Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fellah til OB..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Har Fellah nogensinde vist potentiale til et højere top niveau end Greve eller Eskesen? Jeg kan ikke mindes at have set det!
    Du beskriver rigtigt godt mit skrækscenarie, nemlig at han holder vores unge spillere og talenter fra truppen så de ikke får chancen og enten søger videre eller går i stå.

    At man vælger at tage en, formentligt billig, chance med en spiller er for så vidt ok med mig. Men på den position har vi så mange lovende spillere at det skriger til himlen at man henter en mere til at konkurrer med dem, skal der hentes til en sådan position, så skal det være en klar forstærkning eller en der er i sit efterår og som kan være med til at udvikle de unge.
    Hvad fanden skal Greve, Eskesen, Yao, Thrane, Welbeck, Casper og JJT tænke om den her?

    Men det der skriger allermest til himlen, og som er min allerstørste anke imod JH og til dels KN, er den lovprisning af en spiller som alle har en sund skepsis imod! Fatter de ikke at de dræber deres sidste ynkelige rest af troværdighed med denne form for lovprisning? Der er adskillige eksempler på hvordan de lovpriser marginal spillere og lottokuponner, som man endda senere indrømmer at man var bevidst om ikke var gode nok! Så lad dog være med at lyve for os, det skaber en distance imellem klub og tilhængere som bliver sværer og sværer at reparere!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      Har Fellah nogensinde vist potentiale til et højere top niveau end Greve eller Eskesen? Jeg kan ikke mindes at have set det!
      Du beskriver rigtigt godt mit skrækscenarie, nemlig at han holder vores unge spillere og talenter fra truppen så de ikke får chancen og enten søger videre eller går i stå.

      At man vælger at tage en, formentligt billig, chance med en spiller er for så vidt ok med mig. Men på den position har vi så mange lovende spillere at det skriger til himlen at man henter en mere til at konkurrer med dem, skal der hentes til en sådan position, så skal det være en klar forstærkning eller en der er i sit efterår og som kan være med til at udvikle de unge.
      Hvad fanden skal Greve, Eskesen, Yao, Thrane, Welbeck, Casper og JJT tænke om den her?

      Men det der skriger allermest til himlen, og som er min allerstørste anke imod JH og til dels KN, er den lovprisning af en spiller som alle har en sund skepsis imod! Fatter de ikke at de dræber deres sidste ynkelige rest af troværdighed med denne form for lovprisning? Der er adskillige eksempler på hvordan de lovpriser marginal spillere og lottokuponner, som man endda senere indrømmer at man var bevidst om ikke var gode nok! Så lad dog være med at lyve for os, det skaber en distance imellem klub og tilhængere som bliver sværer og sværer at reparere!
      Ved ikke om den var til mig, men selve OB's præsentation af Fellah er da om noget fyldt med skepsis.
      "Samtidig er vi enige om, at han ikke skifter til OB med forventning om fast spilletid fra start, for vi skal arbejde sindssygt hårdt for at få ham op på det niveau, vi håber på."
      "Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på."

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Er det her sådan et tilfælde af at man opildner lidt hinanden er eller ser folk der seriøst som så slemt at Fellah er blevet hentet ind på en leje? Det er da helt absurd hvor meget det kan skuffe folk på trods af det jo er en stort set gratis og risikofri aftale for OB.
        Er det her seriøst så dårligt et transfervindue?
        Vinduet er ikke elendigt som helhed, men Fellah aftalen er en katastrofe! Havde chancen været taget med en målmand, forsvarer, boks angriber eller central/def. midtbane spiller så kunne den give en form for mening. Men her henter man spiller der potentielt er med til at ødelægge dynamikken og udviklingen på præcis den position hvor talenterne ser mest lovende ud!
        Eskesen har allerede bevist at han er på kanten af et alvorligt gennembrud, Greve har bevist sin berretigelse i truppen og viser en fornuftig udvikling, JJT er god og bliver bedre og bedre. De skal allerede kæmpe om pladserne med flere andre spillere på ca samme niveau, der er ikke behov for en bredere konkurrence, skal konkurrencen øges på disse pladser, så skal det være af en klar profil!

