Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Jeg forstår ikke, hvad folks store problem er med Diarra. Det kan godt være, at han ikke er den mest offensive back, men med så hullet et forsvar som OB's er det måske meget godt, at nogle ikke konstant befinder sig på modstanderens banehalvdel. Jeg synes klart Diarra var den bedste defensive spiller i både FCM og EfB-kampen, og jeg tror det bliver meget bedre, når han får lov at spille i højre side i stedet for venstre. Han er på alle måder en bedre løsning end LJ ikke kun pga. alder!!
    Fordi mange har set sig sure på ham og ligegyldigt hvad han nu gør skal han bare dømmes dårlig.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Vingaard er da ikke forræder. _Hvis_ vi endelig skal dyrke det fynske, så Vingaard vist gammel 13'er så vidt jeg husker. Havde vel været noget andet, hvis han havde spillet end masse u-bold i OB.

      MvT
      Er det i virkeligheden ikke Vingaards far der vist hader OB og var hans agent på samme tid.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
        Er det i virkeligheden ikke Vingaards far der vist hader OB og var hans agent på samme tid.
        Jo, Jan Vingaard er B1913-mand og skulle eftersigende hade OB af et ondt hjerte...

        Comment


          #49
          Nemlig og når kamikaze-Ruud er væk og diarra får den plads, så kan man begynde at tænke i en offensiv vb.

          Comment


            #50
            Tror næppe der er nogen der har noget imod Diarra - han virker stabil, det der har slået mig specielt i de 2 kampe i foråret er hvor langsom han rent faktisk er i boldomgangen... og det kan være et problem

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
              Tror næppe der er nogen der har noget imod Diarra - han virker stabil, det der har slået mig specielt i de 2 kampe i foråret er hvor langsom han rent faktisk er i boldomgangen... og det kan være et problem
              Har Troels ikke også før omtalt, at han er lidt for langsom til at finde en løsning, når han først har bolden for fødderne? Bl.a. også derfor han ikke har fået chancen på midten endnu, men i stedet bruges på områder med lidt mindre risiko.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Nej...At kalde andre folk for ludersøn, DET er retarderet!.
                Fakta er, at LJ er en egoistisk cunt, der misbrugte OB til egen vinding. Det er han i sin gode ret til. Men gør det ham til ludersøn for os, der ikke kan acceptere den opførsel, er det ok.

                Så kan du og andre, der finder det helt ok, at OB misbruges kalde ham "vores Lars"

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Nej...At kalde andre folk for ludersøn, DET er retarderet!.
                  Det giver jo ingen mening det du siger. Kan du uddybe?
                  Jesus loves you!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af jajes. Se indlæg
                    Fakta er, at LJ er en egoistisk cunt, der misbrugte OB til egen vinding. Det er han i sin gode ret til. Men gør det ham til ludersøn for os, der ikke kan acceptere den opførsel, er det ok.

                    Så kan du og andre, der finder det helt ok, at OB misbruges kalde ham "vores Lars"
                    fakta er også at OB og alle andre klubber (mis)bruger spillere til prøvetræninger og skinforhandlinger for trykke prisen og lønnen på spillere som de er "lune" på. Et andet faktum er at FCK, også dengang, havde et produkt der langt bedre end det OB på noget tidspunkt har kunne præstere, så sandheden er nok snarere at LJ på helt legal vis har solgt sin arbejdskraft bedst muligt samtidig med at han har optimeret sine egne chancer for at spille på absolut topniveau i ChL og nyde goderne af den øgede medie bevågenhed, så tør du bare øjnene og kom videre med livet i stedet for at gange fast i fortidens "synder"
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      fakta er også at OB og alle andre klubber (mis)bruger spillere til prøvetræninger og skinforhandlinger for trykke prisen og lønnen på spillere som de er "lune" på. Et andet faktum er at FCK, også dengang, havde et produkt der langt bedre end det OB på noget tidspunkt har kunne præstere, så sandheden er nok snarere at LJ på helt legal vis har solgt sin arbejdskraft bedst muligt samtidig med at han har optimeret sine egne chancer for at spille på absolut topniveau i ChL og nyde goderne af den øgede medie bevågenhed, så tør du bare øjnene og kom videre med livet i stedet for at gange fast i fortidens "synder"
                      Hvilket er fine and dandy, så længe det ikke er ens barndomsklub, og den klub hvor man har fået sin fodboldopdragelse og fejret sine første triumfer, man bruger som løftestang i skinforhandlinger.

