Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nej man er helt sikkert færdigudviklet som 21 årig. Bare se på thingager. Han blev slet ikke bedre de par år han var her. Det er ikke altid nemt at være en udviklings klub. . Vi er bestemt ikke forstærket, men derfor kan det godt være bedre.
    Stråmand :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Velkommen til Lund. Spændende. Kender ikke så meget til ham, men en ung spiller der kan formes er positivt. Man må sige at JH er kommet ud af busken.
      Jeg håber dog ikke det er på bekostning af tverskov, som jeg meget gerne ser tage over for tingager. Men Lund er ung og kan sikkert suge en masse til sig.

      Nogen der har en idé om hvad vi lægger i transfer i sådan en handel? 500 k - 1 mio?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Velkommen til Lund. Spændende. Kender ikke så meget til ham, men en ung spiller der kan formes er positivt. Man må sige at JH er kommet ud af busken.
        Jeg håber dog ikke det er på bekostning af tverskov, som jeg meget gerne ser tage over for tingager. Men Lund er ung og kan sikkert suge en masse til sig.

        Nogen der har en idé om hvad vi lægger i transfer i sådan en handel? 500 k - 1 mio?
        Mit gæt er i det lag ja

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Velkommen til Lund. Spændende. Kender ikke så meget til ham, men en ung spiller der kan formes er positivt. Man må sige at JH er kommet ud af busken.
          Jeg håber dog ikke det er på bekostning af tverskov, som jeg meget gerne ser tage over for tingager. Men Lund er ung og kan sikkert suge en masse til sig.

          Nogen der har en idé om hvad vi lægger i transfer i sådan en handel? 500 k - 1 mio?
          Jeg kan umuligt tro at Marco Lund kommer til at starte, Tverskov er umiddelbart en noget mere kompetent spiller.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #65
            Jeg føler mig meget overbevist om, at Marco Lund kommer til at spille 3. violin i foråret. Medmindre, og det ser man jo ind imellem, at han blomstrer fuldstændig op i nye (dog ringere) omgivelser. Det er jo også sket før.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mit gæt er i det lag ja
              Det er alt for højt.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Det er alt for højt.
                Så langt under en halv million? Så har han jo nærmest været gratis.
                SLO

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Så langt under en halv million? Så har han jo nærmest været gratis.
                  Efter hvad jeg har hørt, så er det ikke tæt på 500.000.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Efter hvad jeg har hørt, så er det ikke tæt på 500.000.
                    Hvilket tal har du hørt? 🙄

                    Det gør jo ikke handlen dårligere, men det kan ikke være en mand Esbjerg for alvor har satset på.

                    Comment


                      #70
                      Odense, Danmarks tredje største by har efterhånden et fodbold, som er et veletableret og konsolideret bundhold. Vores transfers er så beskæmmende ringe at jeg er rystet i min grundvold! Hvordan fanden havde man regnet med snuse til toppen når man hente spillere som ikke engang kan spille sig på hold i 1. division ?!?! Men det må jo behage det fynske fodbold publikum fint, ud fra den positiv klang som har lagt sig som tyk ulækker tåge over denne tråd.
                      Nå må den "sportschef" spidse blyanten lidt, og så hente noget kvalitet, for det er der vist hårdt brug for, hvis stadion gennemsnittet skal over 1.000 personer til foråret...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Hvilket tal har du hørt? 🙄

                        Det gør jo ikke handlen dårligere, men det kan ikke være en mand Esbjerg for alvor har satset på.
                        Tjaaa, lad os bare sige, det ikke skulle være tættere på 500.000 end på 0.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Odense, Danmarks tredje største by har efterhånden et fodbold, som er et veletableret og konsolideret bundhold. Vores transfers er så beskæmmende ringe at jeg er rystet i min grundvold! Hvordan fanden havde man regnet med snuse til toppen når man hente spillere som ikke engang kan spille sig på hold i 1. division ?!?! Men det må jo behage det fynske fodbold publikum fint, ud fra den positiv klang som har lagt sig som tyk ulækker tåge over denne tråd.
                          Nå må den "sportschef" spidse blyanten lidt, og så hente noget kvalitet, for det er der vist hårdt brug for, hvis stadion gennemsnittet skal over 1.000 personer til foråret...
                          Nu kom Tingager fra 2. Div og blev hurtigt en rigtig stor success. Så lad os vente lidt og se hvordan Lund udvikler sig. Ham kommer vel som 3. mand i rækken og glæder mig at vi hentede en tredje skolet midtforsvarer til truppen og bygger ikke kun på Pereira som backup der.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Folk skriver om udviklingsmuligheder og stort potentiale !!! De eneste der nævmer det er køberne, altså JH (OB)

                            Både tidligere klubber (FCM og EfB) DKs to bedste akademier de sidste år. Har vejet ham for let ! Samt journalister der har kendskab til hans formåen og resultater, taler om manglende tekniske evner og et mismatch med OBs ønskede spillestil.

                            Det eneste der er imponerende her. Er folks naive holdning til at JH skulle ha fået magiske kræfter fra JULE-alfen og tryllet en stjerne frem. Det er ikke umuligt. Men alt i såvel spillerens som JHs historik taler da imod det.

                            Vi er færdige som klub. Og en genrejsning kræver en ny start. Nye investorer, ny sportslig ledelse og nye spillere. At tro på at vi kan fortsætte med medium budget og meget under par sportslig ledelse, og så hente langsigtet stabil bedring er dumt.

                            Vi har i den grad for forbedringer. Og er det ikke i start 11 så kræver det 200 mio i ungdomsfaciliteter og et akademi som kan gøre det interessant for de største talenter at vælge OB.

                            Alt respekt for eksempelvis Frøkjær, Lund etc men de er altså talenter fra række 2 el 3 som de øvrige har vendt tomlen ned på. Det er et faktum.

                            Comment


                              #74
                              Det siger jo alt om forventningerne og ambitionerne, til vores elskede klub hvis dette er holdningen. Thrane, Jønson, Joeaouyr Perrieiarar, Nanna Welbeck, Edmunson osv. osv. er vel også alle sammen hentet fra tvivlsomme klubber, som roder rundt i 1. div og bunden af superligaen.
                              Så bare fordi, vores sportschef har ramt rigtigt 1 ud 10, så ligger forventninger til denne handel altså stadig på nulpunktet.
                              Det er ganske enkelt bare ikke godt nok, at der ikke bliver hentet forstærkninger til start 11, når denne er klart udfordret på mange positioner, som man ikke behøves at være lige så dygtigt som Per Friman for at kunne se.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                Odense, Danmarks tredje største by har efterhånden et fodbold, som er et veletableret og konsolideret bundhold. Vores transfers er så beskæmmende ringe at jeg er rystet i min grundvold! Hvordan fanden havde man regnet med snuse til toppen når man hente spillere som ikke engang kan spille sig på hold i 1. division ?!?! Men det må jo behage det fynske fodbold publikum fint, ud fra den positiv klang som har lagt sig som tyk ulækker tåge over denne tråd.
                                Nå må den "sportschef" spidse blyanten lidt, og så hente noget kvalitet, for det er der vist hårdt brug for, hvis stadion gennemsnittet skal over 1.000 personer til foråret...
                                Man Kunne også vælge at kigge på at de har købt en 21 spiller med flere superliga kampe bag sig og u-20 landskampe.. Hvordan reagerede du på Tingager?

                                Comment

                                Working...
                                X