Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi fik en hurtig snak med Kløve efter træningskampen. Han mener, OB er et skridt op for ham.

    http://obstruktion.dk/kloeve-ob-skridt/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi fik en hurtig snak med Kløve efter træningskampen. Han mener, OB er et skridt op for ham.

      http://obstruktion.dk/kloeve-ob-skridt/
      Dejligt at han er klar på en venstrekant for Greve bliver svær at komme uden om i foråret tror jeg...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Dejligt at han er klar på en venstrekant for Greve bliver svær at komme uden om i foråret tror jeg...
        Der er vel sådan set ikke noget i vejen for, at Greve spiller venstre kant? Han har jo egentlig spillet fejlvendt indtil nu, ift. hvordan Kent bruger sine kanter typisk, og hvis han kommer ud til venstre kommer han måske i nogle bedre afslutningspositioner, så han også kan få lagt mål på sit spil. Om ikke andet, kan det godt vise sig at være en styrke at have nogle kanter der kan bytte i løbet af kampen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Der er vel sådan set ikke noget i vejen for, at Greve spiller venstre kant? Han har jo egentlig spillet fejlvendt indtil nu, ift. hvordan Kent bruger sine kanter typisk, og hvis han kommer ud til venstre kommer han måske i nogle bedre afslutningspositioner, så han også kan få lagt mål på sit spil. Om ikke andet, kan det godt vise sig at være en styrke at have nogle kanter der kan bytte i løbet af kampen.
          De minutter på venstre med Greve som jeg har set har ikke været super. Så ville umiddelbart foretrække at prøve Kløve af i venstre..
          Men så kan de bytte lidt som du siger

          Comment


            I dagens FS giver Kløve udtryk for at ikke valgte at spille i OB p.gr.a. pengene, Sdr.JyskE strakte sig endog meget langt for at lande en ny aftale med ham. Han havde brug for en ny udfordring og OB har større potentiale, fanbase osv end der er Haderslev, siger han. Han beskriver sig som god til "indianerbold" dvs. fra felt til felt, men athan i OB får mere brug for den forholdsvis gode teknik end han har haft i Haderslev, hvor de er mere udpræget kontrahold, hvor OBer mere på bolden, og at han hjælpe med at gøre det statiske possesionspil mere effektivt.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Troels Kløve regner med, at han er klar til at spille mod SønderjyskE, og han ser frem til at møde hans tidligere klub.

              http://obstruktion.dk/kloeve-bliver-...-soenderjyske/

              Comment


                Så er der da i det mindste én der glæder sig til den kamp. Jeg har en fornemmelse af, at alle vi andre er rimeligt indifferente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Så er der da i det mindste én der glæder sig til den kamp. Jeg har en fornemmelse af, at alle vi andre er rimeligt indifferente.
                  Det er også den følelse jeg sidder med. Jeg prøver at grave tilbage i min OB historie og finde et tidspunkt hvor det har føltes mere ligegyldigt.
                  Jeg tror vi skal tilbage til Troels Bech / Rasmussen tiden for at finde noget lignende. Strukturen har en stor del af skylden for at have afgjort sæsonen for os nu, men fremfor alt er det at vi har holdt fast ved et koncept i 2-3 sæsoner nu, som har bevist at det ikke virker

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Det er også den følelse jeg sidder med. Jeg prøver at grave tilbage i min OB historie og finde et tidspunkt hvor det har føltes mere ligegyldigt.
                    Jeg tror vi skal tilbage til Troels Bech / Rasmussen tiden for at finde noget lignende. Strukturen har en stor del af skylden for at have afgjort sæsonen for os nu, men fremfor alt er det at vi har holdt fast ved et koncept i 2-3 sæsoner nu, som har bevist at det ikke virker
                    Hvis indifferent kan have betydning af "ligegyldig" er jeg på den helt anden side .. det her er den vigtigste kamp i denne sæson, og jeg kan kun frygte at spillernes moral er flosset efter mange nederlag og få sejre

                    Edit: indifferent vil jeg mene kan være "vægelsindet" "frustreret" eller "usikker på" i denne sammenhæng .. correct me if i'm wrong :-)
                    Last edited by manner; 27-03-2018, 17:27.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Det er også den følelse jeg sidder med. Jeg prøver at grave tilbage i min OB historie og finde et tidspunkt hvor det har føltes mere ligegyldigt.
                      Jeg tror vi skal tilbage til Troels Bech / Rasmussen tiden for at finde noget lignende. Strukturen har en stor del af skylden for at have afgjort sæsonen for os nu, men fremfor alt er det at vi har holdt fast ved et koncept i 2-3 sæsoner nu, som har bevist at det ikke virker
                      Fuldstændig enig. Vi spiller sikkert kampen efter samme skabelon, som vi plejer. Der er ikke vilje eller evne til forandring. Bliver ikke overrasket, hvis Sønderjyske vil det mere end os.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Hvis indifferent kan have betydning af "ligegyldig" er jeg på den helt anden side .. det her er den vigtigste kamp i denne sæson, og jeg kan kun frygte at spillernes moral er flosset efter mange nederlag og få sejre
                        Indifferent er i min verden nært beslægtet med at være ligeglad.

