Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægForstår jeg udemærket, og synes det er ærgerligt, men løsningen hvor det er begrænset til at prøve at beskytte målmanden er så det mindste onde. Så man kan "heldigvis" placere sig anderledes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIkke på udebane. Nu skal vi til Farum næste gang, og der har de også de her utroligt finmaskede net sat op, og det er frygteligt generende for oplevelsen. Tog mig selv i sidste gang at stå og kigge på storskærmen i stedet for ned på banen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægForstår jeg udemærket, og synes det er ærgerligt, men løsningen hvor det er begrænset til at prøve at beskytte målmanden er så det mindste onde. Så man kan "heldigvis" placere sig anderledes.
Væk med det.
Gad vide om man kan få pengene tilbage på sæsonkort på grund af denne oplevelsesforringelse. Næppe, men det burde være muligt.Last edited by Tåhyler; 12-02-2018, 15:00.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg har alle dage foretrukket på en eller anden måde at sidde bag målet. Og det er nu en gang sådan at de fleste hvis ikke alle steder på RMN tribunen vil målfeltet, som jo er ret vigtigt i fodbold, være fuld af mørke firkanter.
Væk med det.
Gad vide om man kan få pengene tilbage på sæsonkort på grund af denne oplevelsesforringelse. Næppe, men det burde være muligt.
Comment
Comment