Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fellah til OB..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Har jeg frikendt ledelsen? Nej

Hvorfor er Fellah en dårlig signing?
    Han er ikke det jeg håbede på, men jeg kan stadig godt at hvorfor man har gjort det, selvom jeg er hellere så Kusk.
    - Fordi han er 28 og bliver 29 i løbet af lejeperioden. Det er begrænset, hvor meget upside der er i en spiller med den alder.
    - Fordi at han ikke har spillet fodbold i 2017 stort set. Så tager det som regel en del tid at komme i kampform igen.
    - Fordi at hans sagnomspundne topniveau efterhånden ligger mange år tilbage, og det er meget få gange man har set det. Ift. hvor meget nogle vil hype det topniveau, er det forsvindende få mål han har været en del af.
    - Fordi at han ikke arbejder godt defensivt. Hvis folk har det svært med Jönssons defensive arbejdsindsats, får de nok snart endnu et flip. Fellah er sjusket og udisciplineret i sit defensive arbejde. https://streamable.com/dus3o
    - Fordi han har en dårlig attitude og tvivlsom indstilling til tingene. Der har været en disciplinærsag i FCN og fra begge danske klubber har der været historier om, at han ikke har kunne indordne sig i træningskulturen.
    - Fordi at han i nu 2 på hinanden følgende danske klubber ikke har slået til.
    - Fordi at han risikerer at stå i vejen for nogle af de spændende talenter vi rent faktisk har. Vi har både Greve og Eskesen der spiller den plads han reelt bejler til. Jeg kan ikke se meget fornuft i at sylte dem til fordel for en Fellah med et enormt svingende niveau.
    - Fordi at han står i vejen for, at man kunne bruge de penge han skal have på en anden spiller der er yngre og mere perspektivrig, eller som kunne være brugt på at opgradere en af de andre handler man allerede har lavet, eller vil lave til sommer.
    Last edited by Sheed; 30-01-2018, 23:58.

Comment

Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
      Har jeg frikendt ledelsen? Nej
      Har jeg rost signingen? Nej

At du mener at man ikke kan have et uforløst potentiale som 28-årig spiller virker dumt i min verden. Så her er vi bare ikke enige, det er fair nok 

Men I skal stadig tage jer sammen. I kan brokke jer lige så meget I vil, men så længe I ikke forholder jer til det som bliver meldt ud, så bliver det ligegyldigt og dumt brok.

Hvorfor er Fellah en dårlig signing?
      Han er ikke det jeg håbede på, men jeg kan stadig godt at hvorfor man har gjort det, selvom jeg er hellere så Kusk.
      Sheed har sådan set svaret for mig, så jeg synes du skal forholde dig til det, før du kategoriserer noget som helst ligegyldigt og dumt brok.

En 28-29 årig, der stort set intet har udrettet i 4 år kan ikke påråbe sig at have et uforløst potentiale. Det kan du måske finde frem i din egen verden, men indtil du forholder dig til de ting, som Sheed har listet op, så er det faktisk dig, der udtaler dig på et meget tyndt grundlag. Mere håb end reel indsigt, hvis du spørger mig.

Det er dog ikke det samme som, at jeg udelukker, at han pludselig blomstrer og viser et niveau, der er højere end det, vi har set fra andre offensiv folk de senere år.

Det er bare meget lidt sandsynligt.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

AAB får Kusk og vi får Fellah, nå men tillykke til AAB da. :(

Comment

Så Jesper Hansen henter Fellah, fordi han kan bidrage med noget erfaring..Christ!! Erfaring i hvad?? At stikke labben ud fra bænken og klappe til de 3 spillere, der muligvis måtte blive udskiftet i løbet af en kamp?? Og der kommer han at sidde mellem Thrane, Welness og resten af the Furious Five, mens Kung Fu Kent gjaldende danser frem og tilbage på sidelinien i sin alt, alt for stramme Hummel-dragt! Jeg græmmes! Til vores held vil Gravgaard ikke slippe tøjlerne i Randers før hestene, sandsynligvis anført af Guld Glenn, galoperer i hus og sikrer sig den direkte nedrykning! Dernæst ryger Lyngby konkurs, og så ryger jo nok kun et hold ned, mens 2 rykker op. Jeg er dog overbevist om at vi alle vil stå med den smag i munden at dette hold vil ryge på røv og albuer ned i 1.division i den kommende sæson!