                      Han traf sit valg. Han var OB'er, og er det ikke mere. Alle OB'ere, der vælger en anden dansk klub over OB, når de ellers har valget, er ikke velkomne i klubben længere. Nu har han så vundet det han skulle, og spillet det Champions League og de landskampe han havde i sig, og så skulle vi stå med hatten i hånden og sige "Velkommen hjem, Hr. Jacobsen. Dejligt at se Dem igen Hr. Jacobsen", og være taknemmelige over at han kune styrke os på den korte bane, hvis han ellers overhovedet ville nedlade sig til at spille for os igen.

                      Han kan rende og skide i havet!

                      Edit: Og hvis vi skal dømme efter det trætte blik han sendte i vores retning sidste gang vi var i Parken, og "Lars, Lars Ludersøn"-råbene gjaldede som sædvanligt, 12 år efter han forlod klubben, tror jeg de "varme" følelser er gengældt. Mon ikke han hellere ville spille for Lyngby eller Vestsjælland, hvis han nu skulle "et trin ned".
                      Last edited by Onkel Riffel; 07-03-2014, 01:29.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Hvilket er fine and dandy, så længe det ikke er ens barndomsklub, og den klub hvor man har fået sin fodboldopdragelse og fejret sine første triumfer, man bruger som løftestang i skinforhandlinger.

                        Han traf sit valg. Han var OB'er, og er det ikke mere. Alle OB'ere, der vælger en anden dansk klub over OB, når de ellers har valget, er ikke velkomne i klubben længere. Nu har han så vundet det han skulle, og spillet det Champions League og de landskampe han havde i sig, og så skulle vi stå med hatten i hånden og sige "Velkommen hjem, Hr. Jacobsen. Dejligt at se Dem igen Hr. Jacobsen", og være taknemmelige over at han kune styrke os på den korte bane, hvis han ellers overhovedet ville nedlade sig til at spille for os igen.

                        Han kan rende og skide i havet!

                        Edit: Og hvis vi skal dømme efter det trætte blik han sendte i vores retning sidste gang vi var i Parken, og "Lars, Lars Ludersøn"-råbene gjaldede som sædvanligt, 12 år efter han forlod klubben, tror jeg de "varme" følelser er gengældt. Mon ikke han hellere ville spille for Lyngby eller Vestsjælland, hvis han nu skulle "et trin ned".
                        men er det fine and dandy, at barndomsklubben som også har fejret triumfer i ungdomsrækkerne med LJ på holdet, udnytter hans formodede lyst til at spille i netop OB, til at trykke ham på løn og ansættelses vilkår som tilsyneladende er meget ringere end det andre klubber har vurderet er rimelig.
                        For at LJ kan bruge OB's udspil som løftestang til at opnå bedre vilkår i FCK kræver det imø at kortene er lagt på bordet i en forhandlingssituation således at FCK kendte udspillet, og det anser jeg for usandsynligt. Det er langt mere sandsynligt at LJ har modtaget tilbud fra begge klubber og måske oven i købet har præsenteret OB's forhandlere for FCK's udspil og spurgt om de kunne matche deres tilbud, hvis ikke så har LJ overvejet situationen og taget en beslutning der på alle måder bedst for ham, både økonomisk og fodboldmæssigt.
                        Jeg opfatter det dobbeltmoral der er til at føle på, at beskylde LJ for dårlig moral i en helt reel forhandling, og jeg husker også godt det resignerende(trætte) blik han sendte op mod OB fans og "tankeboblen" var tydelig hos ham og jeg er helt sikker på at følelserne er helt igennem gengældt til en del af OB's fans-
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Det er ren spekulation, men der er flere ting, der åbner døren. Populært vil det nok ikke være efter den fortabte søn misbrugte OB til at få en federe hyre, da han skiftede til FCK.