        FCN griner af os (og det ved jeg som et faktum!), de hugger med største lethed de bedste talenter og de største kapaciteter uden for banen og ny lykkedes de fandme også med at få os til at tage deres affald, og endda få os til at takke for det!

        Comment


          #64
          Jeg er heller ikke begejstret for tilgangen af Fellah, som jeg ikke kan se rykke os særlig meget, men lad os også lige se lidt nøgternt på det.

          - Vi mister med stor sandsynlighed Rasmus J og Joan, allersenest til sommer.
          - Hvis ovenstående ryger i dette vindue har vi brug for endnu en gardering i truppen (bemærk kommentaren om, at der ikke forventes fast spilletid fra start).
          - Fellah er formentlig MEGET billig at have på leje i et halvt år.
          - Man kan sige nej tak til sommer, hvis han ikke bidrager med det, man forventer - hvorfor vi altså ikke hænger på ham.
          - Det kan jeg nærmest ikke blive værre end Jønsson?
          - Vi må være realistiske omkring hvilke spillere vi kan tiltrække.

          Min holdning er, at det er relativt fint at have en billig mand ind som gardering i et halvt års tid, hvorefter vi kan signe ham for peanuts, hvis han præsterer eller sende ham retur, hvis han flopper. Hvis Greve eller Eskesen klarer sig bedre til træning/i kamp, så kommer Fellah formodentlig heller ikke til at spille på deres bekostning.

          Måske man har hentet ham i et halvt års tid, fordi man ved, at den spiller man virkelig gerne vil have ikke er interesseret før engang til sommer af whatever reason.

          Comment


            #65
            Det er simpelthen for let at være kritisk fan, hvis der ikke skal mere til at pisse en af end det her.

            Jeg taler ikke om skuffelsen over det samlede vindue, men lige præcis denne lejeaftale, som da godt nok får hårde ord med på vejen uden særligt meget at have det i. Vi får en spiller, der har potentialet og evner til at gøre noget, vi har brug for, og vi får ham temmeligt risikofrit.

            Og nej, det er ikke Kusk eller whatever, men accepter nu den situation, vi er i. Det er de muligheder, vi har. Hvorfor i alverden skulle JH bevidst hente fra lavere hylde? Det er sgu for let at skyde folk i skoen, at de er uduelige og inkompetente med den begrænsede viden, størstedelen af os har.

            Eskesen og de andre unge skal naturligvis ikke gemmes eller glemmes, men de er ikke i stand til at vinde kampe for os pt, og størstedelen herinde ville med garanti være pissesure, hvis vi ikke forsøgte et eller andet - bare et eller andet - og det gør vi så - tilmed ret risikofrit.

            Velkommen Fellah. Jeg håber, du beviser, at vi skal forlænge med dig til sommer

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
              Vinduet er ikke elendigt som helhed, men Fellah aftalen er en katastrofe! Havde chancen været taget med en målmand, forsvarer, boks angriber eller central/def. midtbane spiller så kunne den give en form for mening. Men her henter man spiller der potentielt er med til at ødelægge dynamikken og udviklingen på præcis den position hvor talenterne ser mest lovende ud!
              Eskesen har allerede bevist at han er på kanten af et alvorligt gennembrud, Greve har bevist sin berretigelse i truppen og viser en fornuftig udvikling, JJT er god og bliver bedre og bedre. De skal allerede kæmpe om pladserne med flere andre spillere på ca samme niveau, der er ikke behov for en bredere konkurrence, skal konkurrencen øges på disse pladser, så skal det være af en klar profil!

