Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Er helt uenig i din kritik af Jesper H i denne sag.
    Mange års erfaring i topledelse har lært mig, at de dårlig ledere er dem, som kæmper i årevis for at få en fejlslagen ansættelse, de selv har lavet, til at fungere uden at det lykkes. De professionelle er kendetegnet ved, at de, "er i stand til at æde deres egen lort" og få personen ud, så resten af organisationen kan komme videre. Derfor hatten af for Jesper H og OB i denne sag.
    Mvh PNL
    Præcis. Lige på det punkt ser det ud til at JH har lært noget.

    Comment


      Det er nok også generelt nemmere at træffe så hurtig en beslutning vedr. Rømer når der kommer et trænerskifte i mellemtiden. Rømer er helt sikkert en spiller Kent har sagt god for, og han slår mig ikke som typen der lynhurtigt peger spillere ud og siger: Det var sgu en begmand med ham Rømer. Michelsen har intet med Rømer-købet at gøre og han kan sagtens have peget ham ud og sagt at han ikke kan bruges. Det er JH jo nødt til at agere efter. Der er sikkert andre spillere JH har fået samme besked ang. og vi må så håbe at der kommer bejlere på dem også. F.eks. kunne jeg da ikke forestille mig andet end at JM slikker dig om munden når han ser KL, sammenlignet med det han ser fra ML. Det er selvfølgelig det rene gæt, men det er ikke så chokerende at spillere vi kun har haft et halvt år sluses ud, når der kommer en ny træner til. Nu må vi bare håbe at dem som er peget ud også lykkedes med at finde nye klubber, så vi kan få gjort plads i budgettet til 1-2 klassespillere mere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Er helt uenig i din kritik af Jesper H i denne sag.
        Mange års erfaring i topledelse har lært mig, at de dårlig ledere er dem, som kæmper i årevis for at få en fejlslagen ansættelse, de selv har lavet, til at fungere uden at det lykkes. De professionelle er kendetegnet ved, at de, "er i stand til at æde deres egen lort" og få personen ud, så resten af organisationen kan komme videre. Derfor hatten af for Jesper H og OB i denne sag.
        Mvh PNL
        Ud fra samme logik så skal du både kritisere Thorborg for at holde fast i Jesper Hansen og Jesper Hansen for at holde fast i Kent Nielsen.

        Men det gør du jo ikke. Så brug gerne din store erfaring på at sætte bare én finger på det, som jeg personligt anser for at være en total mangel på ægte lederskab lige fra Thorborg til Jesper Hansen. Ud fra din egen logik burde du rose mig for at være efter de herrer for netop at være så uprofessionelle at de holder fast i personer, eller bare person, som helt tydeligt ikke er sin kerneopgave voksen

        At rose nogen for at afskibe én, der var fejlcastet fra start af er en fejl, fordi man i samme ombæring glemmer hvem der lavede den fejl til at begynde med.

        Sorry, men det er lige så dårligt lederskab, at man efter så kort tid bliver nødt til at sende nogen væk, som man selv har taget fejl af.

        Det skal man ikke roses for. Man skal ikke roses for at gøre sin professionelle pligt.

        Hvis min kerneopgave var at male en væg, og jeg så fejlagtigt malte den grøn i stedet for gul, som alle vil have den til at være, så skal jeg da ikke have ros for at male den over igen, kort tid efter. Jeg retter min fejl - det er min pligt. Det skal jeg ikke have ros for.

        Det skal jeg kun, hvis jeg malte den væg den rigtige farve til at begynde med. Eller malte den i en farve, som nogen kunne være tilfredse med.

        I dette overførte eksempel var vi nogen, der fra start sagde "er vi nu sikre på, at vi har den rigtige farve?"

        Så selv om du sikkert synes, at jeg er for hård mod ledelsen, så synes jeg da, at du skulle blive hårdere. Baseret på din egen logik og store erfaring fra ledelse and what not.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Ud fra samme logik så skal du både kritisere Thorborg for at holde fast i Jesper Hansen og Jesper Hansen for at holde fast i Kent Nielsen.