                          Men:

                          - Jacobsen og FCK kan ikke blive enige om en ny kontrakt.
                          - Jacobsen var sat af holdet mod FC Midtjylland til fordel for Remmer.
                          - FCK får til sommer den norske landsholdsback Tom Høgli. Dermed står de med tre højre backs - Jacobsen, Remmer og Høgli. Det kunne ligne, at Remmer bliver reserve for Høgli.
                          - OB mister Espen Ruud, der vil væk.
                          - OB henter gerne fortabte sønner hjem igen - f.eks. Jesper Christiansen.
                          - OB har brug for rutine og klasse i et vakkelvorent forsvar.
                          - Jacobsen er fra Odense og gammel OB'er. Han vil være ganske sikker på spilletid og dermed at holde sig på landsholdet.
                          - Jacobsen har barn og er efterhånden så gammel, at han sikkert gerne vil blive i DK. Bliver han boende i København, kan han sagtens pendle til Odense.
                          Der er noget fundamentalt galt med denne overskrift.
                          Lars Jacobsen kan vel teoretisk set godt komme til OB, men han kan fandme ikke komme "hjem" til OB. Dén mulighed brændte han for længe siden.

                          Vurderet ud fra et rent objektivt perspektiv vil jeg da også foretrække Diarra. Meget mere fremtid i ham. Han kan blive rigtig god, tror jeg. Lars Jacobsen kan kun blive dårligere fra nu af.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            men er det fine and dandy, at barndomsklubben som også har fejret triumfer i ungdomsrækkerne med LJ på holdet, udnytter hans formodede lyst til at spille i netop OB, til at trykke ham på løn og ansættelses vilkår som tilsyneladende er meget ringere end det andre klubber har vurderet er rimelig.
                            For at LJ kan bruge OB's udspil som løftestang til at opnå bedre vilkår i FCK kræver det imø at kortene er lagt på bordet i en forhandlingssituation således at FCK kendte udspillet, og det anser jeg for usandsynligt. Det er langt mere sandsynligt at LJ har modtaget tilbud fra begge klubber og måske oven i købet har præsenteret OB's forhandlere for FCK's udspil og spurgt om de kunne matche deres tilbud, hvis ikke så har LJ overvejet situationen og taget en beslutning der på alle måder bedst for ham, både økonomisk og fodboldmæssigt.
                            Jeg opfatter det dobbeltmoral der er til at føle på, at beskylde LJ for dårlig moral i en helt reel forhandling, og jeg husker også godt det resignerende(trætte) blik han sendte op mod OB fans og "tankeboblen" var tydelig hos ham og jeg er helt sikker på at følelserne er helt igennem gengældt til en del af OB's fans-
                            For mig startede det allerede da han ikke ville forlænge med OB i de unge dage, og selv scorede hele transfersummen... (at domstolene så sendte penge til OB alligevel, var ikke hans skyld). Hele hans karriere har kun gået ud på at score flest muligt penge, uden at tage hensyn til de klubber han trådte på for at få dem... hvilket er fair nok, men bestemt ikke noget jeg kommer til at respektere, slet ikke når det er MIN klub det går ud over...

                            Men igen, sportsligt og økonomisk er det en no brainer... Nej, selvfølgelig skal vi ikke sprænge banken på en 35-årig, der bestemt er god, men ikke fantastisk, og næppe har en opadgående formkurve foran sig...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                              Det giver jo ingen mening det du siger. Kan du uddybe?
                              Det er ganske enkelt. Er Lars Jacobsens mor prostitueret? medmindre hun er det, så er sådan set meget rammende at kalde netop udsagnet "ludersøn" for retarderet.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                så sandheden er nok snarere at LJ på helt legal vis har solgt sin arbejdskraft bedst muligt
                                Præcist det jeg skrev. At han var i sin gode ret til det..... Den gik åbenbart din næse forbi i forsvaret på "din Lars". Men jeg er ikke neutral tilskuer. Jeg er OBer, han brugte OB til at presse FC. Jeg behøver ikke tage helikopterperspektivet.


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                så tør du bare øjnene og kom videre med livet i stedet for at gange fast i fortidens "synder"
                                Jeg har et tilbud til dig: Fuck af din nedladende cunt.
                                Last edited by jajes.; 07-03-2014, 14:23.

                                Comment

                                Working...
                                X