Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Stærkt OB
    Der er i min verden et eller andet forkert i at rose nogen som helst den ledelse for at afskibe et fejlkøb.

    Det er som at rose nogen for at fjerne en øjebæ i ens forhave, som intet gjorde end at ødelægge udsigten.

    Uden dog at Rømer decideret var en "øjebæ", han var bare totalt forkert scoutet, fejlcastet, fejlvurderet. Af en ledelse, der nærmest har gjort dét til en dyd.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Der er i min verden et eller andet forkert i at rose nogen som helst den ledelse for at afskibe et fejlkøb.

      Det er som at rose nogen for at fjerne en øjebæ i ens forhave, som intet gjorde end at ødelægge udsigten.

      Uden dog at Rømer decideret var en "øjebæ", han var bare totalt forkert scoutet, fejlcastet, fejlvurderet. Af en ledelse, der nærmest har gjort dét til en dyd.

      MvH ChrisOB
      Helt enig. Det svarer til, at en hundeejer lader sin granddanois skide i ens forhave, og så går man efterfølgende ud og siger tak til ejeren for at fjerne efterladenskaberne.

      Comment


        Fornuftig handel for alle ... sådan går det bare nogen gange.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Fornuftig handel for alle ... sådan går det bare nogen gange.
          Ja sådan går det nogle gange de fleste steder .. og alt for ofte i OB
          :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja sådan går det nogle gange de fleste steder .. og alt for ofte i OB
            :-)
            Hvilket bør gøre at flere ikke altid lader tvivlen komme dem til gode. Den slags tillid skal man i min verden konsekvent gøre sig fortjente til.

            Alle indkøb, selv de på papiret gode, bør man være skeptiske overfor indtil man har set dem præstere.

            Præcis som de selv har redt op til.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Syntes ikke man fortjener ros , det lugtede jo af fejlkøb fra starten . Men dog glædeligt at JH hurtigt denne gang rydder ud i sine elendige indkøb .
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Der er i min verden et eller andet forkert i at rose nogen som helst den ledelse for at afskibe et fejlkøb.

              Det er som at rose nogen for at fjerne en øjebæ i ens forhave, som intet gjorde end at ødelægge udsigten.

              Uden dog at Rømer decideret var en "øjebæ", han var bare totalt forkert scoutet, fejlcastet, fejlvurderet. Af en ledelse, der nærmest har gjort dét til en dyd.

              MvH ChrisOB
              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
              Helt enig. Det svarer til, at en hundeejer lader sin granddanois skide i ens forhave, og så går man efterfølgende ud og siger tak til ejeren for at fjerne efterladenskaberne.
              Hold nu op drenge

              Syntes sgu det fortjener et skulderklap med på vejen når han er nået så langt at man allerede efter 6 måneder(eller før) kan se at det ikke fungerer og gør noget ved det istedet for at holde stædigt fast i 1-2-3 år uden succes bare for ikke at tabe ansigt.

              Men i skider bare videre i haven..

              Comment


                Fint at få ham videre, det var ingen tjent med i længden. Men når man allerede nu kunne finde en løsning med ham, kan det undre at Helenius stadig render rundt her til en kongeløn. Det forhold burde være afsluttet for 6 måneder siden allerede.

                Comment


                  Det burde faktisk aldrig være sket.

                  Helenius er bare ikke god nok længere, tror han skal søge ned i rækkerne og genstarte karrieren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hold nu op drenge

                    Syntes sgu det fortjener et skulderklap med på vejen når han er nået så langt at man allerede efter 6 måneder(eller før) kan se at det ikke fungerer og gør noget ved det istedet for at holde stædigt fast i 1-2-3 år uden succes bare for ikke at tabe ansigt.