Comment

Vi har håbet i årevis og ja håbet er lysegrønt men også håb kan visne.
            Jeg tror ikke jeg klarer det uden en mere perspektivrig signing NU.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Velkommen til David Løfquist v.2,0 ..

Vor herre til hest ...
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Han kan både spille som hængende angriber og som offensiv kant, og i en meget ung trup kan han samtidig bidrage med noget erfaring, der kan komme vores unge talenter tilgode i deres fortsatte udvikling. Samtidig er vi enige om, at han ikke skifter til OB med forventning om fast spilletid fra start, for vi skal arbejde sindssygt hårdt for at få ham op på det niveau, vi håber på.”

Bare fordi man er 28 er man da ikke erfaren ....

Hvad er det for en meget ung trup der snakkes om ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

I det mindste er det kun et lejemål på et halvt år, og ikke en 4 års kontrakt, han har fået.
                  Hvis der ikke er noget positivt efter lejeperioden, er det farvel og tak.
                  Skuffet over signingen, ja; havde også forventet lidt mere.
                  Men i det mindste hænger han ikke på bænken længe, førend det kan være slut. Og hvis nu miraklet ´sker, så....

Comment

Det er i hvert fald en spiller man ved hvad man vil med, når man har jagtet de sidste 3 vinduer. Ellers er det jo svært at finde ret meget optimisme i at hente en i sin bedste fodbold alder, som har brugt størstedelen af de seneste 2 år på tribunen. Nu skal han så det næste halve års tid finde det niveau frem, hvor han var bedst i EfB, og samtidig udvise en bedre træningsdisciplin. Det bliver satme noget af en opgave, men han skal være velkommen til at gøre forsøget. Jeg tror på vi får mere ud af ham som breddespiller end at sætte welbeck eller Thrane ind. Mere gør jeg ham ikke til, og det er måske også endda lidt optimistisk, men han skal have et velkommen til. Jeg håber bare der kommer mere, for vi er fortsat svækket i forhold til i efteråret, med mindre de nye virkelig tager fusen på mig!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det er i hvert fald en spiller man ved hvad man vil med, når man har jagtet de sidste 3 vinduer. Ellers er det jo svært at finde ret meget optimisme i at hente en i sin bedste fodbold alder, som har brugt størstedelen af de seneste 2 år på tribunen. Nu skal han så det næste halve års tid finde det niveau frem, hvor han var bedst i EfB, og samtidig udvise en bedre træningsdisciplin. Det bliver satme noget af en opgave, men han skal være velkommen til at gøre forsøget. Jeg tror på vi får mere ud af ham som breddespiller end at sætte welbeck eller Thrane ind. Mere gør jeg ham ikke til, og det er måske også endda lidt optimistisk, men han skal have et velkommen til. Jeg håber bare der kommer mere, for vi er fortsat svækket i forhold til i efteråret, med mindre de nye virkelig tager fusen på mig!
                      Det er edermame en lav barre for godkendelse, at man vil få mere ud af ham end at sætte Thrane eller Welbeck ind, undskyld jeg siger det.

Problemet er, at det er ikke de to han skal konkurrere med - nej det er Greve, Desler, Eskesen, og jeg ved ikke med dig, men jeg vil til hver en tid foretrække at unge fynske spillere får nemmere ved at komme ind på holdet end skulle konkurrere med en træners prestigeprojekt.

Lad os sige at Kent vil gå langt for at give Fellah flere chancer for at bevise sig i kamp - vil det så ikke betyde at en ung spiller som Eskesen får færre chancer? Her tænker jeg i første omgang en plads i kamptruppen.

