Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægSynes indlægget demonstrerer problematikken med, at 85 % af danske sportsjournalister ikke aner en kæft om, hvad der sker uden for Brøndbys og FCKs træningsanlæg. Det er sgu for slapt skrevet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Urten Se indlægNetop og katastrofen bliver ikke mindre når det er en fodboldredaktør der sætter navn til. Thomas Færch Kvist er et navn jeg efterfølgende skal holde øje med, da hans journalistiske evner og hans situationsfornemmelse ikke blot udstiller tv2's sportsredaktions formåen, men også hans eget tarvelig syn på OB og dens ambitioner. Det er altid rart at kende til kildekritik, og efterfølgende kan man sige Thomas Færdich Kvist og hans TV2-univers med dertil hørende nyheder, artikler m.m. ikke blot er farvet af fantastens egne drømme, men er ganske uden nogen oplysningsværdi, egentlig i god tråd med tv2's nyhedsfilosofi.
Comment
-
Ikke noget som en velplaceret twitter-kampagne fra en større håndfuld OB-kendere, der kan få en sportsjournalist til at se andre vinkler på tingene...
http://sporten.tv2.dk/2014-03-12-ob-...ikke-velkommen"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægVille godt kunne forstå hvis OB hentede ham, om end jeg ikke synes det er verdens bedste ide. Men altså, hvis han gør det godt, så kan han da godt tilgives og slutte af i ro og mag.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægIkke noget som en velplaceret twitter-kampagne fra en større håndfuld OB-kendere, der kan få en sportsjournalist til at se andre vinkler på tingene...
http://sporten.tv2.dk/2014-03-12-ob-...ikke-velkommen
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHar fået fortalt at nogle af sponsorere har tilbudt at smide i kassen for at få Lars J. Til Odense..
a) har yngre alternativer til pladsen, som LJ så ville holde ude
b) LJ er voldsomt upopulær på store dele af fanscenen
c) vi desperat mangler angribere, ikke forsvarsspillere"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet ville dog være det mest idiotiske spild af penge i verden, når nu vi:
a) har yngre alternativer til pladsen, som LJ så ville holde ude
vi har vel kun Diarra klar til den plads.. Og han har stort set ingen erfaring som HB
b) LJ er voldsomt upopulær på store dele af fanscenen
Hvor mange mennesker drejer det sig virkelig om? Og vil han ikke kunne tilgivet ligsom Emil?
c) vi desperat mangler angribere, ikke forsvarsspiller
Det ene skal vel ikke udelukke det andet?
e
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægmed fare for at blive upopulær herinde.. Er noget der er sket før min tid men kan godt mærke at det er noget der sidder dybt i nogle folk
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægmed fare for at blive upopulær herinde.. Er noget der er sket før min tid men kan godt mærke at det er noget der sidder dybt i nogle folk
Han er ganske enkelt IKKE velkommen.
Comment
Comment