Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg synes at Kasper og Daniel er klar, ikke til fremtiden, men nu. Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Det sidste de mangler skal de spille sig til sammen og de får det med rutinen. Det kan vi ikke betale os ud af. Vi må også tænke mere langsigtet end lige her og nu. En

    Diarra, Kasper, Daniel, EPJ, Skulason og evt JBL til at dække bagkæden er ok. Ikke til en top placering, men mindre kan vel også gøre det i næste sæson. Hvis vi får brug for flere må vi finde en vikar andet steds i truppen. Jeg vil tro at de penge vi har bruges bedst på en enkelt god angriber som kan hjælpe Kadrii. Ellers mener jeg kun at der skal handles hvis etablerede spillere som Emil, Kadrii og Falk sælges. Ja truppen vil være ung og uprøvet udenfor top11, men lad os nu få kørt den nye stil med yngre kræfter. Ikke fordi vi skal have en lav gennemsnits alder. Ikke fordi vi skal af pengenød, men fordi det gavner os på sigt.
    det er jeg ganske uenig i. Et hurtigt kig på hvem der er på kontrakt næste sæson;

    JC.
    Toppel
    Radza(eller har han kontraktudløb nu?)
    -------------------
    Diarra
    Høegh
    K. Larsen
    Ari
    Spelmann
    COB
    Falk
    Kadrii
    Emil L.
    Azer
    Schoop
    Bodul
    ------------
    Lucas
    EPJ
    Desler
    A.Thomsen
    Greve

    Det er 20 man - hvis Radza stadig er på kontrakt.
    - Det mener jeg i den grad er for lidt; så er der JBL og Mos - skrives der med dem?
    Og skoubo og Amc - forlænges der?
    JBL håber jeg virkeligt på man kan signe - mos, amc og skoubo nej tak - men erstatninger for dem mener jeg er åbenlyst der skal til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      det er jeg ganske uenig i. Et hurtigt kig på hvem der er på kontrakt næste sæson;

      JC.
      Toppel
      Radza(eller har han kontraktudløb nu?)
      -------------------
      Diarra
      Høegh
      K. Larsen
      Ari
      Spelmann
      COB
      Falk
      Kadrii
      Emil L.
      Azer
      Schoop
      Bodul
      ------------
      Lucas
      EPJ
      Desler
      A.Thomsen
      Greve

      Det er 20 man - hvis Radza stadig er på kontrakt.
      - Det mener jeg i den grad er for lidt; så er der JBL og Mos - skrives der med dem?
      Og skoubo og Amc - forlænges der?
      JBL håber jeg virkeligt på man kan signe - mos, amc og skoubo nej tak - men erstatninger for dem mener jeg er åbenlyst der skal til
      Jeg nævner også JBL da jeg håber at vi skriver med ham. Det giver en trup på 21. Det tror jeg er et fornuftigt antal. Jeg håber ikke at vi forlænger med AMC og Mos. Skoubo kan gå hvis vi ikke kan finde en god erstatning. Det giver så 22 og jeg tror simpelhent ikke vi kommer højere op i antal. Vi har pt 23 i truppen inklusiv Cedric. Jeg kan ikke se hvorfor klubben lige pludselig skulle ønske en større trup i næste sæson.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det er jeg ganske uenig i. Et hurtigt kig på hvem der er på kontrakt næste sæson;

        JC.
        Toppel
        Radza(eller har han kontraktudløb nu?)
        -------------------
        Diarra
        Høegh
        K. Larsen
        Ari
        Spelmann
        COB
        Falk
        Kadrii
        Emil L.
        Azer
        Schoop
        Bodul
        ------------
        Lucas
        EPJ
        Desler
        A.Thomsen
        Greve

        Det er 20 man - hvis Radza stadig er på kontrakt.
        - Det mener jeg i den grad er for lidt; så er der JBL og Mos - skrives der med dem?
        Og skoubo og Amc - forlænges der?
        JBL håber jeg virkeligt på man kan signe - mos, amc og skoubo nej tak - men erstatninger for dem mener jeg er åbenlyst der skal til
        Stort nej tak til Mos fra mig. JBL er klart ja tak.

        Mht. AMC og Skoubo, så har jeg ikke noget imod, hvis vi forlænger. Specielt ikke med Skoubo.
        Men det forudsætter dog en voldsom lønnedgang for især Skoubo og en plads som 3. centerforsvarer for AMC. Jeg mener ike, han har niveauet til at være fast starter, men jeg tror stadig hans rutine og hans lange tid i klubben er en gevinst. Især uden for banen, men også på banen i enkelte kampe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
          Hånden på hjertet, så er jeg fløjtende ligeglad med at der sidder nogle på Stiften, som ikke kan se ud over deres egen snude (og jeg forstår dem langt hen af vejen!) - faktum er, at han muligvis den bedste leder vi kan få i bestræbelserne på at få de unge kørt ind på holdet - det har han vist i FCK.
          Se, det er jeg så ikke langt fra overbevist om at han er... synes netop ikke hans anførertjans, og degraderingen fra selvsamme tjans, ligefrem beviser at han er den bedste leder vi kan få. At han er bundproffesionel tror jeg de fleste vil give ham, uanset hvordan man har det med ham, men leder ligefrem? Det synes jeg ikke står skrevet i sol, måne og stjerner...

          mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Stort nej tak til Mos fra mig. JBL er klart ja tak.

