Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    25% af vores sæsonmål, scoret i denne ene kamp... vildt.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Også Helenius sådan. Jønsson ser lige så uskarp ud som han plejer
      Jeg synes han gør det fint, han kommer frem til en god afslutning, som bliver flot taget af målmanden. Selvfølgelig skal den ind, men det var ikke en elendig afslutning.
      Han stopper ikke flowet i spillet.

      Unuanceret hetz, men Kløve skal stadig starte inde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        Jeg synes han gør det fint, han kommer frem til en god afslutning, som bliver flot taget af målmanden. Selvfølgelig skal den ind, men det var ikke en elendig afslutning.
        Han stopper ikke flowet i spillet.

        Unuanceret hetz, men Kløve skal stadig starte inde.
        Enig. Der er reelt ingen forskel på den chance Jönne får her til sidst og den Kløve får i 1. halvleg. Kun det faktum, at Jönne fik afsluttet og brændt, og at Kløve driblede den ind i hænderne på keeperen.

        Fair nok, at man ikke har fidus til Jönne, men hetz for hetzens skyld er ikke klædeligt.

        Comment


          God kamp, hvor næsten alle spiller godt (også indskifterne), selvom baggrunden er lettere billig.
          Synd at Rømer ikke får nogle minutter, og Julius kunne også godt have været på bænken og fået minutter.
          KEP og Tverskov gjorde det fint, kommer i problemer når midtbanen smider bolden væk eller ikke stempler 100% igennem.
          CN er ham som stikker i øjnene, i min verden skal han skabe balance på midten, synes det blev til mere panik end kontrol. Det var ikke gået mod en bedre modstander.
          Men en god sejr med masser af mål.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Enig. Der er reelt ingen forskel på den chance Jönne får her til sidst og den Kløve får i 1. halvleg. Kun det faktum, at Jönne fik afsluttet og brændt, og at Kløve driblede den ind i hænderne på keeperen.

            Fair nok, at man ikke har fidus til Jönne, men hetz for hetzens skyld er ikke klædeligt.
            Det er jeg sådan set også enig i. Men der er stadig nogle af dispositionerne i forhold til indskiftninger, som jeg må stille mig uforstående overfor. Man har så godt som meldt Jönsson videre, men alligevel får han spilletid over Fellah eller Rømer, som man må formode har mere brug for spilletiden. Værst af alt, så frygter jeg, at dagen i dag ikke er eneste gang, at Eskesen holdes ude af truppen grundet vores overbefolkede kanter.

            Comment


              Jeg gætter på sæt og match til striwerne, og at mange folk må æde deres hat, og sande at KN måske ikke er helt debil, på trods af, hvad der for flertallet virker som, underlige dispositioner.

              😉😜

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Jeg gætter på sæt og match til striwerne, og at mange folk må æde deres hat, og sande at KN måske ikke er helt debil, på trods af, hvad der for flertallet virker som, underlige dispositioner.

                
                "Selv blind hund kan finde høstak."

                Som Kent nok ville sige.

                Comment


                  FCH var i dag i bedste fald et 1. divisionshold. Lad os tales ved efter FCN der kommer til at byde på modstand og klogskab af en helt anden kaliber. Men jeg er da selvfølgelig optimist. Denne kamp må give en god fornemmelse hos spillerne - bare den ikke er FOR god, for så kan det godt gå galt på Farums kunstgræs.
                  Men, helt sikkert: et højt hurra herfra
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Hvis vi endelig kan vinde over et 1. Div. Hold, så er vi da på rette vej..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Gryte var TOSSET
                      Det er da også den eneste rigtige indstilling.....sgu da ingen grund til at give dem det mål. Hold nu fokus i alle 90+ min

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Jeg gætter på sæt og match til striwerne, og at mange folk må æde deres hat, og sande at KN måske ikke er helt debil, på trods af, hvad der for flertallet virker som, underlige dispositioner.

                        😉😜
                        Ha ha - jeg æder ingen hatte - glæder mig bare over at han endelig droppede hans evindelige opspilscirkus og spillede mere direkte som vi der har været efter ham har efterlyst i over 1 år nu.

                        Der skal følges op før der skal ædes noget som helst.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          Jeg synes han gør det fint, han kommer frem til en god afslutning, som bliver flot taget af målmanden. Selvfølgelig skal den ind, men det var ikke en elendig afslutning.
                          Han stopper ikke flowet i spillet.

                          Unuanceret hetz, men Kløve skal stadig starte inde.
                          Hetz ligefrem? Okay....kommentaren faldt ligeså meget fordi kommentatoren fik sagt at Jønsson "er livsfarlig i den situation" (sådan ca)
                          Og det syntes jeg så bare slet ikke han er eller har været - derimod har han alt for længe præsteret under hvad man burde kunne forvente når nu han har været fast starter.
                          Og som andre sagde....manden ser ud til at være på vej videre så giv da noget spilletid til andre man regne med at have på holdet også næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Det er da også den eneste rigtige indstilling.....sgu da ingen grund til at give dem det mål. Hold nu fokus i alle 90+ min
                            Det den indstilling jeg ville ønske alle i og omkring OB havde. Om vi så førte 10-0 så skal man være irriteret over ikke at holde nullet. Vindermentalitet!

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Kløve i stedet for Jønsson klædte i den grad holdet.

                              Comment


                                Perfekt kamp af striwerne. Man kan se at stilen er lagt lidt om. I dag har vi bolden 44% og vi vinder 6-1.
                                Jeg havde følelsen af at vi kunne blive farlige hver gang vi havde bolden. Både backer, kanter og angribere løb for deres medspillere, og det splittede bare et svagt helsingørmandskab fra hinanden gang på gang. Kløve kan man godt se hvad man vil med. Han er teknisk stærk og meget dedikeret i sine løb bagom forsvaret. Jeg tror vi får meget glæde af ham og greve på hver sin kant.
                                Eneste negative bemærkninger jeg har til i dag er at jeg ikke forstår hvorfor vi skal skrabe advarsler til os når vi er så komfortable. Efter vi kommer på 4-0 får vi 3 stk. Det er ikke nødvendigt.
                                Derudover fatter jeg ikke at kent nægter at give spilletid til 2 mulige debutanter i sådan en kamp. Det havde nu været meget rart for os på lægterne lige at kunne byde dem velkommen også.
                                Nå men nu er det bare spændende hvordan vi følger op sådan en kamp, når vi skal møde et hold vi må forvente er i en lidt anden klasse.

                                Comment

                                Working...
                                X