Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Med alt den hate AK fik i sidste sæson, må man også bare have stor respekt for den måde han har responderet på. Knap 40% af vores mål har han nu scoret.
    hvilket ville være lidt mere imponerende hvis vi nu ikke var det hold der havde scoret færrest i top6
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Perfekt kamp af striwerne. Man kan se at stilen er lagt lidt om. I dag har vi bolden 44% og vi vinder 6-1.
      Jeg havde følelsen af at vi kunne blive farlige hver gang vi havde bolden. Både backer, kanter og angribere løb for deres medspillere, og det splittede bare et svagt helsingørmandskab fra hinanden gang på gang. Kløve kan man godt se hvad man vil med. Han er teknisk stærk og meget dedikeret i sine løb bagom forsvaret. Jeg tror vi får meget glæde af ham og greve på hver sin kant.
      Eneste negative bemærkninger jeg har til i dag er at jeg ikke forstår hvorfor vi skal skrabe advarsler til os når vi er så komfortable. Efter vi kommer på 4-0 får vi 3 stk. Det er ikke nødvendigt.
      Derudover fatter jeg ikke at kent nægter at give spilletid til 2 mulige debutanter i sådan en kamp. Det havde nu været meget rart for os på lægterne lige at kunne byde dem velkommen også.
      Nå men nu er det bare spændende hvordan vi følger op sådan en kamp, når vi skal møde et hold vi må forvente er i en lidt anden klasse.
      Når du nu nævner advarsler, så mener jeg da Greves er helt ude i skoven, JBLs kort er jeg også lettere uforstående overfor, kun CNs er helt i orden synes jeg
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        hvilket ville være lidt mere imponerende hvis vi nu ikke var det hold der havde scoret færrest i top6
        Ja, eller du kan vende den om og sige, at det er endnu mere imponerende at kunne være delt nr. 4 på topscorerlisten, på et hold der laver så få mål som vores gør.

        Comment


          Vi har også fået nogle reaktioner efter dagens kamp:

          http://obstruktion.dk/ak-hattrick-man-husker/

          http://obstruktion.dk/kloeve-fed-debut/

          http://obstruktion.dk/tverskov-sjov-kamp/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ja, eller du kan vende den om og sige, at det er endnu mere imponerende at kunne være delt nr. 4 på topscorerlisten, på et hold der laver så få mål som vores gør.
            tjae... retledet har AK vel scoret det antal der kan forventes og de øvrigemangler deres .. husker muligvis forkert men er det samlede antal mål ikke pågå kampe?
            fint med tre i dag hvis det kan give selvtillid til en stime men ellers måtte det da gerne fordeles over flere kampe
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              tjae... retledet har AK vel scoret det antal der kan forventes og de øvrigemangler deres .. husker muligvis forkert men er det samlede antal mål ikke pågå kampe?
              fint med tre i dag hvis det kan give selvtillid til en stime men ellers måtte det da gerne fordeles over flere kampe
              Jeg er meget glad for de to sidste mål, som han laver. Det ligner den gamle AK. Gode første berøringer og totalt kliniske afslutninger.

              Comment


                hørt i pausen af #obfch : “Helsingørs brasilianske angriber ville ikke kunne gøre en forskel for Bogenses seriehold” #sldk

                Comment


                  Ved ikke om det er rigtige sted , men kunne nogen lærer kommentator op ?
                  Tænker han kan sku da ikke bare komme og lave en halv jubel på scoringerne ? . . De manglede jo ikke ligefrem idag , så han burde vel have fanget den i hvert fald på tredje scoring . .

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Edgard Se indlæg
                    Ved ikke om det er rigtige sted , men kunne nogen lærer kommentator op ?
                    Tænker han kan sku da ikke bare komme og lave en halv jubel på scoringerne ? . . De manglede jo ikke ligefrem idag , så han burde vel have fanget den i hvert fald på tredje scoring . .
                    Det er vel OB der fejler her tænker jeg. Manden må jo ikke være lært godt nok op

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Edgard Se indlæg
                      Ved ikke om det er rigtige sted , men kunne nogen lærer kommentator op ?
                      Tænker han kan sku da ikke bare komme og lave en halv jubel på scoringerne ? . . De manglede jo ikke ligefrem idag , så han burde vel have fanget den i hvert fald på tredje scoring . .
                      Og har fans været ind over til at beslutte at droppe det traditionelle og dejlige tak-selvtak efter vi har hyldet målscoreren.
                      Hvis ikke er det da bare endnu et eksempel på klubbens elendige holdning til fans.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Mark Strudal din spasser. Han nævner simpelthen Mathias Thrane som et glimrende eksempel fra vores blomstrende talentafdeling.
                        “En god start for OBs offensiv og så sandelig også de offensive kræfter...”

                        Strudal 😂

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          “En god start for OBs offensiv og så sandelig også de offensive kræfter...”

                          Strudal 😂
                          Lige den kan godt forsvares. Thrane er derimod helt vildt. Og at han ikke fik at vide det var forkert og bagefter rettede det. Jeg tror så han er en sådan der meget nødigt indrømmer en sådan fejl
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Jeg er noget fortørnet over det brøndbynet de har forskønnet rmntribunen med. Det er da latterligt...
                            Få det væk. Det er helt uacceptabelt. Og er det sikkert kun for på sigt ikke at risikere bøder.
                            Fodbold skal ikke ses gennem net.
                            Men ok på udebaneafsnittet. Synes det må kunne lade sig gøre at det kun er der ved risiko kampe.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Få det væk. Det er helt uacceptabelt. Og er det sikkert kun for på sigt ikke at risikere bøder.
                              Fodbold skal ikke ses gennem net.
                              Men ok på udebaneafsnittet. Synes det må kunne lade sig gøre at det kun er der ved risiko kampe.
                              Jeg synes sgu heller ikke det er kønt, men der var faktisk en situation igår hvor der blev kastet noget på banen, så kan godt forstå det er der.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Jeg synes sgu heller ikke det er kønt, men der var faktisk en situation igår hvor der blev kastet noget på banen, så kan godt forstå det er der.
                                Der er desværre en tradition for at nogle ophidsede og måske stjerne berusede tilskuere smider med noget. Det afhænger af hvad der kastes og om det er mod en bestemt person.
                                Vi vil jo også begrænse antallet af trafikulykker hvis vi kun måtte køre 40 km/t.
                                Der skal noget alvorligere til før net. Og det vil koste tilskuere.
                                Jeg har set to udekampe bag net. Jeg kommer ikke til at sidde bag net igen.
                                Last edited by Tåhyler; 12-02-2018, 11:58.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X