Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægJeg har umiddelbart et indtryk af at han har taget en del af tilgangen til talentarbejdet fra FCN med til OB og sammen med Hermansen har gang i noget godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet gik fint. Og tak for uddybning. Og jeg forstår hvad du mener. Tror du han kan hjælpe med det taktiske? For eksempel. Og er han en potentiel afløser?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHan står for dødbolde, og de er vel de svageste i ligaen. Ingen smarte kombinationer, og som regel ligger de på niveau med et juniorhold
Comment
-
Jeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægJeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlægNej tak. Det er så kedeligt at se Horsens spille.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment