Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • StateTrooper
    replied
    Det ville da ikke undre mig, hvis vi kritiske brugere på forum pludselig bliver italesat som dem, der var efter Tingager osv. Det er jo gentagne gange set, at der bliver manipuleret groft med sandheden fra ledelsens side.

    Det ville da heller ikke være første gang, at man forsøgte at lukke munden på undertegnede, men det NÆGTER jeg ganske enkelt at acceptere.

    Jeg er en større del af OB end Jesper Hansen og Kent Nielsen. Deres forbindelser til klubben består af en månedlig lønseddel, mens mine består af blod, sved og tårer.

    I KAN IKKE SLÅ KRITIKKEN NED.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    God udsendelse

    Men jeg er lige nød til at få en ting afklaret.

    I udsendelsen lyder det på et tidspunkt som om(i mine øre) at de trusler Tingager fik var fra folk her på forum..
    Det har bestemt ikke været min forståelse og syntes der i mod at alle her var ude med 10000% støtte til Tingager og generelt altid tager afstand fra vold og trusler.
    Er det mig der har misforstået noget? Enten hvordan hændelsen var den gang eller hvad jeg hørte i podcasten til sidst med Kent?
    Har lige hørt det igen for at være sikker. Og det Kent siger er jo at Tingager er blevet svinet til på SMS og fan-fora. Og så har nogle journalister givet ham nogle udtalelser fra forum han skulle forholde sig til. Så tror ikke Kent beskylder nogen specifikt for noget, han siger netop også fan-fora.

    Det er forresten ca. 1:20:30 inde Kent nævner det :)

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der er en lille forskel på de beskyldninger ;-) .. at beskylde nogle for noget så hjernedødt som trusler er lidt alvorligere end at beskylde en træner for at spille med en skidt taktik .
    Har du hørt udtalelserne? Fordi ellers er det vel også noget af en bredside du fyrer af.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Ja, der kunne han lære lidt af dig, der jo aldrig udtaler dig om noget du ikke er 110% på sikker på.
    Der er en lille forskel på de beskyldninger ;-) .. at beskylde nogle for noget så hjernedødt som trusler er lidt alvorligere end at beskylde en træner for at spille med en skidt taktik .

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis fjolset ikke har tid eller evner til at skelne mellem det ene og det andet så burde han flætte næbet og lade være med at udstille sin uvidenhed ..
    Ja, der kunne han lære lidt af dig, der jo aldrig udtaler dig om noget du ikke er 110% på sikker på.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det ville have været på sin plads at understrege at det sandsynligvis ikke er brugere fra vores forum de usle trusler kom fra, men det er under alle omstændigheder personer der dækker sig ind under at at være OB-fans. Jeg synes tildels Kent er undskyldt at han ikke har tid til skelne mellem det ene, og det andet.

    Hvis fjolset ikke har tid eller evner til at skelne mellem det ene og det andet så burde han flætte næbet og lade være med at udstille sin uvidenhed ..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Dog prøves der også af med Casper på midten istedet for Rømer
    Arrghhh. ... Går der ingen bus fra Odense til Esbjerg ?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
    Ryan - KEP - Tverskov - Barett
    Greve - JJ - Rømer - Kløve
    AK - Festersen
    Det ville jeg gerne se.

    Leave a comment:


  • MBO931
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
    Ryan - KEP - Tverskov - Barett
    Greve - JJ - Rømer - Kløve
    AK - Festersen
    Dog prøves der også af med Casper på midten istedet for Rømer

    Leave a comment:


  • MBO931
    replied
    Ud fra dagens træning er start 11’eren Grytebust
    Ryan - KEP - Tverskov - Barett
    Greve - JJ - Rømer - Kløve
    AK - Festersen

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er ihvertfald ikke blevet postet her på forum. Så langt så godt.
    Hvad man så gør i sin “fritid” uden for forum kan “vi” jo ikke beskyldes for
    Man kunne mistænke én eller flere elementer i vores ledelse at bare antage det er tale om brugere fra dette forum, der har, med rette, været og stadig er aldeles kritiske overfor deres gøren og laden.

    Det gør ondt at få et par og ting at vide så man skal selvfølgelig lige også ligge et slør af trusler ind over deres foragt overfor det kritiske element.

    Trusler og vold er og bliver hamrende uacceptabelt og kan på ingen måder undskyldes uanset hvor vred og frustreret man er. Sådanne personer gør mere skade på OB end noget andet.

    Og hvis det virkelig er brugere af dette forum, der har gjort det så kan jeg hermed opfordre vedkommende til at hoppe i havet eller bare få sig et liv.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Mens vi venter på kampen mod Helsingør, har vi taget hul på en konkurrence, hvor man kan vinde en præmie, hvis man kan gætte resultatet.

    http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...ob-helsingoer/

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg har faktisk ingen anelse. Jeg var klart af den overbevisning, at Søndergaard var det helt store talent, men har også hørt rigtig meget godt om de to andre - der må være en mere kyndig her på forum, som kan uddybe nærmere.. Mit gæt ville dog være at der er tale om Bernat?
    Jeg har set en del træninger det sidste års tid, og der er ingen tvivl om, at set med mine egne øjne så er Oliver den bedste af de tre lige nu. Det er jo så også ham, der træner mest med, de andre har kun været med en enkelt gang om ugen. Oliver er jo også lige det ældre end de andre, men jeg har været imponeret af ham til nogle af vores træninger. Han har gjort det rigtig godt. Nu skal jeg passe på med, hvad jeg siger, for det er ikke noget, jeg har oplevet med egne øjne,m men det jeg har fået fortalt, er, at Søndergaard skulle være den, der har det største potentiale. Bernat synes jeg, har virket noget usikker i de træninger, jeg har set med ham. Både Oliver og Bernat har været til prøvetræning i PL-klubber. Jeg synes i hvert fald, det ser meget spændende ud med Oliver, og det bliver nok ikke værre, nu når han kommer på en ordentlig kontrakt, og kommer til at træne med i fulde omdrejninger.

    Leave a comment:


  • Justfan
    replied
    Jeg håber da at de mener at Oliver C er den bedste, eftersom at man har givet ham en Superliga kontrakt.....
    Jeg tror ikke på at ung spiller kommer til udlandet fordi han “bare” har en god agent. Søndergaard er af flere blevet udråbt som et af de største talenter, og så må vi jo se om han udvikler sig til at blive blandt de bedste.
    Wolverhampton har købt ham og tror øjensynligt så meget på ham at han er gået direkte ind på deres U23 hold.
    Det bliver spændendene at se om de kan udvikle ham til på sigt at være en del af deres premier league / Championship trup...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg troede faktisk, at det at Oliver som de mente var det større talent af de to. Men hvad ved jeg. Det overraskede også mig at høre, for det er ikke i tråd med de bulletiner jeg har hørt, i hvert fald ikke imens vi stadig havde Søndergaard på græs.
    Jo jo, at tabe et talent kam naturligt helt hurtig formindske det mens de man har stadig til rådighed forstørres med det samme lidt. ;-)
    Men fantastisk at der er stadig to unge målmænd som kan blive rigtig stor for os.

    Leave a comment:

Working...
X