Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JH afviser heller ikke et vinterskifte

    https://www.fyens.dk/ob/Spillet-om-T...rtikel/3221601

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      JH afviser heller ikke et vinterskifte

      https://www.fyens.dk/ob/Spillet-om-T...rtikel/3221601
      Jeg synes, jeg kan genkende JHs nøjagtige ord fra videoklippet v KMD Cup. Altså intet nyt. Vi har som sådan ikke voldsomt brug for en kantspiller lige nu, mens Sønderjyske omvendt meget gerne vil frigøre midler til at købe Kroon. Umiddelbart tænker man jo, at det er Sønderjyske, der får den bedste spiller dér - men nu må vi se, om FCM reelt vil trimme mere fedt lige nu.

      Jeg tror først, vi får Kløve at se til sommer. JH vil stort set intet give for ham, og Sønderjyske lader ham trods alt nok ikke gå gratis.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg synes, jeg kan genkende JHs nøjagtige ord fra videoklippet v KMD Cup. Altså intet nyt. Vi har som sådan ikke voldsomt brug for en kantspiller lige nu, mens Sønderjyske omvendt meget gerne vil frigøre midler til at købe Kroon. Umiddelbart tænker man jo, at det er Sønderjyske, der får den bedste spiller dér - men nu må vi se, om FCM reelt vil trimme mere fedt lige nu.

        Jeg tror først, vi får Kløve at se til sommer. JH vil stort set intet give for ham, og Sønderjyske lader ham trods alt nok ikke gå gratis.
        Nej det sker nok kun hvis vi sælger eller ophæver med en af dem vi har nu.. Men det er vel også en mulighed trods alt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Hatten af for de gode minder og dedikationen, men jeg synes det er noget sludder med at fodbold/OB er religion.
          Det virker mere som en dårlig undskyldning for at have en lidt mere skarp holdning til ting, som man inderst inde godt ved ikke er helt korrekt eller retfærdig.
          Jeg kan garantere dig, at jeg anser de fleste af de ting, jeg skriver for både at være korrekte og retfærdige. Korrekte fordi der er blevet argumenteret for det og retfærdigt fordi jeg er fan af OB og er derfor i mine fulde ret til at sætte spørgsmålstegn ved ALT og ALLE der kommer ind og ud af den klub, jeg har fulgt længe før nogen af dem, der tegner OB nu overhovedet skænkte OB en tanke, end sige var født eller havde lært at gå. Så kan du mene "man" inderst inde godt ved noget ikke er helt korrekt, og at behandle OB som en religion er forkert og blot en undskyldning for en skarp holdning. Det er bare forkert.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hahaha.... spot on, Nixcha

            Takker, det eneste jeg som udgangspunkt ikke ser lyst på, er ..... øllet

            Jeg kan godt være kritisk, men det må ikke blive til en religion.

            Synes det er utroligt nemt at være negativ (vel én af danskernes nationalsports).... men det er vel en forsvarsmekanisme for ikke at blive skuffet

            Føler lidt at kultens autosvar er;

            Hvis det går galt - "Hvad sagde vi "

            Hvis det går godt - "Det viser bare, at selv blind høne kan finde korn..... nu skal vi nok liste alle fejlindkøbene op for de sidste femten år....så vi ikke glædes, men fortsætter i negativitetens middelmådighed"
            Hehe. Godt indlæg👍 du rammer ned i en kultur her på forum, som har floreret (for) længe.
            Jeg vælger dog at tro at det store flertal herinde egentlig følger din holdning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Hehe. Godt indlæg👍 du rammer ned i en kultur her på forum, som har floreret (for) længe.
              Jeg vælger dog at tro at det store flertal herinde egentlig følger din holdning.
              Det kunne være sjovt med en afstemning om hvordan man ser på OB’s situation. Er der nogen der kan finde ud af at lave sådan en?
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Stemmer fra Ådalen spørge Michael Ehrhorn om T. Kløve:
                http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-troels-kloeve/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Ekstrabladet:
                  "Ud over købet af Marco Lund, så er OB lige nu i dialog med Sønderjyske om at overtage Troels Kløve øjeblikkeligt fra Sønderjyske."
                  Lugter som at enten Jønne eller Joan rejser videre...
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...sbjerg/6997363
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Stemmer fra Ådalen spørge Michael Ehrhorn om T. Kløve:
                    http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-troels-kloeve/
                    Slet ikke noget ringe skudsmål han får med på vejen der
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ekstrabladet:
                      "Ud over købet af Marco Lund, så er OB lige nu i dialog med Sønderjyske om at overtage Troels Kløve øjeblikkeligt fra Sønderjyske."
                      Lugter som at enten Jønne eller Joan rejser videre...
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...sbjerg/6997363
                      EB er vel EB, og ligefrem udråbe Marco til at være KEPs nye makker i cf er måske en mild overdrivelse
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        EB er vel EB, og ligefrem udråbe Marco til at være KEPs nye makker i cf er måske en mild overdrivelse
                        Præcis. De skriver også at kontrakten er til sommer 2022. Det er jo heller ikke korrekt.. Det er sommer 2021.
                        Så spørgsmålet er hvor mange info de egentlig har

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Slet ikke noget ringe skudsmål han får med på vejen der
                          Det får da i hvert fald mig til at håbe at han når at komme i dette vindue. Han får det til at lyde som om at han passer ind hos os, hvilket jeg vil betvivle til at han beviser det modsatte. Ellers er han da klart vores mest spændende signing i dette vindue, da han er et frisk pust til vores lamme offensiv. Der skal ikke meget til før man bliver begejstret, såfremt han ryger ud på venstrekanten

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det får da i hvert fald mig til at håbe at han når at komme i dette vindue. Han får det til at lyde som om at han passer ind hos os, hvilket jeg vil betvivle til at han beviser det modsatte. Ellers er han da klart vores mest spændende signing i dette vindue, da han er et frisk pust til vores lamme offensiv. Der skal ikke meget til før man bliver begejstret, såfremt han ryger ud på venstrekanten
                            En eller anden af de 4-5 stykker vi har der kan spille højrekant må jo over på venstre. Kunne måske blive Greve

                            Comment


                              Det er vanvittigt at kalde Troels Kløve klart den bedste spiller i SønderjyskEs trup, case closed. Lyder mere som en forsmået fan end objektiv journalist der.

                              Kløve spillede 9 kampe i deres sølvsæson, så var han heller ikke vigtigere for det hold. Og det er selvfølgelig objektivt noget sludder at påstå, at Kløve skulle være bedre og vigtigere end spillere som Marc P, Greko og Uhre.

                              Comment


                                Jeg har trykket folk lidt på maven og det der skiller OB OG SJE ad skulle være at de vil have mellem 300 og 500.000 for at lade ham gå nu. Det vil JH ikke give. Men der arbejdes på højtryk på at finde en løsning

                                Comment

                                Working...
                                X