Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mit gæt er at han starter rigtig godt for derefter at forsvinde i mængden af grå mus .
    men det er jo næppe hans skyld ... det er jo noget vi ser med alle spillere der kommer til OB ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      men det er jo næppe hans skyld ... det er jo noget vi ser med alle spillere der kommer til OB ...
      Tingager ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg glæder mig faktisk helt vildt til at se Kløve. Jeg har en virkelig god fornemmelse med ham, og jeg tror de fleste vil blive positivt overrasket. Jeg håber og tror!
        Enig. Lige præcis Kløve tror jeg faktisk rigtig meget på. Har tidligere håbet vi købte ham, så ser meget frem til at se ham i striber!

        Comment


          Bliver interessant at se, hvad der nu skal ske. Sælges der nogle kanter i det her vindue? Skal en af truppens bedst betalte spillere være marginalspiller resten af sæsonen? Og hvor han man tænkt sig at spille Kløve?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Tingager ;)
            undtagelsen der bekræfter reglen��
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Enig. Lige præcis Kløve tror jeg faktisk rigtig meget på. Har tidligere håbet vi købte ham, så ser meget frem til at se ham i striber!
              Er det helt forkert, hvis han kan beskrives, som en højrebenet Absalonsen?

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...million-kloeve

                tja, så 'vandt' JH vel krejlerstriden, men han havde vel også klart de bedste kort på hånden. Og jo, det bliver interessant at se, om det betyder mere trafik før lukketid, og hvem der bliver foretrukket i foråret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Er det helt forkert, hvis han kan beskrives, som en højrebenet Absalonsen?
                  Ja, Absalonsen var gammel angriber, kunne lave mål og var langt mere pågående. De spidskompetencer har Kløve ikke. Hans spil mellem felterne er dog bedre i min optik.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    undtagelsen der bekræfter reglen��
                    Zohore blomstrede vel for alvor også op i Ådalen, er enig om at der er langt mellem snapsene, men tror så heller ikke at alle tager til OB for at dø. Specielt Kløve tror jeg har en mentalitet hvor han bare køre på uanset hvordan det går.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...million-kloeve

                      tja, så 'vandt' JH vel krejlerstriden, men han havde vel også klart de bedste kort på hånden. Og jo, det bliver interessant at se, om det betyder mere trafik før lukketid, og hvem der bliver foretrukket i foråret.
                      Tja, jeg tror nu også de ser sig selv som "vindere" i SønderjyskE. At erstatte Kløve med Kroon det næste halve år, som har været i klubben for nylig og har bevist et højere topniveau der, tror jeg nu de ser som et rigtigt fint bytte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Tja, jeg tror nu også de ser sig selv som "vindere" i SønderjyskE. At erstatte Kløve med Kroon det næste halve år, som har været i klubben for nylig og har bevist et højere topniveau der, tror jeg nu de ser som et rigtigt fint bytte.
                        Mener nu heller ikke JH vandt den duel. Sønderjyske har en glimrende afløser klar, samtidig med at vi med indkøbet af Kløve har erkendt, at der ikke bliver præsteret godt nok på kanten. Skulle de have brugt Kløve som reserve et halvt år, havde de nok ikke set nogen problemer i det.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          undtagelsen der bekræfter reglen😜

                          KEP har vel lavet den omvendte 😊
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            KEP har vel lavet den omvendte 
                            ahr... han har nu været nede og vende syntes jeg ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...million-kloeve
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                ahr... han har nu været nede og vende syntes jeg ..
                                Men aldrig været kedelig..

                                Comment

                                Working...
                                X