogisk rækkevidde. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Kent Nielsens frisure er altid relevant.

                            MvT
                            🤣
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Hvordan er Kent Nielsens frisure relevant i den her debat?
                              Er det dig Kent?

                              Comment

                              Working...
                              X