Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    CN har leveret et stort løbearbejde som altid, og meget mere har der ikke skulle til for at se god ud i dag. Derudover har han jo ikke bragt det store eller været sat på de store prøver defensivt.

    Jeg er spændt på at se, om man holder fast i en så på papiret svag central akse rent defensivt med ham og JJT, når vi skal til Farum. Det kunne jeg godt se blive problematisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Han har dømt fremragende. Ikke bare i dag. Jeg synes han er én af ligaens allerbedste dommere. Kølig, med stort overblik og en "international" linie.
      Nja. Jeg synes der var åbenlyst frispark ved målet til 4-0, men ellers har han dømt fint.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        CN har leveret et stort løbearbejde som altid, og meget mere har der ikke skulle til for at se god ud i dag. Derudover har han jo ikke bragt det store eller været sat på de store prøver defensivt.

        Jeg er spændt på at se, om man holder fast i en så på papiret svag central akse rent defensivt med ham og JJT, når vi skal til Farum. Det kunne jeg godt se blive problematisk.
        Enig. Nå, lad os nu holde det nul.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          2611 tilskuere
          Tja, de andre kampe i runden har heller ikke trukket meget. Men en 3200-3500 havde set pænere ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            CN har leveret et stort løbearbejde som altid, og meget mere har der ikke skulle til for at se god ud i dag. Derudover har han jo ikke bragt det store eller været sat på de store prøver defensivt.

            Jeg er spændt på at se, om man holder fast i en så på papiret svag central akse rent defensivt med ham og JJT, når vi skal til Farum. Det kunne jeg godt se blive problematisk.
            Det tror jeg ikke, vi gør på kunstgræsset. Tror han er valgt i dag på grund af baneforhold og modstander..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Nja. Jeg synes der var åbenlyst frispark ved målet til 4-0, men ellers har han dømt fint.
              Er det den generelle vurdering af ham du er uenig i?

              Ja, der burde nok være dømt frispark i den situation.

              Comment


                Hold nu fokus de skal ikke have lov at score nu

                Comment


                  Svært at komme uden om AK som MOM med hattrick, men jeg kan nu godt lide den gestus, når man giver den til nye spillere, og Kløve har også spillet flot.

                  Comment


                    For helvede altså!

                    Comment


                      For helvede altså

                      Comment


                        Sidste mål vinder

                        Comment


                          Hvorfor helvede var der ingen der dækkede op der. Dumt mål
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Lort.. nu taber vi

                            Comment


                              Aaarh, så fik vi ikke lige nullet...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Hvorfor helvede var der ingen der dækkede op der. Dumt mål
                                Gryte var TOSSET

                                Comment

                                Working...
                                X