              FCN griner af os (og det ved jeg som et faktum!), de hugger med største lethed de bedste talenter og de største kapaciteter uden for banen og ny lykkedes de fandme også med at få os til at tage deres affald, og endda få os til at takke for det!
              Ej, det har han altså ikke. Han har fået meget få indhop, og har fortsat et stykke vej til at få spilletid hver kamp. Så "på kanten af et alvorligt gennembrud" er nok lidt af en journalistisk stramning.

              Husk på, at vi jo netop HAR behov for bredde og konkurrence, hvis og såfremt når ​Jønsson og Joan er fortid.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                Det er simpelthen for let at være kritisk fan, hvis der ikke skal mere til at pisse en af end det her.

                Jeg taler ikke om skuffelsen over det samlede vindue, men lige præcis denne lejeaftale, som da godt nok får hårde ord med på vejen uden særligt meget at have det i. Vi får en spiller, der har potentialet og evner til at gøre noget, vi har brug for, og vi får ham temmeligt risikofrit.

                Og nej, det er ikke Kusk eller whatever, men accepter nu den situation, vi er i. Det er de muligheder, vi har. Hvorfor i alverden skulle JH bevidst hente fra lavere hylde? Det er sgu for let at skyde folk i skoen, at de er uduelige og inkompetente med den begrænsede viden, størstedelen af os har.

                Eskesen og de andre unge skal naturligvis ikke gemmes eller glemmes, men de er ikke i stand til at vinde kampe for os pt, og størstedelen herinde ville med garanti være pissesure, hvis vi ikke forsøgte et eller andet - bare et eller andet - og det gør vi så - tilmed ret risikofrit.

                Velkommen Fellah. Jeg håber, du beviser, at vi skal forlænge med dig til sommer
                Jeg syntes faktisk, at de selv har bevist inkompetence. F.eks. når JH siger, at man købte spillere som man var klar over ikke er gode nok - penge ud af vinduet. De fleste indkøb, af spillere som ikke er kendt i Danmark har været katastrofale. Gyte og Makrini er vel de eneste undtagelser, mens listen af fejl er meget lang.
                Ingen får mig til at tro på OB i top 6, når JH højest er fra nr. 25-75 på pladsen.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                  Det er simpelthen for let at være kritisk fan, hvis der ikke skal mere til at pisse en af end det her.

                  Jeg taler ikke om skuffelsen over det samlede vindue, men lige præcis denne lejeaftale, som da godt nok får hårde ord med på vejen uden særligt meget at have det i. Vi får en spiller, der har potentialet og evner til at gøre noget, vi har brug for, og vi får ham temmeligt risikofrit.

                  Og nej, det er ikke Kusk eller whatever, men accepter nu den situation, vi er i. Det er de muligheder, vi har. Hvorfor i alverden skulle JH bevidst hente fra lavere hylde? Det er sgu for let at skyde folk i skoen, at de er uduelige og inkompetente med den begrænsede viden, størstedelen af os har.

                  Eskesen og de andre unge skal naturligvis ikke gemmes eller glemmes, men de er ikke i stand til at vinde kampe for os pt, og størstedelen herinde ville med garanti være pissesure, hvis vi ikke forsøgte et eller andet - bare et eller andet - og det gør vi så - tilmed ret risikofrit.

                  Velkommen Fellah. Jeg håber, du beviser, at vi skal forlænge med dig til sommer
                  Det er simpelthen for let at være ukritisk fan.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                    Det er simpelthen for let at være kritisk fan, hvis der ikke skal mere til at pisse en af end det her.

                    Jeg taler ikke om skuffelsen over det samlede vindue, men lige præcis denne lejeaftale, som da godt nok får hårde ord med på vejen uden særligt meget at have det i. Vi får en spiller, der har potentialet og evner til at gøre noget, vi har brug for, og vi får ham temmeligt risikofrit.

                    Og nej, det er ikke Kusk eller whatever, men accepter nu den situation, vi er i. Det er de muligheder, vi har. Hvorfor i alverden skulle JH bevidst hente fra lavere hylde? Det er sgu for let at skyde folk i skoen, at de er uduelige og inkompetente med den begrænsede viden, størstedelen af os har.

