Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Vi fangede Marco Lund efter hans første træning i Ådalen. Det er en mand med masser af selvtillid, vi har fået i truppen.

    http://obstruktion.dk/marco-lund-ska...nte-meget-mig/

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Tjaaa, lad os bare sige, det ikke skulle være tættere på 500.000 end på 0.
      250.000kr lyder som en fornuftig handel. For en backup spiller

      Stadig skræmmende at

      vi tjener 4+ mill på tingager og skal erstatte ham med en der koster 1/16 og nok går for 1/2 af lønnen..
      Izunna køber sig fri for ca 2-3 mill og vi henter Rømer på en fornuftig transfer der et slag på tasken kostede 1/2 eller 1/3, der næsten med garanti får en del mindre i løn.
      Vi henter Kløve transferfrit som nok erstatter Jønne der også med garanti får en hel del mere i løn end Troels kommer til..

      Det lugter bare af endnu en sparetur i OB. Vi er nu 23 spillere som er den tyndeste trup rent antalsmæssigt i superligaen!!! Ud fra hvad jeg kan researche mig til har samtlige hold flere(mm det mangler lidt updates).
      Så ved jeg godt at vi har nogle dyre gående på græs men syntes stadig det er skræmmende facts og stats når man går og opfatter sig selv som et subtophold der har ambitioner om mere..

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        250.000kr lyder som en fornuftig handel. For en backup spiller

        Stadig skræmmende at

        vi tjener 4+ mill på tingager og skal erstatte ham med en der koster 1/16 og nok går for 1/2 af lønnen..
        Izunna køber sig fri for ca 2-3 mill og vi henter Rømer på en fornuftig transfer der et slag på tasken kostede 1/2 eller 1/3, der næsten med garanti får en del mindre i løn.
        Vi henter Kløve transferfrit som nok erstatter Jønne der også med garanti får en hel del mere i løn end Troels kommer til..

        Det lugter bare af endnu en sparetur i OB. Vi er nu 23 spillere som er den tyndeste trup rent antalsmæssigt i superligaen!!! Ud fra hvad jeg kan researche mig til har samtlige hold flere(mm det mangler lidt updates).
        Så ved jeg godt at vi har nogle dyre gående på græs men syntes stadig det er skræmmende facts og stats når man går og opfatter sig selv som et subtophold der har ambitioner om mere..
        Efter hvad jeg har hørt, var Rømer også temmelig billig.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Stemmer fra Ådalen spørge Anders Dehn om M. Lund:
          http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-marco-lund/
          I dagens artikel på ob.dk om Marco Lund udtaler han:
          VVi er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op.i er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op

          Hvem er mon den unge spiller han hentyder til? Har vi nogen på u19 der hentes op i superligatruppen eller vender Moberg mon tilbage fra Italien?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            I dagens artikel på ob.dk om Marco Lund udtaler han:
            VVi er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op.i er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op

            Hvem er mon den unge spiller han hentyder til? Har vi nogen på u19 der hentes op i superligatruppen eller vender Moberg mon tilbage fra Italien?

            Eller måske ham taler om Joao: frisk barberet og med en fin hud-peeling...;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              I dagens artikel på ob.dk om Marco Lund udtaler han:
              VVi er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op.i er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op

              Hvem er mon den unge spiller han hentyder til? Har vi nogen på u19 der hentes op i superligatruppen eller vender Moberg mon tilbage fra Italien?

              Ja den tænkte jeg også over. Det må være Anton Pedersen eller Jacob Mikkelsen de hentyder til.. Altså 2 spillere der har rigeligt at gøre med bare at forsvare på U19 niveau.. Hvor er det altså uambitiøst..

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                I dagens artikel på ob.dk om Marco Lund udtaler han:
                VVi er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op.i er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op

                Hvem er mon den unge spiller han hentyder til? Har vi nogen på u19 der hentes op i superligatruppen eller vender Moberg mon tilbage fra Italien?

                U19 har umiddelbart ingen, med et tilstrækkeligt niveau.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja den tænkte jeg også over. Det må være Anton Pedersen eller Jacob Mikkelsen de hentyder til.. Altså 2 spillere der har rigeligt at gøre med bare at forsvare på U19 niveau.. Hvor er det altså uambitiøst..
                  Men det er vel heller ikke utænkeligt at Moberg vender tilbage efter sit lejeophold i Italien.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Men det er vel heller ikke utænkeligt at Moberg vender tilbage efter sit lejeophold i Italien.
                    Nej det er ikke utænkeligt at Alexander MoLberg vender hjem men tvivler på at det er afgjort endnu

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      I dagens artikel på ob.dk om Marco Lund udtaler han:
                      VVi er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op.i er tre stoppere, som jeg ser det, og så har vi en ung spiller, der kan gå ind og supplere op

                      Hvem er mon den unge spiller han hentyder til? Har vi nogen på u19 der hentes op i superligatruppen eller vender Moberg mon tilbage fra Italien?