Hvis vi løber panden imod muren rent kreativt i løbet af en kamp, og det tror jeg vi uundgåeligt kommer til på et eller andet tidspunkt i foråret- så vil den slags jo betyde at en træner tænker på at bruge en mere kreativ spiller, og det er her en spiller som Eskesen kunne få nogle flere chancer.

Men ikke hvis trænerens prestigeprojekt er i kamptruppen. Og da slet ikke hvis samme projekt er i truppen på bekostning af Eskesen. Ud fra devisen at der kun er plads til én af den slags spillere på bænken.

Det eneste tidspunkt jeg personligt kunne acceptere sådan en situation, det er hvis pågældende spiller simpelthen er en klar forstærkning- og ikke har så mange "røde flag" hængende på sig som Fellah har.

Dét er min største anke mod denne signing. Også selv om den, på papiret, er kort.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        - Fordi han er 28 og bliver 29 i løbet af lejeperioden. Det er begrænset, hvor meget upside der er i en spiller med den alder.
                        - Fordi at han ikke har spillet fodbold i 2017 stort set. Så tager det som regel en del tid at komme i kampform igen.
                        - Fordi at hans sagnomspundne topniveau efterhånden ligger mange år tilbage, og det er meget få gange man har set det. Ift. hvor meget nogle vil hype det topniveau, er det forsvindende få mål han har været en del af.
                        - Fordi at han ikke arbejder godt defensivt. Hvis folk har det svært med Jönssons defensive arbejdsindsats, får de nok snart endnu et flip. Fellah er sjusket og udisciplineret i sit defensive arbejde. https://streamable.com/dus3o
                        - Fordi han har en dårlig attitude og tvivlsom indstilling til tingene. Der har været en disciplinærsag i FCN og fra begge danske klubber har der været historier om, at han ikke har kunne indordne sig i træningskulturen.
                        - Fordi at han i nu 2 på hinanden følgende danske klubber ikke har slået til.
                        - Fordi at han risikerer at stå i vejen for nogle af de spændende talenter vi rent faktisk har. Vi har både Greve og Eskesen der spiller den plads han reelt bejler til. Jeg kan ikke se meget fornuft i at sylte dem til fordel for en Fellah med et enormt svingende niveau.
                        - Fordi at han står i vejen for, at man kunne bruge de penge han skal have på en anden spiller der er yngre og mere perspektivrig, eller som kunne være brugt på at opgradere en af de andre handler man allerede har lavet, eller vil lave til sommer.
                        - Fordi man skal høre på at vi er “ambitiøse” og andet utroværdigt spin.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Helt igennem tåbelig transfer. Vi jagter en spiller gennem flere sæsoner, som fcn endda har fundet for let til at spille i reserveligaen.. det er fuldstændig barokt. Han har ikke engang siddet på bænken, han har været helt uden for truppen. Jeg kan ikke engang huske, hvordan han spiller, så lang tid siden er det, jeg har set ham. Hvordan kan han overhovedet være attraktiv at skrive med, når ingen hverken JH eller Kent kan vide noget om hans nuværende kondition, både fysisk og mentalt, udover at den må være helt til rotterne? Det er saftsusemig en mærkelig form for scouting det her. Vi ligger og kæmper om at komme i top6, så skal vi da forbedre vores trup og ikke gøre den dårligere.. Nå, der er stadig lidt til JH lukker vinduet ved 17.30-tiden.
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Velkommen til David Løfquist v.2,0 ..

Vor herre til hest ...
                            Var mere på Denni Conteh (kan så være jeg er ældre end dig )

Comment

Nå.... Jeg vil så ud og investere i trøje nr. 25 Fellah.
                              Den bliver kult, og vil engang blive solgt til et skyhøjt beløb på auktion ude i fremtiden, da det bliver den eneste solgte OB trøje med det nummer og navn...

Comment

Er det her sådan et tilfælde af at man opildner lidt hinanden er eller ser folk der seriøst som så slemt at Fellah er blevet hentet ind på en leje? Det er da helt absurd hvor meget det kan skuffe folk på trods af det jo er en stort set gratis og risikofri aftale for OB.
                                Er det her seriøst så dårligt et transfervindue?

Comment

Working...
                                X