Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Når man hører lidt i krogene hvad Lund og Rømer er købt for syntes jeg det lyder vildt hvis JH har givet op til 500k for Kløve der kan komme gratis til sommer..
    Specielt når vi er så godt besat offensivt(antalsmæssigt). Ellers må man virkelig tro på at han kan gøre en stor forskel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      ahr... han har nu været nede og vende syntes jeg ..
      Ja han startede sløjt og er blevet ret så meget bedre
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Når man hører lidt i krogene hvad Lund og Rømer er købt for syntes jeg det lyder vildt hvis JH har givet op til 500k for Kløve der kan komme gratis til sommer..
        Specielt når vi er så godt besat offensivt(antalsmæssigt). Ellers må man virkelig tro på at han kan gøre en stor forskel
        Uanset hvad så er det billigt for en etableret SL-spiller synes jeg, men ja jeg håber også at det er fordi tilliden og troen er stor på at han kan gøre en forskel
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Uanset hvad så er det billigt for en etableret SL-spiller synes jeg, men ja jeg håber også at det er fordi tilliden og troen er stor på at han kan gøre en forskel
          Det må det næsten være. Virker bestemt som om at han er købt til start 11

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Når man hører lidt i krogene hvad Lund og Rømer er købt for syntes jeg det lyder vildt hvis JH har givet op til 500k for Kløve der kan komme gratis til sommer..
            Specielt når vi er så godt besat offensivt(antalsmæssigt). Ellers må man virkelig tro på at han kan gøre en stor forskel
            Kan det være for at sende et signal til Jønne og/eller Joan? I kan lige så godt smutte nu ... måske for tilsvarende pris ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Kan det være for at sende et signal til Jønne og/eller Joan? I kan lige så godt smutte nu ... måske for tilsvarende pris ...
              Også en mulighed. Tror dog stadig at Joan og OB gerne vil finde en løsning

              Comment


                Uanset hvad, så tror jeg trods alt ikke dette køb vælter læsset økonomisk, om vi sælger eller ej. Derfor giver det jo rigtig fin mening at hente ham allerede nu. Dels er han spillet ind, hvis han er udset som afløser for nogen, men endnu bedre, så kan han måske gå ind og være en vitaminindsprøjtning på holdet i kampen om top 6. Vi ender ikke med at fryse nogen ude, som vi ser Ståle gøre med enkelte spillere. Vi er nok lyttende, hvis nogen spørger på Jønsson og givetvis også Joan, men tror ikke vi decideret peger en af dem ud og siger, find dig en anden klub

                Comment


                  Dejligt at JH begynder at vise nogle nosser, top 6 here we come.

                  Tror ikke rigtig han er en spiller der flytter noget for os, men håber der er ramt rigtigt denne gang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det må det næsten være. Virker bestemt som om at han er købt til start 11
                    Tror bestemt Kløve og Rømer bliver betragtet som start 11 spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Tror bestemt Kløve og Rømer bliver betragtet som start 11 spillere.
                      Ja den er jeg heller ikke i tvivl om. Men kan snakke meget om kvaliteten på spillerne eller mangel på samme, men jeg tror umiddelbart ikke at konkurrencen har været større offensivt de seneste mange år.. Hold nu op hvor har Kent mange muligheder på de forreste 4 pladser(2 kanter,2 angribere)

                      Der er vel 10 spillere til de 4 pladser: Joan,Kløve,Jønne,Fester,Helenius,AK,Eskesen,Desler ,Greve og Casper..

                      Vildt når man tænker på bredden og kvaliteten i centerforsvaret og den centrale midtbane.. Den er satme ikke super til sammenligning

                      Comment


                        Jeg har trykket lidt folk på maven med daglig gang i SJE, vi er tættere på de 300 end 500 som SJE startede med at ville have for ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                          Jeg har trykket folk lidt på maven og det der skiller OB OG SJE ad skulle være at de vil have mellem 300 og 500.000 for at lade ham gå nu. Det vil JH ikke give. Men der arbejdes på højtryk på at finde en løsning

                          HAHAHAHA

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...million-kloeve


                          Tror vi igen herinde har været grobund for en artikel

                          Comment


                            Kløve: Hurtigt skifte var det bedste for alle parter

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...derjyske-og-ob

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                              Jeg har trykket lidt folk på maven med daglig gang i SJE, vi er tættere på de 300 end 500 som SJE startede med at ville have for ham
                              Den tror jeg på. Vi kalder den 350.000 så ..
                              3 nye i dette vindue for ca 1 mill plus sign on fees og agenter
                              6-7 mill i indtægter

                              Et vindue lige efter Jesper Hansens hoved uden tvivl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                                HAHAHAHA

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...million-kloeve


                                Tror vi igen herinde har været grobund for en artikel
                                Godt kaldt

                                Ja uden tvivl :)

                                Comment

                                Working...
                                X