                    Eskesen og de andre unge skal naturligvis ikke gemmes eller glemmes, men de er ikke i stand til at vinde kampe for os pt, og størstedelen herinde ville med garanti være pissesure, hvis vi ikke forsøgte et eller andet - bare et eller andet - og det gør vi så - tilmed ret risikofrit.

                    Velkommen Fellah. Jeg håber, du beviser, at vi skal forlænge med dig til sommer
                    Kunne du ikke prøve at komme med bare ét argument for, hvorfor jeg skal være begejstret for Fellah? Eller det kan du måske ikke, fordi du stort set aldrig har set manden, men bare håber blindt på at han kan bidrage med noget?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                      Det er simpelthen for let at være kritisk fan, hvis der ikke skal mere til at pisse en af end det her.

                      Jeg taler ikke om skuffelsen over det samlede vindue, men lige præcis denne lejeaftale, som da godt nok får hårde ord med på vejen uden særligt meget at have det i. Vi får en spiller, der har potentialet og evner til at gøre noget, vi har brug for, og vi får ham temmeligt risikofrit.

                      Og nej, det er ikke Kusk eller whatever, men accepter nu den situation, vi er i. Det er de muligheder, vi har. Hvorfor i alverden skulle JH bevidst hente fra lavere hylde? Det er sgu for let at skyde folk i skoen, at de er uduelige og inkompetente med den begrænsede viden, størstedelen af os har.

                      Eskesen og de andre unge skal naturligvis ikke gemmes eller glemmes, men de er ikke i stand til at vinde kampe for os pt, og størstedelen herinde ville med garanti være pissesure, hvis vi ikke forsøgte et eller andet - bare et eller andet - og det gør vi så - tilmed ret risikofrit.

                      Velkommen Fellah. Jeg håber, du beviser, at vi skal forlænge med dig til sommer
                      hvor lang en liste har du hvor kritikerne har taget fejl af de spillere der er hentet i JH’s tid ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Kunne du ikke prøve at komme med bare ét argument for, hvorfor jeg skal være begejstret for Fellah? Eller det kan du måske ikke, fordi du stort set aldrig har set manden, men bare håber blindt på at han kan bidrage med noget?
                        Fordi det er en fuldstændig risikofri aftale hvor man kan se en spiller der potentielt kan forstærke os an uden at man på nogen måde er bundet af det. Det er en spiller som Kent åbenbart har set et lys i og tror på han kan få noget frem i, det har han fået et risikofrit halvår til at prøve på uden det hverken vælter budgettet eller skaber de store forskydninger i spillertruppen.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det er simpelthen for let at være ukritisk fan.

                          MvH ChrisOB
                          Har du eksempler på ukritiske fans?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Har du eksempler på ukritiske fans?
                            Daffy.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Fordi det er en fuldstændig risikofri aftale hvor man kan se en spiller der potentielt kan forstærke os an uden at man på nogen måde er bundet af det. Det er en spiller som Kent åbenbart har set et lys i og tror på han kan få noget frem i, det har han fået et risikofrit halvår til at prøve på uden det hverken vælter budgettet eller skaber de store forskydninger i spillertruppen.
                              Men det er jo ikke et argument for, hvorfor jeg skal været begejstret. Det er jo ikke et argument for, hvorfor han bringer noget som vi ikke har i forvejen. At en spiller er billig er ikke noget argument for, hvorfor jeg skal kunne lide det.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Men det er jo ikke et argument for, hvorfor jeg skal været begejstret. Det er jo ikke et argument for, hvorfor han bringer noget som vi ikke har i forvejen. At en spiller er billig er ikke noget argument for, hvorfor jeg skal kunne lide det.
                                Nej, men det at Kent ser noget som han forhåbentlig kan bringe frem er da det der betyder mest for mig. Så kan man have mere eller mindre tillid til Kent, men umiddelbart tror jeg han ved mere end alle brugere herinde.

                                Comment

                                Working...
                                X