Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FCH stller op uden deres normalt gode målmand Mikkel Bruhn og anfører Andreas Holm p.gr.a. at de først lige er tilbage i træning efter skader , Patrick Olsen sidder over med karantæne i flg. FS
    Og vi spiller på hjemmebane uden skader.. Der er ingen undskyldninger.. Alt andet end sejr er en fiasko

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og vi spiller på hjemmebane uden skader.. Der er ingen undskyldninger.. Alt andet end sejr er en fiasko
      De har så ikke mindre end 3 brassere med, en stor angriber, og en hurtig vk. som sandsynlige startere, men stadig helt sikkert .. selv med de 3 på banen ville det være sådan at sejr er en betingelse.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Jeg synes det lugter langt væk af en klassisk OB i nuværende forfatning. Skuffe på hjemmebane mod et svækket FCH hold, og samtidig sørge for at vi ikke når top 6 - alt i en kamp. Så har vi stort set intet at spille for resten af sæsonen, og det vil kun forværre vores tilskuerkrise og forfatning yderligere.

        Jeg hørte samtlige OB spillere i Stemmer Fra Ådalen tippe os til at vinde 2-0. Fester, KEP, Kløve og Kent.. Det her lugter af at vi undervurdere dem, og spiller 0-0 eller taber 0-1. Jeg gruer for det.

        Comment


          #49
          Alt andet end sejr må betyde, at Kent Nielsens tid i OB lakker mod enden....

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Alt andet end sejr må betyde, at Kent Nielsens tid i OB lakker mod enden....
            Enig.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Alt andet end sejr må betyde, at Kent Nielsens tid i OB lakker mod enden....
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Enig.
              Dette kaldes wishfull thinking

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Alt andet end sejr må betyde, at Kent Nielsens tid i OB lakker mod enden....
                Temmeligt useriøst at gå en vinteropstart og et transfervindue igennem med en træner og så lade første kamp efterfølgende afgøre hans skæbne - også selvom det er mod Helsingør.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Temmeligt useriøst at gå en vinteropstart og et transfervindue igennem med en træner og så lade første kamp efterfølgende afgøre hans skæbne - også selvom det er mod Helsingør.
                  Afgørende på den måde, at når sæsonen er slut - så er han væk, og den beslutning skal tages allerede efter i morgen, hvis vi går hen og taber. På den måde har man et halvt år til at finde den rette erstatning.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Afgørende på den måde, at når sæsonen er slut - så er han væk, og den beslutning skal tages allerede efter i morgen, hvis vi går hen og taber. På den måde har man et halvt år til at finde den rette erstatning.
                    Det gør det da ikke mindre useriøst. Så skulle man da have taget beslutningen i december

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Det gør det da ikke mindre useriøst. Så skulle man da have taget beslutningen i december
                      Det er jeg ikke enig i. Vi er tæt på top 6, så jeg forstår godt man giver ham chancen for at nå målsætningen, men glipper den allerede første kamp i forårssænonen, så må man jo bare sige, at hans ophold her ikke har givet den ønsket effekt. Hvis vi taber mod FCH, så er vi ude af top 6, og så kan vi alligevel ikke nå noget sjovt - med mindre vi vinder nedrykningsslutspillet og får kampen mod nr. 3/4 om EL plads. Så kan jeg ikke se hvorfor man ikke ligeså godt kan lade ham få sæsonen ud, med mindre vi selvfølgelig har en træner in mente, så skal han da bare ind allerede nu. Hvis ikke - jamen så man et halvt år til at finde afløseren.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Det er jeg ikke enig i. Vi er tæt på top 6, så jeg forstår godt man giver ham chancen for at nå målsætningen, men glipper den allerede første kamp i forårssænonen, så må man jo bare sige, at hans ophold her ikke har givet den ønsket effekt. Hvis vi taber mod FCH, så er vi ude af top 6, og så kan vi alligevel ikke nå noget sjovt - med mindre vi vinder nedrykningsslutspillet og får kampen mod nr. 3/4 om EL plads. Så kan jeg ikke se hvorfor man ikke ligeså godt kan lade ham få sæsonen ud, med mindre vi selvfølgelig har en træner in mente, så skal han da bare ind allerede nu. Hvis ikke - jamen så man et halvt år til at finde afløseren.
                        Det er jo ikke den ene kamp, der afgør det. Det er ikke fordi, jeg ikke synes, at vi bør vinde, og det hele ser da sværere ud med et nederlag i den kamp, men hvis man synes, at fundamentet er så skrøbeligt, at trænerens fremtid skal afgøres efter en kamp i forårssæsonen, så skal man efter min bedste overbevisning ikke give ham opstart og transfervindue med

