Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg fatter heller ikke en meter af dispositionen. Alt fungede perfekt imod Helsingør, som Kent udtrykte det og pludselig skal der laves markant om, fordi vi angiveligt har det svært imod hold med offensive backer. Grotesk!!
    Når det så er sagt, så kan holdet uanset hvad ikke være 1. halveg bekendt. Uden at shine fuldstændigt, så spiller fcn os tynde på almindelige opspil, fordi de er så boldsikrer, og at vi står for langt fra dem. Får Rygaard og Mathias Jensen al tid i verden til at fordele boldene, så bliver det fandme svært, for de er altså dygtige. Når vi så oveni købet laver den ene opspilsfejl efter den anden, hvoraf flere fejl er temmelig uprovokeret, så skal vi få det svært. Med den indstilling, så vover jeg at påstå at vi havde været bagud ved pausen i en 4-4-2 også, for der rammer vi bare ingenting. 2. Halveg stempler vi op, og pludselig er rygaard slet ikke så fantastisk mere. Det lykkedes faktisk at stjæle bolden fra ham i gunstige situationer flere gange, blot fordi vi tør presse op. Om det er taktisk skal jeg ikke kunne sige, men det vil i så fald være tosset, med cn, kløve og JJ, som egentlig er rimelig dygtige presspillere. Vi er nødt til at have en linje i det vi foretager os. Skal vi presse eller skal vi afvente og spille på kontra? Jeg ved godt vi ikke kan presse i 90 min, men i de første 45 gjorde vi det vel i 5 min, imens vi kiggede på fcn trillede den rundt i 35 min, og vi selv brugte 5 min på at ødsle bolde væk via dårlig teknik og- eller skidt koncentration. Ærgerlig kamp, for vi gør meget rigtigt i 2. Halveg og burde have udlignet, selvom fcn har et par hidsige kontraer
    Opspilsfejl og problemer med opdækningen, sker jo også på baggrund af manglende kvaliteter og er ikke bare "dumme fejl".
    Det tror jeg heller ikke du mener, men det virker som om der af og til er den opfattelse på forum.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Helt enig!
      Man bliver jo ikke træt af at en træner der prøver nogle ting og fejler. Det er mere det med bagefter at "indrømme" at det gik ikke efter planen(da især når man selv laver om hurtigt i kampen). Omend det til denne kamp virker fuldstændig vanvittigt at disponere som han gjorde. Jeg kunne forstå hvis det havde været gjort omvendt, som i Herning, hvor det fungerede fint. Eller hvis vi havde tabt tre kampe i streg. Mig bekendt har vi altså vundet 4 gange i streg i Farum i en 4-4-2. Hvor fanden får han ideen fra?
      Jeg syntes ikke på nogen måde FCN er skræmmende. Sidst vi slog dem i Farum, havde de altså et helt hold med en noget højere klasse i mine øjne.
      Efter at have set kampen igen, bliver man bare endnu mere rystet over det valg han tog. Ikke så meget spillerne han valgte som sådan. Men Den måde taktikken blev udført på Især "tricket" med at lade Tverskov falde som Sweeper pga. deres fart var selvmord, da vores andre spillere jo ikke kan følge med deres anden bølge når de kommer retvendt.
      Det gode ved kampen mod Helsingør, var jo at vi viste at man rent faktisk spiller godt når vi spiller med to kanter. Hvilket jo pga. Jönssons "fast plads" ikke er sket i mange mange mange kkampe.
      Utroligt hvor hurtigt og dumt man kan skylde 6-1 kampens godwill ud i toilettet.
      Husk på at det var mod andre spillere, det er jo ikke banen man spiller imod ... det ER spillerne.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Helt uenig. Han er et stort talent. Hvis du ser hans touch på bolden, vendinger, afslutninger, afleveringer. Han er super intelligent i det meste han foretager sig. Stor risiko ofte, men det ser jeg gerne, da det tit er det der splitter en kæde, og bringer det overtal der tit er vigtigt. Jeg ser ham som en slags Tottenham spiller. Ham må vi simpelthen ikke afskrive som der ikke er til mere end OB. Syntes han spillemæssigt og løbe mæssigt tager et meget stort ansvar. Se evt. nogle af vores kampe, og så noter ned hver gang han laver noget. Aflevering, opdækning, løb for boldholder, bold pres. Jeg er vild med JJT.
        Jeg synes du har ret i at han minder om en Eriksen i tot, men hvis han skal blive mere end god for OB, så skal han måske kigge lidt mere på en Eriksen. Eriksen er langt mere aggressiv både offensivt og defensivt. Han sidder hele tiden i haserne på modstanderen når de ikke har bolden, og når de er på bolden, så både løber han dybt og bygger spillet op. Jjt bliver selvfølgelig aldrig en Eriksen, men han er lidt for meget playmaker, og gør vores spil for stationært, når han ikke tager flere løb der gør ondt. Jeg tror godt vi kan få ham i endnu bedre fysisk form, hvor vi får mere ud af ham. Jeg tilskriver dog også at en rigtig god makker ved siden af ham ville pynte

Comment

Det kan jo også være at JJT ER den dårlige på midtbanen, og at den ville blive bedre med end bedre spiller end JJT. Det mener jeg i hvert fald

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fuldstændig enig.

