Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    LJ er i mine øjne totalt spild af tid og energi at diskutere...

    For det første skaber det bare splid, og nu får folk endda at vide de ikke gang må være i mod... der er åbenbart en facitliste omkring det...

    For det andet kommer manden ikke til OB, vi har næppe råd, og det er næppe en del af strategien...

    For det tredje gider manden jo ikke...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg hader Lars Jacobsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        lækket at læse st det ikke kun er gammelt nag der styrer hvad der bedst for OB. Vi er nødt til at kikke ud over egen næsetip for at få det stærkeste OB til næste sæson.
        Enig, enig, enig!

        Comment


          Arh, det er ikke fair at snakke om facitliste: er det ikke en debat, når nogen har en holdning og andre har en anden? Jeg respekterer fuldt ud, at der er nogen, der ikke kan fordrage LJ; det handler om følelser, og dem skal/kan man jo ikke nødvendigvis argumentere for. Jeg ville nok også helst se en anden spiller; og så har du ret i, at han måske heller ikke selv gider (eller vi kan ikke betale nok). Jeg har selv flere gange har stået og råbt "Lars Ludersøn" på Stadion; det var også bare provokerende at se ham i den usle hvide/lyserøde/sorte (pick any gay colour) trøje - og så bliver historikken lige bragt op igen som en rød klud.

          Men én ting er følelser; fornuften siger mig noget andet. OB og LJ ville blive et anstrengt fornuftsægteskab, men hvis LJ er den spiller, der kan gøre Daniel Høegh/Kasper Larsen god, fordi han er påpasselig og dækker godt af (sådan meget sat på spidsen), så vinder fornuften - for mig. Jeg har ikke sagt, at det så skal gælde for andre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Arh, det er ikke fair at snakke om facitliste: er det ikke en debat, når nogen har en holdning og andre har en anden? Jeg respekterer fuldt ud, at der er nogen, der ikke kan fordrage LJ; det handler om følelser, og dem skal/kan man jo ikke nødvendigvis argumentere for. Jeg ville nok også helst se en anden spiller; og så har du ret i, at han måske heller ikke selv gider (eller vi kan ikke betale nok). Jeg har selv flere gange har stået og råbt "Lars Ludersøn" på Stadion; det var også bare provokerende at se ham i den usle hvide/lyserøde/sorte (pick any gay colour) trøje - og så bliver historikken lige bragt op igen som en rød klud.

            Men én ting er følelser; fornuften siger mig noget andet. OB og LJ ville blive et anstrengt fornuftsægteskab, men hvis LJ er den spiller, der kan gøre Daniel Høegh/Kasper Larsen god, fordi han er påpasselig og dækker godt af (sådan meget sat på spidsen), så vinder fornuften - for mig. Jeg har ikke sagt, at det så skal gælde for andre.
            Hvem vil du undlade fra holdkortet på LJ's bekostning - (antager at alle tre er i klubben)?
            Barrett, MD eller Ari?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
              Jeg ved godt at når vi snakker bold - så er det ud fra egne følelser og præferencer - men hvis vi nu tænker på, hvad der vil være bedst for OB lige NU - og med den sæson vi har i vente, hvor vi i min optik godt kan ende med at spille med om nedrykning - så kan vi sgu ikke tillade os at sige nej til at få en spiller som Lars Jacobsen tilknyttet, men den rutine han har.

              Der kommer bare ikke de spillere som går direkte ind i startopstillingen i dette transfervindue - de vises tydeligt, når man ikke engang har råde til at betale Flemming Povlsen 5000 kr. per uge for at være ass. træner i klubben!!

              Jeg bukker og takker mange gange, hvis vi kan få Lars til OB - uanset hvad jeg tidligere har omtalt ham som
              Jeg er i hvert fald ikke sikker på at det bedste for OB ville være at signe en spiller der VIL skabe splid og ballade både internt mellem fangrupperingerne, men også mellem dele af fanscenen og ledelsen, og støtten til truppen.

              Jeg er heller ikke sikker på at det er optimalt for en anstrengt økonomi som OBs at hente så dyr en spiller, men det er der folk med en hel anden indsigt i pengekassen der skal vurdere.