                      Tror han hentyder til Jacob Buus, 20 år og kan spille højre back og stopper...

                      Comment


                        #86
                        Jeg reagerede lige så køligt som temperaturen i Køge bugt, da Nautilus sank til bunds... Men hvad vil du pointere med det?
                        Man kunne også vælge at kigge på, at han ikke kan spille sig på et hold i 1. div, men så tilsyneladende er god nok til et storhold i superligaen. ?
                        Det skal man godt nok være en stor optimist for at kunne se det spændende i. Jeg tror også på fred i mellemøsten i 100 år, men den ligger bare ikke lige til højrebenet vel?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Jeg reagerede lige så køligt som temperaturen i Køge bugt, da Nautilus sank til bunds... Men hvad vil du pointere med det?
                          Man kunne også vælge at kigge på, at han ikke kan spille sig på et hold i 1. div, men så tilsyneladende er god nok til et storhold i superligaen. ?
                          Det skal man godt nok være en stor optimist for at kunne se det spændende i. Jeg tror også på fred i mellemøsten i 100 år, men den ligger bare ikke lige til højrebenet vel?
                          Hvilket storhold er det?

                          På hvilke parametre mener du OB EU er et storhold ud over historik og bybeliggenhed?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #88
                            Jeg ved sgu ikke om OB er et stor hold i EU regi, men vil dog mene at OB stadig bliver betragtet som en af de store traditions klubber i Danmark, både blandt spillere og tilskuere. Men det er da klart, at det eftermæle selvfølgelig er nedadgående, i takt med resultater osv., men så hjælper det saftsusende heller ikke, at man henter spillere som Marco Lund for at opveje dette.
                            Men hvis der ikke er nogle som stiller spørgsmål tegn ved ledelsens beslutninger og bare nejer og bukker, så er alt jo i den skønneste orden.
                            Savner sgu lidt italienske tilstande, ligesom dengang med fan aktioner i ådalen, efter pinlige resultater. Søren Berg som blev nægtet adgang til Sønder Boulevard i hans flotte bil betalt af OB's tålmodige sponsorer osv. osv. Er det efterhånden ikke tid til at sætte lidt krav til standarden igen, efter 5-6 års ørkenvandring, eller er jeg den eneste som har den holdning.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                              Jeg ved sgu ikke om OB er et stor hold i EU regi, men vil dog mene at OB stadig bliver betragtet som en af de store traditions klubber i Danmark, både blandt spillere og tilskuere. Men det er da klart, at det eftermæle selvfølgelig er nedadgående, i takt med resultater osv., men så hjælper det saftsusende heller ikke, at man henter spillere som Marco Lund for at opveje dette.
                              Men hvis der ikke er nogle som stiller spørgsmål tegn ved ledelsens beslutninger og bare nejer og bukker, så er alt jo i den skønneste orden.
                              Savner sgu lidt italienske tilstande, ligesom dengang med fan aktioner i ådalen, efter pinlige resultater. Søren Berg som blev nægtet adgang til Sønder Boulevard i hans flotte bil betalt af OB's tålmodige sponsorer osv. osv. Er det efterhånden ikke tid til at sætte lidt krav til standarden igen, efter 5-6 års ørkenvandring, eller er jeg den eneste som har den holdning.
                              Historik/traditioner ....
                              men ud over at det er mange år siden at vibrykkede ned og op er det vel begrænset hvor meget vi adskiller os fra AGF, Vejle, Silkeborg og EFB for den sags skyld .. AAB har formået at vinde mesterskabet indenfor de sidste 5 år og 4 gange siden vi sidst blev det .. selv Silkeborg og Lyngby har et mesterskab yngre end vores ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                Jeg ved sgu ikke om OB er et stor hold i EU regi, men vil dog mene at OB stadig bliver betragtet som en af de store traditions klubber i Danmark, både blandt spillere og tilskuere. Men det er da klart, at det eftermæle selvfølgelig er nedadgående, i takt med resultater osv., men så hjælper det saftsusende heller ikke, at man henter spillere som Marco Lund for at opveje dette.
                                Men hvis der ikke er nogle som stiller spørgsmål tegn ved ledelsens beslutninger og bare nejer og bukker, så er alt jo i den skønneste orden.
                                Savner sgu lidt italienske tilstande, ligesom dengang med fan aktioner i ådalen, efter pinlige resultater. Søren Berg som blev nægtet adgang til Sønder Boulevard i hans flotte bil betalt af OB's tålmodige sponsorer osv. osv. Er det efterhånden ikke tid til at sætte lidt krav til standarden igen, efter 5-6 års ørkenvandring, eller er jeg den eneste som har den holdning.
                                Nej, du er ikke alene. Det krævet at der åbnes for pengepungen, og det er der ingen omkring OB der har lyst til i øjeblikket.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X