Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Tror, du springer nogle implicitte mellemregninger over. Hvis vi ikke vinder over Helsingør, har vi fejlet i to afgørende hjemmekampe i streg mod klubber, vi bare skal være bedre end, målt på alle parametre! Og det vil betyde, at top-6 er endegyldigt væk realistisk set. Derfor burde det aktivere klubbens plan for næste sæson ift. trænerpositionen, og dermed burde vi kunne se enden på Kents tids i OB allerede til sommer. Jeg taler ikke om fyring, men blot om, at en erkendelse af, at vi har nået endevejen under Kent, burde indfinde sig.

    Topsport er bare sådan indrettet, at der er tidspunkter, hvor man bare skal vinde, og man skal kunne levere det der kræves, ellers er man ikke sin post værdig, og ja, det er indimellem snævret ind til enkelte kampe. SIF kampen var også sådan en, og to i streg burde fjerne enhver tvivl.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det er jo ikke den ene kamp, der afgør det. Det er ikke fordi, jeg ikke synes, at vi bør vinde, og det hele ser da sværere ud med et nederlag i den kamp, men hvis man synes, at fundamentet er så skrøbeligt, at trænerens fremtid skal afgøres efter en kamp i forårssæsonen, så skal man efter min bedste overbevisning ikke give ham opstart og transfervindue med
      Der er virkelig en skræmmende mangel på fornemmelse af, hvad topsport indebærer i Danmark, som din holdning bærer præg af. Vi har så meget at lære endnu herhjemme, og med den useriøse indstilling du og Jesper Hansen har til at være en toppræsterende fodboldklub, hvis I altså begge mener, at Kent ikke burde være på vej ud med manglende sejr imorgen, kommer OB aldrig nogen steder.

      Comment


        #63
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...butere-for-ob/

        Det er vel lidt skriften på væggen for Thrane.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...butere-for-ob/

          Det er vel lidt skriften på væggen for Thrane.
          Ja, og mon ikke Joan bliver den sidste som sies fra?

          Er Joao stadigvæk hjemme i portugal pga. Private årsager?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...butere-for-ob/

            Det er vel lidt skriften på væggen for Thrane.
            Godt det samme. Han er efter min mening heller ikke engang en god breddespiller. Hvad der dog irriterer mig mere allerede er at en kampform ramt Fellah, som beregnet er med i truppen og Eskesen ikke er...

            100 gange hellere Eske end en fesen Fellah

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Godt det samme. Han er efter min mening heller ikke engang en god breddespiller. Hvad der dog irriterer mig mere allerede er at en kampform ramt Fellah, som beregnet er med i truppen og Eskesen ikke er...

              100 gange hellere Eske end en fesen Fellah

              MvH ChrisOB
              Jeg tænker Eskesen er ude med et eller andet? Han bliver jo slet ikke nævnt.. En anelse mærkeligt faktisk.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Tror, du springer nogle implicitte mellemregninger over. Hvis vi ikke vinder over Helsingør, har vi fejlet i to afgørende hjemmekampe i streg mod klubber, vi bare skal være bedre end, målt på alle parametre! Og det vil betyde, at top-6 er endegyldigt væk realistisk set. Derfor burde det aktivere klubbens plan for næste sæson ift. trænerpositionen, og dermed burde vi kunne se enden på Kents tids i OB allerede til sommer. Jeg taler ikke om fyring, men blot om, at en erkendelse af, at vi har nået endevejen under Kent, burde indfinde sig.

                Topsport er bare sådan indrettet, at der er tidspunkter, hvor man bare skal vinde, og man skal kunne levere det der kræves, ellers er man ikke sin post værdig, og ja, det er indimellem snævret ind til enkelte kampe. SIF kampen var også sådan en, og to i streg burde fjerne enhver tvivl.
                Okay. Må indrømme at jeg læste dit første indlæg som nederlag=fyring, men kan godt se, at det var en (over)tolkning fra min side.
                Så kan jeg trods alt lidt bedre forstå, hvad du mener.

                Når det så er sagt, så glemmer jeg ikke mellemregningerne, og jeg forstår godt, at en enkelt kamp kan ende med at blive tungen på vægtskålen, men det ændrer ikke ved min pointe om, at hvis man er ved det punkt i forårets første kamp, så skulle man have skiftet i vinterpausen.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Godt det samme. Han er efter min mening heller ikke engang en god breddespiller. Hvad der dog irriterer mig mere allerede er at en kampform ramt Fellah, som beregnet er med i truppen og Eskesen ikke er...

                  100 gange hellere Eske end en fesen Fellah

                  MvH ChrisOB
                  Det virker ikke rigtigt som om, at Eskesen er Kents mand. Irriterende nok

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg tænker Eskesen er ude med et eller andet? Han bliver jo slet ikke nævnt.. En anelse mærkeligt faktisk.
                    Eske er ude fordi han er 18 og alle trænere har en forkærlighed for såkaldt "erfaring" uanset om denne så er totalt ude af kampform. Præcis som jeg frygtede og forudså.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Eske er ude fordi han er 18 og alle trænere har en forkærlighed for såkaldt "erfaring" uanset om denne så er totalt ude af kampform. Præcis som jeg frygtede og forudså.

                      MvH ChrisOB
                      Kent's Aalborg mandskab var vel netop en blanding af unge og erfaring? Greve og JJ har stort set spillet fast hele sæsonen. Tingager var 22/23 da han kom ind og blev starter.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Kent's Aalborg mandskab var vel netop en blanding af unge og erfaring? Greve og JJ har stort set spillet fast hele sæsonen. Tingager var 22/23 da han kom ind og blev starter.
                        Men jeg tror altså du kommer til at æde dine ord omkring Fellah. Han er i den grad kommet for at spille og ikke for at være en træningsspiller, og det bliver på bekostning af sådan nogle som Julius. Er vi ikke foran, når vi rammer 60-70 min. i morgen, så tror også han får debut.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Men jeg tror altså du kommer til at æde dine ord omkring Fellah. Han er i den grad kommet for at spille og ikke for at være en træningsspiller, og det bliver på bekostning af sådan nogle som Julius. Er vi ikke foran, når vi rammer 60-70 min. i morgen, så tror også han får debut.
                          Hvis Fellah Kommer på banen imorgen (uden at være helt spetakulær), skal jeg blankt indrømme at jeg har undervurderet hvor hurtigt han ville være omkring holdet.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Kent's Aalborg mandskab var vel netop en blanding af unge og erfaring? Greve og JJ har stort set spillet fast hele sæsonen. Tingager var 22/23 da han kom ind og blev starter.
                            Du kender vel godt forskellen imellem de spillere du nævner og Eskesen der er i gang med sin første sæson som senior, right?

                            Alle trænere uden undtagelse vil altid vægte erfaring højere end ungdommeligt talent - med mindre talentet er i Falk klassen, og det tror jeg trods alt ikke Eskesen er. Hvad han derimod er er et talent der burde være med i årets første kamptrup i stedet for en kamp og samspilsramt lottokupon.

                            Så han i det mindste har muligheden for at få noget mere erfaring igennem kamp. Men ikke når Kents lille prestigeprojekt er i spil.

                            Det bryder jeg mig ikke om. 100 gange hellere Eske end en fesen Fellah.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Du kender vel godt forskellen imellem de spillere du nævner og Eskesen der er i gang med sin første sæson som senior, right?

                              Alle trænere uden undtagelse vil altid vægte erfaring højere end ungdommeligt talent - med mindre talentet er i Falk klassen, og det tror jeg trods alt ikke Eskesen er. Hvad han derimod er er et talent der burde være med i årets første kamptrup i stedet for en kamp og samspilsramt lottokupon.

                              Så han i det mindste har muligheden for at få noget mere erfaring igennem kamp. Men ikke når Kents lille prestigeprojekt er i spil.

                              Det bryder jeg mig ikke om. 100 gange hellere Eske end en fesen Fellah.

                              MvH ChrisOB
                              Men var det netop ikke Kent der stille og roligt fik ført JJ ind på holdet og gjort ham til den vigtige spiller han nu er?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Okay. Må indrømme at jeg læste dit første indlæg som nederlag=fyring, men kan godt se, at det var en (over)tolkning fra min side.
                                Så kan jeg trods alt lidt bedre forstå, hvad du mener.

                                Når det så er sagt, så glemmer jeg ikke mellemregningerne, og jeg forstår godt, at en enkelt kamp kan ende med at blive tungen på vægtskålen, men det ændrer ikke ved min pointe om, at hvis man er ved det punkt i forårets første kamp, så skulle man have skiftet i vinterpausen.
                                Da ikke i en situation, hvor man ikke vil fyre akut. Den situation er vi slet ikke ude i, heller ikke med nederlag til FCH. Men vi ser ude i en situation, hvor der skal ses frem mod en ny sæson, og der skal trænerpositionen alligevel til overvejelse pga. kontraktudløb, og så kan man ligeså godt lave udskiftningen til sommer, i stedet for at vente et år med en træner, man ikke vil forlænge med.

                                Comment

                                Working...
                                X