              Og jeg er slet ikke sikker på at det er optimalt at hente en 34-årig spiller ind, der skubber en yngre spiller væk fra spilletid, for, lad os se det øjnene, hvis vi sprænger banken på at hente LJ, så skal han spille, hver gang, uanset hvordan han begår sig...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg er i hvert fald ikke sikker på at det bedste for OB ville være at signe en spiller der VIL skabe splid og ballade både internt mellem fangrupperingerne, men også mellem dele af fanscenen og ledelsen, og støtten til truppen.

                Jeg er heller ikke sikker på at det er optimalt for en anstrengt økonomi som OBs at hente så dyr en spiller, men det er der folk med en hel anden indsigt i pengekassen der skal vurdere.

                Og jeg er slet ikke sikker på at det er optimalt at hente en 34-årig spiller ind, der skubber en yngre spiller væk fra spilletid, for, lad os se det øjnene, hvis vi sprænger banken på at hente LJ, så skal han spille, hver gang, uanset hvordan han begår sig...

                Mvh

                MaxHH
                Ligesom med JC
                Hov... nå nej, han sidder på bænken

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Og hvad med næste sæson igen? og sæsonen efter igen igen? Tænk nu langsigtet, fremfor kortsigtet. Brink/LO er væk og det er muligt at bygge holdet op til at præstere på den lange bane, fremfor succes nu og her
                  Succes kan også være overlevelse i superligaen, på den korte bane.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Succes kan også være overlevelse i superligaen, på den korte bane.
                    Præcis. Vi har været heldige i et par kampe, som vi skulle have tabt, her til sidst i sæsonen. Så på både den korte og den lange bane er overlevelse i Superligaen et reelt mål.

                    Der går AGF i den, hvis man begynder at tænke i, at OB skal i top 3 eller top 5. Holdet er alt, alt for svagt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Og hvad med næste sæson igen? og sæsonen efter igen igen? Tænk nu langsigtet, fremfor kortsigtet. Brink/LO er væk og det er muligt at bygge holdet op til at præstere på den lange bane, fremfor succes nu og her
                      du kan jo godt bygge et hold op uden du tager 25, 18-19 årige fynske knægte smider dem for løverne og håber det går. Om LJ vil være den rigtige har jeg mine tvivl omking, bla. pga alder og hans formodede høje løn - men jeg håber da i den grad der bliver bragt nogle mere rutinerede krafter i spil, så vi får et fornuftigt mix mellem de unge talenter og nogle folk i deres bedste fodbold alder.
                      For at hive det eksempel frem som alle taler om; AAB de har jo bla. Risgård, KEP og Würtz alle folk omkring de 30.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                        Præcis. Vi har været heldige i et par kampe, som vi skulle have tabt, her til sidst i sæsonen. Så på både den korte og den lange bane er overlevelse i Superligaen et reelt mål.

                        Der går AGF i den, hvis man begynder at tænke i, at OB skal i top 3 eller top 5. Holdet er alt, alt for svagt.
                        Jo jo. Til gengæld er vi vist også blevet snydt for point(s) i andre kampe, så det kan nok gå lige op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg er i hvert fald ikke sikker på at det bedste for OB ville være at signe en spiller der VIL skabe splid og ballade både internt mellem fangrupperingerne, men også mellem dele af fanscenen og ledelsen, og støtten til truppen.

                          Jeg er heller ikke sikker på at det er optimalt for en anstrengt økonomi som OBs at hente så dyr en spiller, men det er der folk med en hel anden indsigt i pengekassen der skal vurdere.

                          Og jeg er slet ikke sikker på at det er optimalt at hente en 34-årig spiller ind, der skubber en yngre spiller væk fra spilletid, for, lad os se det øjnene, hvis vi sprænger banken på at hente LJ, så skal han spille, hver gang, uanset hvordan han begår sig...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Hånden på hjertet, så er jeg fløjtende ligeglad med at der sidder nogle på Stiften, som ikke kan se ud over deres egen snude (og jeg forstår dem langt hen af vejen!) - faktum er, at han muligvis den bedste leder vi kan få i bestræbelserne på at få de unge kørt ind på holdet - det har han vist i FCK.
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Videresalgspotentiale? Hvor mange spillere kan man sælge for ret mange penge, hvis holdet taber og spillet fungerer af lort? Så nytter det ikke så meget, at vi herinde hurtigt kan blive enige om, at Kasper Larsen og Høegh er selvskrevne til fremtidens landshold, og Rasmus Falk er en gud.