                    Men i skider bare videre i haven..
                    Kan godt se hvad du mener , ville også have haft det sådan som dig hvis jeg da Rømer blev hentet kunne se noget fornuft i handlen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Fint at få ham videre, det var ingen tjent med i længden. Men når man allerede nu kunne finde en løsning med ham, kan det undre at Helenius stadig render rundt her til en kongeløn. Det forhold burde være afsluttet for 6 måneder siden allerede.
                      Det er måske også den kongeløn der gør at han ikke kan sælges . Men så hører vi nok JH forsvare Helenius tilstedeværelse med at han i efteråret scorede nogle mål ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det er måske også den kongeløn der gør at han ikke kan sælges . Men så hører vi nok JH forsvare Helenius tilstedeværelse med at han i efteråret scorede nogle mål ;-)
                        Ja, det har du givetvis ret i, her har det nok været nemmere at få overtalt nogle andre til, at Rømer kunne være mere eller mindre det værd han fik i OB. Problemet med Helenius er bare, at han bliver betalt for at være en kæmpe stjerne på holdet, og virkeligheden er, at han skal kæmpe for at være 2. angriber, og primært har haft den tjans grundet Festers skader. I opstarten har han niveaumæssigt reelt lignet vores 4. bedste angriber. Derfor er Helenius for mig stadig et klart større fejlkøb end Rømer. Rømer er for mig et fejlcast, satte man ham ud på højre back f.eks. skulle han nok gøre det fint, ikke ligeså godt som Ryan, men han ville fint kunne matche Desler. Helenius har bare slet ikke det niveau, man har forventet han skulle have, og de penge man bruger og har brugt på ham, kunne man få så meget mere ud af.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Der er i min verden et eller andet forkert i at rose nogen som helst den ledelse for at afskibe et fejlkøb.

                          Det er som at rose nogen for at fjerne en øjebæ i ens forhave, som intet gjorde end at ødelægge udsigten.

                          Uden dog at Rømer decideret var en "øjebæ", han var bare totalt forkert scoutet, fejlcastet, fejlvurderet. Af en ledelse, der nærmest har gjort dét til en dyd.

                          MvH ChrisOB
                          Er helt uenig i din kritik af Jesper H i denne sag.
                          Mange års erfaring i topledelse har lært mig, at de dårlig ledere er dem, som kæmper i årevis for at få en fejlslagen ansættelse, de selv har lavet, til at fungere uden at det lykkes. De professionelle er kendetegnet ved, at de, "er i stand til at æde deres egen lort" og få personen ud, så resten af organisationen kan komme videre. Derfor hatten af for Jesper H og OB i denne sag.
                          Mvh PNL

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, det har du givetvis ret i, her har det nok været nemmere at få overtalt nogle andre til, at Rømer kunne være mere eller mindre det værd han fik i OB. Problemet med Helenius er bare, at han bliver betalt for at være en kæmpe stjerne på holdet, og virkeligheden er, at han skal kæmpe for at være 2. angriber, og primært har haft den tjans grundet Festers skader. I opstarten har han niveaumæssigt reelt lignet vores 4. bedste angriber. Derfor er Helenius for mig stadig et klart større fejlkøb end Rømer. Rømer er for mig et fejlcast, satte man ham ud på højre back f.eks. skulle han nok gøre det fint, ikke ligeså godt som Ryan, men han ville fint kunne matche Desler. Helenius har bare slet ikke det niveau, man har forventet han skulle have, og de penge man bruger og har brugt på ham, kunne man få så meget mere ud af.
                            Enig .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kan godt se hvad du mener , ville også have haft det sådan som dig hvis jeg da Rømer blev hentet kunne se noget fornuft i handlen .
                              Havde da bestemt regnet med at han var bedre end det har vist sig. Men når man har haft håndører at købe for er det jo også begrænset hvad man kan få.
                              Nu har man sadlet lidt om og det passer også bedre til en klub med Top 6 ambitioner. Ihvertfald mere troværdigt end tidligere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, det har du givetvis ret i, her har det nok været nemmere at få overtalt nogle andre til, at Rømer kunne være mere eller mindre det værd han fik i OB. Problemet med Helenius er bare, at han bliver betalt for at være en kæmpe stjerne på holdet, og virkeligheden er, at han skal kæmpe for at være 2. angriber, og primært har haft den tjans grundet Festers skader. I opstarten har han niveaumæssigt reelt lignet vores 4. bedste angriber. Derfor er Helenius for mig stadig et klart større fejlkøb end Rømer. Rømer er for mig et fejlcast, satte man ham ud på højre back f.eks. skulle han nok gøre det fint, ikke ligeså godt som Ryan, men han ville fint kunne matche Desler. Helenius har bare slet ikke det niveau, man har forventet han skulle have, og de penge man bruger og har brugt på ham, kunne man få så meget mere ud af.
                                Fuldstændig enig

                                Comment

                                Working...
                                X