Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Der er desværre en tradition for at nogle ophidsede og måske stjerne berusede tilskuere smider med noget. Det afhænger af hvad der kastes og om det er mod en bestemt person.
    Vi vil jo også begrænse antallet af trafikulykker hvis vi kun måtte køre 40 km/t.
    Der skal noget alvorligere til før net. Og det vil koste tilskuere.
    Jeg har set to udekampe bag net. Jeg kommer ikke til at sidde bag net igen.
    Forstår jeg udemærket, og synes det er ærgerligt, men løsningen hvor det er begrænset til at prøve at beskytte målmanden er så det mindste onde. Så man kan "heldigvis" placere sig anderledes.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Forstår jeg udemærket, og synes det er ærgerligt, men løsningen hvor det er begrænset til at prøve at beskytte målmanden er så det mindste onde. Så man kan "heldigvis" placere sig anderledes.
      Ikke på udebane. Nu skal vi til Farum næste gang, og der har de også de her utroligt finmaskede net sat op, og det er frygteligt generende for oplevelsen. Tog mig selv i sidste gang at stå og kigge på storskærmen i stedet for ned på banen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Ikke på udebane. Nu skal vi til Farum næste gang, og der har de også de her utroligt finmaskede net sat op, og det er frygteligt generende for oplevelsen. Tog mig selv i sidste gang at stå og kigge på storskærmen i stedet for ned på banen.
        Det lyder som mig. Det er frygteligt! I en liga hvor man hungre efter at folk kommer på stadion, så er et net altså bare ikke løsningen.. Så kunne man netop ligeså godt sidde derhjemme i sofaen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Forstår jeg udemærket, og synes det er ærgerligt, men løsningen hvor det er begrænset til at prøve at beskytte målmanden er så det mindste onde. Så man kan "heldigvis" placere sig anderledes.
          Jeg har alle dage foretrukket på en eller anden måde at sidde bag målet. Og det er nu en gang sådan at de fleste hvis ikke alle steder på RMN tribunen vil målfeltet, som jo er ret vigtigt i fodbold, være fuld af mørke firkanter.
          Væk med det.
          Gad vide om man kan få pengene tilbage på sæsonkort på grund af denne oplevelsesforringelse. Næppe, men det burde være muligt.
          Last edited by Tåhyler; 12-02-2018, 15:00.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg har alle dage foretrukket på en eller anden måde at sidde bag målet. Og det er nu en gang sådan at de fleste hvis ikke alle steder på RMN tribunen vil målfeltet, som jo er ret vigtigt i fodbold, være fuld af mørke firkanter.
            Væk med det.
            Gad vide om man kan få pengene tilbage på sæsonkort på grund af denne oplevelsesforringelse. Næppe, men det burde være muligt.
            Nu sad jeg lidt til højre på RMN og der var det ikke lige umiddelbart til gene, men er da rigtigt at det i den grad er ærgerligt.

            Comment

            Working...
            X