            Mht. AMC og Skoubo, så har jeg ikke noget imod, hvis vi forlænger. Specielt ikke med Skoubo.
            Men det forudsætter dog en voldsom lønnedgang for især Skoubo og en plads som 3. centerforsvarer for AMC. Jeg mener ike, han har niveauet til at være fast starter, men jeg tror stadig hans rutine og hans lange tid i klubben er en gevinst. Især uden for banen, men også på banen i enkelte kampe.
            jeg kan sagtens se hvad du mener mht skoubo - men syntes måske mere der er brug for en angriber til start 11, da bodul jo ikke ligefrem presser sig på.
            mht amc håber jeg ikke på en forlængelse, håber istedet der bringes en lidt yngre mand ind der kan være med til at styrke forsvaret.....det trænger lidt til det.

            Comment


              Skoubo kunne vi godt bruge når han er helt klar. Problemet er at det er han sjældent pga skader og det kan vi ikke bruge til noget.
              Alene derfor skal der ikke forlænges.
              AMC er en anden sag. Hans niveau daler år for år. Og hvis han er dårligere og langsommere næste sæson er det da helt tosset..
              med mindre vi finder et scoop et sted skal der satses på DH og KL næste sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                Suarez er også usympatisk. Ville I sige nej til ham af den grund?

                Det er ikke en kæreste vi taler om - det er en fodboldspiller - et menneske der skal skabe resultater - vi taler om.

                Resultater tæller mere end hvem fans føler, at de kunne hygge sig sammen med over en øl.
                Det var da noget sært noget at skrive.....
                Jesus loves you!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jeg synes at Kasper og Daniel er klar, ikke til fremtiden, men nu. Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Det sidste de mangler skal de spille sig til sammen og de får det med rutinen. Det kan vi ikke betale os ud af. Vi må også tænke mere langsigtet end lige her og nu. En

                  Diarra, Kasper, Daniel, EPJ, Skulason og evt JBL til at dække bagkæden er ok. Ikke til en top placering, men mindre kan vel også gøre det i næste sæson. Hvis vi får brug for flere må vi finde en vikar andet steds i truppen. Jeg vil tro at de penge vi har bruges bedst på en enkelt god angriber som kan hjælpe Kadrii. Ellers mener jeg kun at der skal handles hvis etablerede spillere som Emil, Kadrii og Falk sælges. Ja truppen vil være ung og uprøvet udenfor top11, men lad os nu få kørt den nye stil med yngre kræfter. Ikke fordi vi skal have en lav gennemsnits alder. Ikke fordi vi skal af pengenød, men fordi det gavner os på sigt.
                  Ja, KL og Daniel er klar til at spille, men nu var præmissen jeg svarede på "videresalgspotentiale". Hvis et ungt forsvar bliver pryglet igennem en hel sæson, og konstant skal slås med nedrykningsspøgelset, så vil kritikken hurtigt hagle ned over dem. Hvis klubben har stenene til at stå ved dem, også selv om det skulle koste en nedrykning - jamen, så er det en helt anden sag. Så ville det være et konsekvent projekt, hvor man er villig til at betale omkostningerne; det kunne jeg sagtens støtte op om. Men den der med at sætte urutineret forsvar på slagtebænken, og så bagefter løbe fra dem; det er jeg nok bange for ville blive resultatet.
                  I tilbage til præmissen: hvis vi inkasserer 50+ mål og ender i bunden af rækken, så tvivler jeg stærkt på, at der bliver mange penge ud af salg af egne talenter; det er altså svært at shine, hvis holdet ikke fungerer. Og her kunne Lars Jacobsen, ludersøn eller ej, være typen, der kunne spille en vigtig rolle. Jeg så stadig hellere en anden, men jeg ved ikke lige, hvem det skulle være.