Man kommer bagud 2-0 midt i 1. Halvleg og er nød til at skifte system. Og vinder herefter 1-0.
            Men nederlaget havde intet med 3-5-2 systemet at gøre siger Kent.

Hold nu kæft din utroværdige nar og lad være med at fornærme vores intilligens din klaphat..
            Jeg kan sagtens acceptere et nederlag men erkend nu at du har lavet en fejl og tag dit ansvar for nederlaget istedet for at tørre det af på spillerne..
            Hver gang Kent N. udtaler sig til stemmer fra Ådalen, har han meget svært ved at skjule, at han synes alle fodboldfans er idioter, enhver kritiker intet har forstået, og at forum er for tosser.

Svært at skabe begejstring med sådan en træner

Comment

^ hvad SU siger. Han minder mig om Morten Olsen, der også var selvklog og ufejlbarlig i egne øjne, og som (sammen med Behrendt og co.) ødelagde opbakningen til landsholdet.
              OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Hver gang Kent N. udtaler sig til stemmer fra Ådalen, har han meget svært ved at skjule, at han synes alle fodboldfans er idioter, enhver kritiker intet har forstået, og at forum er for tosser.

Svært at skabe begejstring med sådan en træner
                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                ^ hvad SU siger. Han minder mig om Morten Olsen, der også var selvklog og ufejlbarlig i egne øjne, og som (sammen med Behrendt og co.) ødelagde opbakningen til landsholdet.
                Læser i med OB?

Comment

Læser i med OB?
                  Vi ved jo at nogle spillere læser med herinde. ( Oscar 2)
                  Men der sker ikke noget, før Thorborg begynder at rasle med stabelen og forlanger målsætninger overholdt.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Læser i med OB?
                    Tror, det rager dem en bønne, vi er jo bare alt for forventningsfulde, og kommer kun hvis OB er i toppen. Altså, som jeg ser det, har man i OB afskrevet sine fans mere eller mindre. Ansættelsen af Jack indvarslede nye toner, men synes efterhånden han har udspillet sin rolle, med sine tvivlsomme udmeldinger og deciderede løgne.

OB har lukket sig inde i sin egen bobbel, og så må de altså bare æde, at der efterhånden kun kommer et par tusinde, som gider se på dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Vi ved jo at nogle spillere læser med herinde. ( Oscar 2)
                      Men der sker ikke noget, før Thorborg begynder at rasle med stabelen og forlanger målsætninger overholdt.
                      pt lever vi op til målsætningen .......
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Der må være andre parametre end top6
                        Også fordi der vil være tilfældigheder.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Det er en fair sammenligning. En træner og et hold, der lukkede sig inde i sig selv og havde en aura af "Hvor vover I at stille spørgsmål om vores måde at spille og snakke på. Det er VORES hold, ikke jeres"

Som jeg selv oplevede da de kom til Odense for at træne - hermetisk aflukkede - en sur Morten Olsen der gennede sine spillere væk fra de slemme slemme skolebørn med deres tidsspillende forsøg på at få autografer, et billede, en snak og ind i spillerbussen - ansatte beordret til at holde det hele så hemmelighedsfuldt i tilfælde af der var slovakiske eller tjekkiske spioner i og omkring et klubhus i Odense området...

Jo jo når man i en trup bliver så indspist at enhver kritik affærdiges som rent vås, så skal man nok ikke regne med den trup får særlig bred folkelig opbakning. Og da slet ikke når man spiller kedeligt ensformigt bold, der heller ikke fører resultater med sig.

Kent og CO gør lidt af det samme.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Vi har tabt 3 ud af de sidste 4 kampe. Og efter næste weekend er det 4 nederlag ud af 5...

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Der må være andre parametre end top6
                              Også fordi der vil være tilfældigheder.
                              Meget muligt men den officielle målsætning er top6 og den er indtil videre er den indenfor rækkevidde ....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Vi har tabt 3 ud af de sidste 4 kampe. Og efter næste weekend er det 4 nederlag ud af 5...
                                selv om vi har tabt 3 ud af 4 kampe ligger vi stadig i top6 .... selv om vi skulle tabe næste kamp kommer vores placering an på de øvrige kampe og top6 er stadig indenfor rækkevidde .....

kan du høre messen fra toppen ...

Comment

Working...
                                X