                        Hvordan i alverden kan du mene, at det her er den vigtigste kamp i sæsonen? Det forekommer mig så bizart at påstå det, at det nærmest må være trolling. Det er da med afstand den foreløbigt mest ligegyldige kamp i den her sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Indifferent er i min verden nært beslægtet med at være ligeglad.

                          Hvordan i alverden kan du mene, at det her er den vigtigste kamp i sæsonen? Det forekommer mig så bizart at påstå det, at det nærmest må være trolling. Det er da med afstand den foreløbigt mest ligegyldige kamp i den her sæson.
                          Begynder du nu også med de troll-beskyldninger/anklager .. det er sgu da trist tendens.

                          Vigtigste kamp er da fordi alt andet end sejr vil skubbe yderligere til spillerenes måske (og sandsynlige) lettere anløbne selvtillid. Selv om DU, og måske andre har ret i at indifferent kan være synonymt med ligegyldighed, så er jeg på ingen måde i samme båd som dig (jer) her, ganske som jeg skriver i første sætning. Det er min klare opfattelse at denne kamp er ekstra vigtig ikke ender med en skuffelse.

                          Edit: Efter en Googling medgiver jeg gerne at jeg har fortolket "indifferent" forkert, men det faktum kan vel ikke bemyndige dig til at udtale dig om, og spekulere i "trolling" i fht. MIT forhold til den forestående kamp .... VOR HERRE BEVARES!
                          Last edited by manner; 27-03-2018, 19:52.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg ser også kampen som vigtig, dog ikke som den vigtigste vi har haft. Den er vigtig ved det at vi har noget at bevise. En klub som så/ser sig selv som top-6 klub har meget at bevise ovenpå de seneste skuffelser. Går vi ind og levere som mod AGF og Randers og taber, vil det for mig være et gigantisk hak i tuden, på højde med selve det at vi missede top -6. Det må bare ikke ske!!!

                            Den anden ting er selvfølgelig det sportslige. Der bliver vi lidt klogere på Søndag når Randers og Lyngby har spillet. Vinder Randers den, og vi så taber mod SDR, så står vi med en kamp mod Randers i næste runde som kan åbne gruppen op, ved det at de kan spille sig kun 4 point efter os hvis de slår os. Og så kan alt ske.

                            Så jeg håber vi ser et OB hold der vil det her, og kæmper derefter! Derfor er det en vigtig kamp.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Begynder du nu også med de troll-beskyldninger/anklager .. det er sgu da trist tendens.

                              Vigtigste kamp er da fordi alt andet end sejr vil skubbe yderligere til spillerenes måske (og sandsynlige) lettere anløbne selvtillid. Selv om DU, og måske andre har ret i at indifferent kan være synonymt med ligegyldighed, så er jeg på ingen måde i samme båd som dig (jer) her, ganske som jeg skriver i første sætning. Det er min klare opfattelse at denne kamp er ekstra vigtig ikke ender med en skuffelse.

                              Edit: Efter en Googling medgiver jeg gerne at jeg har fortolket "indifferent" forkert, men det faktum kan vel ikke bemyndige dig til at udtale dig om, og spekulere i "trolling" i fht. MIT forhold til den forestående kamp .... VOR HERRE BEVARES!
                              Jeg synes så, at det rationale du er ude i virker en kende overdrevet og søgt. Jeg har svært ved at afstandsbedømme truppens mentale tilstand. Jeg er sikker på, at de er skuffede over at misse målsætningen, men jeg tror ikke på, at det er noget der har knækket dem mentalt, al den stund at udgangspunktet ikke er meget anderledes end det var for et år siden. Da havde vi altså også været igennem en rigtigt skidt periode.

                              Det virker for mig fuldstændig overdrevet at sætte den her kamp op som sæsonens vigtigste og en kamp, hvor vi bare ikke må skuffe, når man ser på de to vi lige har spillet. Det var DER man skulle vise klassen og indfrie sæsonens målsætning, og det glippede.