                            Eksisterende muligheder? Det er vel = Diarra; hvilket også er fint i min bog, men jeg har bare svært ved at se Diarra-KL-Høegh-JBL fungere bagved den nuværende midtbane; men jeg ville da blive umådeligt glad, hvis jeg tog fejl. O'Brien på HB har de prøvet i FCN, og det holdt de hurtigt op med igen. Ikke for at det skal dømme ham ude, men det er jo en ekstrem nødløsning, du taler om.

                            Betyder det 'nye OB' for dig, at gennemsnitsalderen helst skal ned under 23? På den bane er vi lige 10 efter FCN og FCM, der har bygget hele talentafdelingen op efter et koncept (hvilket jeg absolut ikke synes bare er den bedste/eneste løsning); hvilket giver meget unge spillere tryghed i et system - den slags kommer ikke over en sommer.
                            Jeg synes at Kasper og Daniel er klar, ikke til fremtiden, men nu. Jeg har skrevet det før og gør det gerne igen. Det sidste de mangler skal de spille sig til sammen og de får det med rutinen. Det kan vi ikke betale os ud af. Vi må også tænke mere langsigtet end lige her og nu. En

                            Diarra, Kasper, Daniel, EPJ, Skulason og evt JBL til at dække bagkæden er ok. Ikke til en top placering, men mindre kan vel også gøre det i næste sæson. Hvis vi får brug for flere må vi finde en vikar andet steds i truppen. Jeg vil tro at de penge vi har bruges bedst på en enkelt god angriber som kan hjælpe Kadrii. Ellers mener jeg kun at der skal handles hvis etablerede spillere som Emil, Kadrii og Falk sælges. Ja truppen vil være ung og uprøvet udenfor top11, men lad os nu få kørt den nye stil med yngre kræfter. Ikke fordi vi skal have en lav gennemsnits alder. Ikke fordi vi skal af pengenød, men fordi det gavner os på sigt.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Ligesom med JC
                              Hov... nå nej, han sidder på bænken
                              Ja præcis.. Så hvor god en signing var det lige? Så sidder han på bænken og dræner kassen..


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Arh, det er ikke fair at snakke om facitliste: er det ikke en debat, når nogen har en holdning og andre har en anden? Jeg respekterer fuldt ud, at der er nogen, der ikke kan fordrage LJ; det handler om følelser, og dem skal/kan man jo ikke nødvendigvis argumentere for. Jeg ville nok også helst se en anden spiller; og så har du ret i, at han måske heller ikke selv gider (eller vi kan ikke betale nok). Jeg har selv flere gange har stået og råbt "Lars Ludersøn" på Stadion; det var også bare provokerende at se ham i den usle hvide/lyserøde/sorte (pick any gay colour) trøje - og så bliver historikken lige bragt op igen som en rød klud.

                                Men én ting er følelser; fornuften siger mig noget andet. OB og LJ ville blive et anstrengt fornuftsægteskab, men hvis LJ er den spiller, der kan gøre Daniel Høegh/Kasper Larsen god, fordi han er påpasselig og dækker godt af (sådan meget sat på spidsen), så vinder fornuften - for mig. Jeg har ikke sagt, at det så skal gælde for andre.
                                Jo det er da en debat så, og derfor synes jeg også at folk skal have lov til at mene LJ er uønsket, af andre grunde end niveau og alder, ellers lukker man jo den fanskare udenfor for taletid... og hvor står det at vi får resultater med LJ..? det var den facitliste jeg omtalte... (mit første indlæg var ikke til dig, så bare glem spørgsmålet her)

                                Og det er ikke fordi jeg er uenig i pointen der kom, om at OB tæller højere end ens eget personlige håb/valg, det accepterede jeg også da JC endte i klubben, at det så mest af alt gik som spået og ikke endte godt for OB, det er en anden snak, men folk skal absolut have lov til at mene en spiller er uønsket, hvad grunden så end måtte være... ellers er der mange andre debatter på Forum vi kunne lukke ned for også... (igen, så er det her jo ikke rigtig henvendt til dig)

                                Jeg ved ikke om LJ er den spiller der kan gøre det der, og jeg er heller ikke villig til at tage chancen...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X