                  Comment


                    i den trykte udgave af "Stiften" siges det at i flg. flere medier er LJ tæt på at lave en aftale med Guingamp FC fra Frankring, der dels har sikret deres eksistens i Ligue 1 og yderligere har vundet den franske pokalturnering (Rennes 2-0), så der bydes også på europæisk fodbold på de kanter.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Ja, KL og Daniel er klar til at spille, men nu var præmissen jeg svarede på "videresalgspotentiale". Hvis et ungt forsvar bliver pryglet igennem en hel sæson, og konstant skal slås med nedrykningsspøgelset, så vil kritikken hurtigt hagle ned over dem. Hvis klubben har stenene til at stå ved dem, også selv om det skulle koste en nedrykning - jamen, så er det en helt anden sag. Så ville det være et konsekvent projekt, hvor man er villig til at betale omkostningerne; det kunne jeg sagtens støtte op om. Men den der med at sætte urutineret forsvar på slagtebænken, og så bagefter løbe fra dem; det er jeg nok bange for ville blive resultatet.
                      I tilbage til præmissen: hvis vi inkasserer 50+ mål og ender i bunden af rækken, så tvivler jeg stærkt på, at der bliver mange penge ud af salg af egne talenter; det er altså svært at shine, hvis holdet ikke fungerer. Og her kunne Lars Jacobsen, ludersøn eller ej, være typen, der kunne spille en vigtig rolle. Jeg så stadig hellere en anden, men jeg ved ikke lige, hvem det skulle være.
                      Videresalgs priser kan jeg ikke spå om. Jeg fik svaret/skrevet på et forkert grundlag sorry

                      Jeg er enig med dig i at prisen bestemt ikke bliver bedre af at et hold ender i bunden eller bliver prügelknabe.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Ja, KL og Daniel er klar til at spille, men nu var præmissen jeg svarede på "videresalgspotentiale". Hvis et ungt forsvar bliver pryglet igennem en hel sæson, og konstant skal slås med nedrykningsspøgelset, så vil kritikken hurtigt hagle ned over dem. Hvis klubben har stenene til at stå ved dem, også selv om det skulle koste en nedrykning - jamen, så er det en helt anden sag. Så ville det være et konsekvent projekt, hvor man er villig til at betale omkostningerne; det kunne jeg sagtens støtte op om. Men den der med at sætte urutineret forsvar på slagtebænken, og så bagefter løbe fra dem; det er jeg nok bange for ville blive resultatet.
                        I tilbage til præmissen: hvis vi inkasserer 50+ mål og ender i bunden af rækken, så tvivler jeg stærkt på, at der bliver mange penge ud af salg af egne talenter; det er altså svært at shine, hvis holdet ikke fungerer. Og her kunne Lars Jacobsen, ludersøn eller ej, være typen, der kunne spille en vigtig rolle. Jeg så stadig hellere en anden, men jeg ved ikke lige, hvem det skulle være.
                        Tja, jeg vil hellere se et ungt forsvar lave fejl, end et rutineret forsvar der laver fejl... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Ja, KL og Daniel er klar til at spille, men nu var præmissen jeg svarede på "videresalgspotentiale". Hvis et ungt forsvar bliver pryglet igennem en hel sæson, og konstant skal slås med nedrykningsspøgelset, så vil kritikken hurtigt hagle ned over dem. Hvis klubben har stenene til at stå ved dem, også selv om det skulle koste en nedrykning - jamen, så er det en helt anden sag. Så ville det være et konsekvent projekt, hvor man er villig til at betale omkostningerne; det kunne jeg sagtens støtte op om. Men den der med at sætte urutineret forsvar på slagtebænken, og så bagefter løbe fra dem; det er jeg nok bange for ville blive resultatet.
                          I tilbage til præmissen: hvis vi inkasserer 50+ mål og ender i bunden af rækken, så tvivler jeg stærkt på, at der bliver mange penge ud af salg af egne talenter; det er altså svært at shine, hvis holdet ikke fungerer. Og her kunne Lars Jacobsen, ludersøn eller ej, være typen, der kunne spille en vigtig rolle. Jeg så stadig hellere en anden, men jeg ved ikke lige, hvem det skulle være.
                          Er generelt meget enig her (er dog stadig i tvivl mht. Lars J.).

                          Jeg synes både Høegh og KL er gode spillere. De er begge gode nok og spiller bedre (laver færre personlige fejl) end AMC. Som fan er jeg også vild med at se dem spille sammen i midterforsvaret - to spillere fra egne rækker. Man kan jo nærmest heller ikke andet end at være vild med en spiller som Daniel, der flere gange tydeligt har vist, at det virkelig betyder noget for ham at spille i OB.

                          Samlet set synes jeg dog alligevel, at vores forsvar ser mere overbevisende ud når AMC er med. Stærkest var det i mine øjne i perioden med AMC og KL. AMC laver personlige fejl. Han mistimer indgreb og får dumme advarsler (lige for tiden i hvert fald). Men han spiller stadig med autoritet og lederskab som jeg synes vi mangler i defensiven når han sidder ude. Daniel Høegh er viceanfører, men jeg har ærlig talt svært ved at se ham som anfører. Som ham der for alvor går forrest, tager ansvar i defensiven og formår at trække de andre med op i de svære perioder.