                              Nu har vi reelt en tæt på gratis kamp. Muligheden for at vi mister den 2. plads vi har nu er ret teoretisk. Der er ingen ved deres fulde fem der bare forventer, at vi går ud og slår SønderjyskE. Vi snakker et hold som vi har tabt 6 ud af de sidste 7 kampe til, ikke har slået siden 2013, og som vi i øvrigt tabte 3-0 til tidligere på sæsonen, uden at det affødte nogen eksistensiel krise. Der er stort set intet på spil i den kamp, da forskellen på at blive 1 eller 2 i gruppen er tæt på ligegyldig, og endnu et nederlag ville ikke skabe overskrifter andre steder end i Fyens Stifstidende. Den kamp er så gratis som den næsten kan blive i en Superliga med den her struktur, og det burde gøre, at spillerne føler sig mindre presset og kan spille mere frigjort.

                              Hvis spillerne er så skidt stillet mentalt, at de ikke kan kapere at tabe til et hold der gennem flere år har vist, at de er bedre end os, så stikker det jo åbenlyst meget dybere og handler om, at trænerstaben har tabt omklædningsrummet. I så fald handler det jo så bare om at få de trænere ud af døren, hellere i dag end i morgen.

                              Det kan godt være, at du er blevet stødt på manchetterne over, at jeg nævnte noget om trolling, men det er sgu svært at se det som andet, når du kommer med sådan en kommentar der i min verden er ligeså langt væk fra vinduet som at svine Kent Nielsen til og bruge hans frisure som argument.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg synes så, at det rationale du er ude i virker en kende overdrevet og søgt. Jeg har svært ved at afstandsbedømme truppens mentale tilstand. Jeg er sikker på, at de er skuffede over at misse målsætningen, men jeg tror ikke på, at det er noget der har knækket dem mentalt, al den stund at udgangspunktet ikke er meget anderledes end det var for et år siden. Da havde vi altså også været igennem en rigtigt skidt periode.

                                Det virker for mig fuldstændig overdrevet at sætte den her kamp op som sæsonens vigtigste og en kamp, hvor vi bare ikke må skuffe, når man ser på de to vi lige har spillet. Det var DER man skulle vise klassen og indfrie sæsonens målsætning, og det glippede.

                                Nu har vi reelt en tæt på gratis kamp. Muligheden for at vi mister den 2. plads vi har nu er ret teoretisk. Der er ingen ved deres fulde fem der bare forventer, at vi går ud og slår SønderjyskE. Vi snakker et hold som vi har tabt 6 ud af de sidste 7 kampe til, ikke har slået siden 2013, og som vi i øvrigt tabte 3-0 til tidligere på sæsonen, uden at det affødte nogen eksistensiel krise. Der er stort set intet på spil i den kamp, da forskellen på at blive 1 eller 2 i gruppen er tæt på ligegyldig, og endnu et nederlag ville ikke skabe overskrifter andre steder end i Fyens Stifstidende. Den kamp er så gratis som den næsten kan blive i en Superliga med den her struktur, og det burde gøre, at spillerne føler sig mindre presset og kan spille mere frigjort.

                                Hvis spillerne er så skidt stillet mentalt, at de ikke kan kapere at tabe til et hold der gennem flere år har vist, at de er bedre end os, så stikker det jo åbenlyst meget dybere og handler om, at trænerstaben har tabt omklædningsrummet. I så fald handler det jo så bare om at få de trænere ud af døren, hellere i dag end i morgen.

                                Det kan godt være, at du er blevet stødt på manchetterne over, at jeg nævnte noget om trolling, men det er sgu svært at se det som andet, når du kommer med sådan en kommentar der i min verden er ligeså langt væk fra vinduet som at svine Kent Nielsen til og bruge hans frisure som argument.
                                Du lægger ud med at sige du har svært ved at afstandsbedømme den mentale tilstand i truppen. Næste linie er så en med sikkerhed vurdering af at de ikke er knækket eller mentalt slidte af de seneste mange smertelige nederlag, og pinagtige indsatser .. VOR HERRE BEVARES for en selvmodsigelse. Jeg snakker ikke om en serie af kampe mod eet hold fra en anden landsdel, men de seneste mange kampe med nederlag til bund- og midterhold, og ikke mindst "ærefulde" nederlag til "de gode hold", samt de se seneste sæsoner hvor skuffelserne har stået i kø. Det er bare mentalt hårdt at gå fra skuffelse til skuffelse, og frygten er vel om de kan kapere at komme bagud i hvilken som helst kamp mod Haderslev eller RFC. Det blev endda ikke håndteret særlig godt at være foran i forrige kamp. Jeg ønsker af hele mit hjerte at OB brager igennem dette puljespil, med masser af mål og point til følge.
                                Tyv tror som bekendt at hver mand stjæler .. hvis du kan få mit indlæg til at være trolling kan det kun være fordi du søger at få det til det. "Troll-aben" sidder på din egen skulder. Jeg fastholder "VOR HERRE BEVARES" .. god bedring, god påske og over and out
                                Last edited by manner; 28-03-2018, 06:40.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X