          Men det gør du jo ikke. Så brug gerne din store erfaring på at sætte bare én finger på det, som jeg personligt anser for at være en total mangel på ægte lederskab lige fra Thorborg til Jesper Hansen. Ud fra din egen logik burde du rose mig for at være efter de herrer for netop at være så uprofessionelle at de holder fast i personer, eller bare person, som helt tydeligt ikke er sin kerneopgave voksen

          At rose nogen for at afskibe én, der var fejlcastet fra start af er en fejl, fordi man i samme ombæring glemmer hvem der lavede den fejl til at begynde med.

          Sorry, men det er lige så dårligt lederskab, at man efter så kort tid bliver nødt til at sende nogen væk, som man selv har taget fejl af.

          Det skal man ikke roses for. Man skal ikke roses for at gøre sin professionelle pligt.

          Hvis min kerneopgave var at male en væg, og jeg så fejlagtigt malte den grøn i stedet for gul, som alle vil have den til at være, så skal jeg da ikke have ros for at male den over igen, kort tid efter. Jeg retter min fejl - det er min pligt. Det skal jeg ikke have ros for.

          Det skal jeg kun, hvis jeg malte den væg den rigtige farve til at begynde med. Eller malte den i en farve, som nogen kunne være tilfredse med.

          I dette overførte eksempel var vi nogen, der fra start sagde "er vi nu sikre på, at vi har den rigtige farve?"

          Så selv om du sikkert synes, at jeg er for hård mod ledelsen, så synes jeg da, at du skulle blive hårdere. Baseret på din egen logik og store erfaring fra ledelse and what not.

          MvH ChrisOB
          Spot on. Ville have skrevet noget tilsvarende, og gjorde det tilnærmelsesvis i går. Hvor jeg skrev at jeg ikke forstår at NT kan leve med en ledere som laver så mange fejl som JH. Ingen andre steder i koncernen ville han accepterer det. Årsagen kan kun være, at han vil fremstå endnu mere afspiller hvis hans fejlcastninger vises, Tv Poul, TB, HC, TH, KN, og måske flere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hold nu op drenge

            Syntes sgu det fortjener et skulderklap med på vejen når han er nået så langt at man allerede efter 6 måneder(eller før) kan se at det ikke fungerer og gør noget ved det istedet for at holde stædigt fast i 1-2-3 år uden succes bare for ikke at tabe ansigt.

            Men i skider bare videre i haven..
            Vi kan håbe de husker at samle alt deres lort op ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Præcis. Lige på det punkt ser det ud til at JH har lært noget.
              Og det skal han så roses for? Hvorfor? Når nu den "gamle opførsel var aldeles uproffesionel? Det synes jeg er helt igennem ufortjent ros.

              Jeg roser heller ikke min håndværker for endelig at lave det rigtige, når han konsekvent har lavet noget forkert.

              Han skal da skoses for i det hele taget at lavet den fejl, og næste gang bruger jeg en anden håndværker.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Vi kan håbe de husker at samle alt deres lort op ...
                Vores lort har, konsekvent, været bedre end dit bræk...

                ....Jeg kan også. ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Og det skal han så roses for? Hvorfor? Når nu den "gamle opførsel var aldeles uproffesionel? Det synes jeg er helt igennem ufortjent ros.

                  Jeg roser heller ikke min håndværker for endelig at lave det rigtige, når han konsekvent har lavet noget forkert.

                  Han skal da skoses for i det hele taget at lavet den fejl, og næste gang bruger jeg en anden håndværker.

                  MvH ChrisOB
                  shit mand. Håber godt ikke at du er sådan her i det virkelige liv absolut ingen tilgivelse og der skal bare bæres nag på den store klinge..

                  Igen. Jeg har sagt det før. Jeg er ikke JH fan og har postet tonsvis af negative posts om ham de første 3-4 år i hans virke i OB. Men du får mig satme til at føle som et højtstående æresmedlem i JHs fanklub anno 2013

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Og det skal han så roses for? Hvorfor? Når nu den "gamle opførsel var aldeles uproffesionel? Det synes jeg er helt igennem ufortjent ros.

                    Jeg roser heller ikke min håndværker for endelig at lave det rigtige, når han konsekvent har lavet noget forkert.

                    Han skal da skoses for i det hele taget at lavet den fejl, og næste gang bruger jeg en anden håndværker.

                    MvH ChrisOB
                    Ærgerlig tilgang vil jeg sige ... det gør i hvert fald ikke personen bedre til sit job/giver ham hende mere lyst til at være i det.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      shit mand. Håber godt ikke at du er sådan her i det virkelige liv absolut ingen tilgivelse og der skal bare bæres nag på den store klinge..

