Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg siger heller ikke at det er sådan. Det er et RYGTE. Gider ikke stå på mål for hvad andre siger. Ville bare gerne dele.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Jeg siger heller ikke at det er sådan. Det er et RYGTE. Gider ikke stå på mål for hvad andre siger. Ville bare gerne dele.
      Hvem er de “andre”? Kilde..

      Comment


        #93
        Jamen den får du ikke. Prøvede jeg lige at sige. Og ja måske holder den ikke. Måske gør den. Sådan er det med rygter. Nogle har vandrør som kilder. Det plejer at være nok, men ikke nu. Dry eyes mate. Skal nok spare dig/ jer for yderligere frustrationer fremadrettet hvis jeg hører noget.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Jamen den får du ikke. Prøvede jeg lige at sige. Og ja måske holder den ikke. Måske gør den. Sådan er det med rygter. Nogle har vandrør som kilder. Det plejer at være nok, men ikke nu. Dry eyes mate. Skal nok spare dig/ jer for yderligere frustrationer fremadrettet hvis jeg hører noget.
          Det kunne du sgu da bare have skrevet, at det var fra anonyme kilder, så havde jeg ikke spurgt mere ind til det.. Det er vel forhelvede ikke ualmindeligt at spørge til en kilde med sådan et rygte? Ikke at spørge ind til det ville jo være dumt. Tør du hellere dine øjne, mate!

          Comment


            #95
            Det ville give god mening. Endnu en misset målsætning, landskampspause, en gruppe som ikke ligner kan gå galt for os...

            Han skal da vippes ud nu, hvis det skal være.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Godt ord igen....fik da iøvrigt lige lavet en Ricardo der..... Jeg et sgu bare lidt kortluntet ovenpå endnu en skuffelse. Hørte et rygte og tænkte at jeg ville dele det og på den måde måske skabe lidt håb i de slidte stribede hjerter.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det ville give god mening. Endnu en misset målsætning, landskampspause, en gruppe som ikke ligner kan gå galt for os...

                Han skal da vippes ud nu, hvis det skal være.
                Ja, netop fordi det er så oplagt, så er det for nemt at starte sådan et rygte uden kilder.

                Comment


                  #98
                  Politiken i dag nævner Henrik Hansen (SønderjysE) som et kvalificeret gæt på en afløser for Bredahl.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Politiken i dag nævner Henrik Hansen (SønderjysE) som et kvalificeret gæt på en afløser for Bredahl.
                    Spændende nok. Han og Jakob Michelsen må også have været på lønningslisten samtidig i Sønderjyske.

                    Comment


                      Er det HH der spillede i OB engang?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er det HH der spillede i OB engang?
                        Ja det er ham.

                        http://fodboldspilleren.dk/avis-henr...aa-vej-til-ob/

                        Comment


                          Og han kender klubben. Kunne godt lide ham. Hvor længe var han hos os.
                          Er han en mulig afløser for Kent ved lynfyring?
                          Hvad repræsenterer han som JB ikke har
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Politiken i dag nævner Henrik Hansen (SønderjysE) som et kvalificeret gæt på en afløser for Bredahl.
                            Jeg havde nok håbet på en mand som qua sin erfaring, kan udfordre Kent, stille spørgsmålstegn ved nogle af hans dispositioner. En potentielt kommende cheftræner.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Jeg mindes ikke HH havde nogen nævneværdig karisma, men han skal da få lov at vise sit værd inden jeg dømmer ham ude.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                En tidligere OB-spiller der har boet i Odense de sidste 10 år. Jo det lyder da som noget OB kunne finde på at ansætte, fra omegnen af egen bekendskabskreds, som Thorborg jo gerne ynder. Gud nåde og trøste, at Bredals afløser skulle være en der kommer udefra og ser klubben og Superligaen fra et andet lys. Det er jo ikke ligefrem fordi, at det har pyntet på AGF.

                                Comment

                                Working...
                                X