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Det er jo ikke den ene kamp, der afgør det. Det er ikke fordi, jeg ikke synes, at vi bør vinde, og det hele ser da sværere ud med et nederlag i den kamp, men hvis man synes, at fundamentet er så skrøbeligt, at trænerens fremtid skal afgøres efter en kamp i forårssæsonen, så skal man efter min bedste overbevisning ikke give ham opstart og transfervindue med
                          Det er svært at skelne. Jeg tror JH og co. måske er af den opfatning, at KN godt kan klare top 6 i denne sæson, men de er også godt klar over at han resultatmæssigt ikke har levet op til forventningerne. En eller anden kamp skal være det sidste strå for en træner, og det synes jeg bare godt at denne kamp kunne ende med at være. Ledelsen ved at han ikke har præsteret som ønsket, og glipper top 6 allerede i morgen - Jamen så skal alternativet altså eftersøges. Men det er jo også bare min mening og tro. Det ville heller ikke have gjort mig noget, hvis man han havde prøvet en ny træner da vi gik på vinterpause..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Det er svært at skelne. Jeg tror JH og co. måske er af den opfatning, at KN godt kan klare top 6 i denne sæson, men de er også godt klar over at han resultatmæssigt ikke har levet op til forventningerne. En eller anden kamp skal være det sidste strå for en træner, og det synes jeg bare godt at denne kamp kunne ende med at være. Ledelsen ved at han ikke har præsteret som ønsket, og glipper top 6 allerede i morgen - Jamen så skal alternativet altså eftersøges. Men det er jo også bare min mening og tro. Det ville heller ikke have gjort mig noget, hvis man han havde prøvet en ny træner da vi gik på vinterpause..
                            Jeg tror ikke vi taber, men klart der er en risiko. Man kan tabe på uheld og dommer fejl efter godt spil, og vinde efter dårligt spil. Sådan er jo fodbold. Men hvis Kent stadig ikke er i stand til at få et hold til at fungere/præstere, har han ikke noget at gøre som træner. Han bliver IKKE fyret før sommerferien - men der skal virkelig komme andre boller på suppen for at han ikke erstattes til sommer. Og det kommer der næppe.
                            Alle - også JH og ledelsen - kan jo se ,at der er trænere, der præsterer bedre med dårligere spillere. Det er ikke faciliteter alt sammen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det gør det da ikke mindre useriøst. Så skulle man da have taget beslutningen i december
                              Du kan kalde det useriøst, men OB's ledelse ville ikke være de første til at lade nogen starte en sæson for så bare at fyre dem enten efter den første kamp eller de første 3 - hvis disse tabes.

                              Ikke at jeg tror, at det sker - men fodbold er altså, om du kan li' det eller ej, fyldt op med, på papiret, mærkelige/useriøse beslutninger, som tages ud fra en betragtning om at andre ting kan på både kortere og længere sigt være bedre.

                              Så én kamp kan være det, der vælter læsset; specielt hvis vi nu f.eks taber 0-5..

                              Fodbold er og bliver useriøst og seriøst på samme tid.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Du kan kalde det useriøst, men OB's ledelse ville ikke være de første til at lade nogen starte en sæson for så bare at fyre dem enten efter den første kamp eller de første 3 - hvis disse tabes.

                                Ikke at jeg tror, at det sker - men fodbold er altså, om du kan li' det eller ej, fyldt op med, på papiret, mærkelige/useriøse beslutninger, som tages ud fra en betragtning om at andre ting kan på både kortere og længere sigt være bedre.

                                Så én kamp kan være det, der vælter læsset; specielt hvis vi nu f.eks taber 0-5..

                                Fodbold er og bliver useriøst og seriøst på samme tid.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg vil godt vædde hvad som helst på, at ligegyldigt udfaldet af kampen i morgen, så bliver Kents fremtid ikke bestemt i morgen.
                                I sidste ende kan det selvfølgelig ende med at blive en brik i det samlede puslespil, men ikke nu og her. Der er absolut intet, der tyder på, at Kent ikke stadig skulle have solid opbakning i OB (også med henblik på det netop overståede vindue). Det ser noget mere solidt ud, end da vi gik ind til sidste forår, selvom det på ingen måde har været prangende, så er vi to point fra 4. Pladsen. Der er intet, der peger på, at han skulle være i akut fyringsfare. Så er det imo temmeligt useriøst at melde om fyring, hvis vi skulle tabe til Helsingør.

                                Comment

                                Working...
                                X