                          Som fan ville jeg have det fint med hvis man fulgte strategien og gik all-in på Høegh og KL til midterforsvaret. Det ville glæde mig at se dem på banen sammen hver uge. Men hvis jeg sad som sportsdirektør med opgaven at få samlet et hold med bedst mulig chance for at vinde fodboldkampe - så ville jeg nok tænke, at en af de måder jeg nemmest kunne forbedre holdet på var at hente en rutineret vindertype ind til (midter)forsvaret.

                          Hvis jeg gik all-in på de to så ville jeg i den grad frygte, at vi fik en dårlig start, indkasserede en masse mål og presset udefra ville vokse. En pres som de to ikke ville kunne holde til hvilket ville betyde, at vores defensiv ville falde til et hidtil uset lavt niveau.

                          Det bliver i hvert fald rigtig spændende at se hvad det ender med. Der er som jeg ser det tre muligheder:
                          - Vi forlænger med AMC og fortsætter stort set som nu. Det er denne jeg tror mest på (eller dvs. den jeg frygter, for jeg håber det ikke).
                          - Der forlænges ikke med AMC og man henter en ny forsvarsstyrmand ind udefra. En man virkelig forventer kan gå ind på holdet og gøre en forskel.
                          - Man forlænger ikke med AMC og satser istedet på Høegh og Larsen. Det vil dog stadig være nødvendigt at hente en ekstra ind. Det ville være alt for satset kun at have Diarra og EPJ (der sammen har stort set inden minutter i midterforsvaret på dette niveau) som de eneste reserver som de to. Man må kunne finde en rutineret spiller i 1. division som man ved hvad man får fra. Mathias Tauber fra Lyngby f.eks.

                          Hvilke af de to sidste der vælges må andre bestemme. Det er en stor beslutning og jeg er fint tilfreds med, at jeg ikke skal tage den.

                          Comment


                            Lars Jacobsen skal være mere end velkommen. Der er brug for rutine på holdet, og især hvis vi spiller med det unge, men talentfulde makkerpar i centerforsvaret. Lars ville være en god kaptajn for OB, tror jeg.

                            Vi skal nok ikke undervurdere AMC's betydning i OB. Mønstret har gentaget sig selv mange gange i de senere år, hvor fans også har været på nakken af Michael Hemmingsen, Chris Sørensen, HHA osv. udelukkende pga. deres høje alder. Men da de så stoppede eller skiftede klub opdagede man pludselig, hvor vigtige de faktisk var. Et halvt års forlængelse med AMC kunne godt komme på tale, men han skal indstille sig på, at det bliver hans rolle at få det ny midterforsvar til at virke, hvilket vil betyde en del tid på bænken.

                            Men Lars? Ja tak. Uanset hvor sur man var på ham tilbage i fucking 2004. Come on.. Det er tid til at komme videre for selv de mest mavesure fans med elefanthukommelse.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Punkt 1. Jeg tror ikke at Møller vil acceptere en plads på bænken, i givet fald vi forlænger.

                              Punkt 2. Møller virker ikke som den store motivator, der kan guide og støtte sine medspillere på den rigtige måde. Hverken i kamp eller på træningsbanen. Tværtimod er han den første til at pege fingre af de andre i forsvaret, når han selv laver graverende fejl.

                              Ang Lars J, så ser jeg ham gerne i klubben. Han kan tilføre noget rutine, og så er han mere afklaret i sit spil end Møller er.
                              Last edited by sinus; 15-05-2014, 15:40.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Lars Jacobsen skal være mere end velkommen. Der er brug for rutine på holdet, og især hvis vi spiller med det unge, men talentfulde makkerpar i centerforsvaret. Lars ville være en god kaptajn for OB, tror jeg.

                                Vi skal nok ikke undervurdere AMC's betydning i OB. Mønstret har gentaget sig selv mange gange i de senere år, hvor fans også har været på nakken af Michael Hemmingsen, Chris Sørensen, HHA osv. udelukkende pga. deres høje alder. Men da de så stoppede eller skiftede klub opdagede man pludselig, hvor vigtige de faktisk var. Et halvt års forlængelse med AMC kunne godt komme på tale, men han skal indstille sig på, at det bliver hans rolle at få det ny midterforsvar til at virke, hvilket vil betyde en del tid på bænken.

                                Men Lars? Ja tak. Uanset hvor sur man var på ham tilbage i fucking 2004. Come on.. Det er tid til at komme videre for selv de mest mavesure fans med elefanthukommelse.
                                Ak ja, endnu en forvildet sjæl, der slutter et ellers udemærket indlæg, med gode pointer, af med endnu en "Kom videre wankers" tirade, som om denne tror, at når folk læser det så tænker de "Orv ja. Det er i virkeligheden OS, der er forkert på den. Oh tak Orakel!"

                                Fucking ærgeligt.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X