                      Igen. Jeg har sagt det før. Jeg er ikke JH fan og har postet tonsvis af negative posts om ham de første 3-4 år i hans virke i OB. Men du får mig satme til at føle som et højtstående æresmedlem i JHs fanklub anno 2013
                      Enhver der trækker OBs ry og rygte igennem sølet fortjener ikke nogen tilgivelse.

                      Det er et simpelt spørgsmål... hvorfor vil du rose ham?

                      Ud fra mit tænkte eksempel bør du efter min mening, gøre som jeg og samtlige andre ville gøre, hvis man har ansat en dårlig håndværker. Man roser ham ikke og finder en anden.

                      Og advarer andre om at bruge ham på noget som helst tidspunkt.

                      Når det gælder OB, er jeg sådan. 100 procent.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        shit mand. Håber godt ikke at du er sådan her i det virkelige liv absolut ingen tilgivelse og der skal bare bæres nag på den store klinge..

                        Igen. Jeg har sagt det før. Jeg er ikke JH fan og har postet tonsvis af negative posts om ham de første 3-4 år i hans virke i OB. Men du får mig satme til at føle som et højtstående æresmedlem i JHs fanklub anno 2013
                        Det kommer vel også an på om det er en enkeltstående fejl eller måske et par stykker og i høj grad om fejlene arrogant fejes af bordet som brok grundet urealistiske forventninger , selvom forventningerne er sat af den mand som udfører opgaven ;-) .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          shit mand. Håber godt ikke at du er sådan her i det virkelige liv absolut ingen tilgivelse og der skal bare bæres nag på den store klinge..

                          Igen. Jeg har sagt det før. Jeg er ikke JH fan og har postet tonsvis af negative posts om ham de første 3-4 år i hans virke i OB. Men du får mig satme til at føle som et højtstående æresmedlem i JHs fanklub anno 2013
                          Ja ja ... alle kan jo ha en dårlig dag :) at den så har varet i vel omkring 7-8 år efterhånden er en anden sag. Når Chris giver ros ved man det har været en god dag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Ærgerlig tilgang vil jeg sige ... det gør i hvert fald ikke personen bedre til sit job/giver ham hende mere lyst til at være i det.
                            Tough nookies. Han kunne bare være en bedre håndværker.

                            Så når du har haft eller i fremtiden hyrer en dårlig håndværker, der har oversvømmet dit hus, så siger du til vedkommende "Det er okay, Champ, op med hovedet, du gør det bedre næste gang. Her, lad mig give dig et knus. Jeg skal nok anbefale dig til mine venner"?

                            Hvorfor er min attitude en ærgelig attitude? Jeg ansætter ikke en håndværker for at han MÅSKE laver et godt stykke arbejde.

                            Gør du?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det kommer vel også an på om det er en enkeltstående fejl eller måske et par stykker og i høj grad om fejlene arrogant fejes af bordet som brok grundet urealistiske forventninger , selvom forventningerne er sat af den mand som udfører opgaven ;-) .
                              Ja ja. Jo jo. Den er jeg med på. Han har været en katastrofe de første ca 4-5 år som den arsvarlige for at lave en konkurrence dygtig trup.
                              Det jeg bare opinerer imod er at jeg syntes han har udviklet sig og viser lederskab ved at skibbe en spiller som Rømer hurtigt afsted istedet for stædig at holde fast i ham som han før har gjort..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Tough nookies. Han kunne bare være en bedre håndværker.

                                Så når du har haft eller i fremtiden hyrer en dårlig håndværker, der har oversvømmet dit hus, så siger du til vedkommende "Det er okay, Champ, op med hovedet, du gør det bedre næste gang. Her, lad mig give dig et knus. Jeg skal nok anbefale dig til mine venner"?

                                Hvorfor er min attitude en ærgelig attitude? Jeg ansætter ikke en håndværker for at han MÅSKE laver et godt stykke arbejde.

                                Gør du?

                                MvH ChrisOB
                                Hvilken håndværker bruger du? Stop nu den sammenligning med en håndværker og sportsdirektør
                                Last edited by Kappen1975; 19-07-2018, 21:31.

                                Comment

                                Working...
                                X