Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Lad ham bare skifte. Jeg vil alligevel personligt nyde at håne ham, hver gang han spiller (for os). Aldrig skal han være i tvivl om, at han persona non grata!!
    Du er da persona non grata her på forum ik?
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
      Jeg tænkte nok, at du ikke helt kunne underbygge dine påstande, men forsøger dig med et afvæbnende "du nævner yngre spillere".

      Fair nok, at du ikke bryder dig om LJ. Jeg er heller ikke hans største fan, men jeg er langt mindre fan af at se, hvor ringe, uinspirerede og apatisk et hold vi har i disse år. Vi har ikke råd til at have fine fornemmelser omkring alder eller bopæl eller hvad folk normalt har af absurde krav til spillere herinde. OB sakker gevaldigt bagud og er forlængst overhalet med lang afstand af FCK, BIF, AaB, Esbjerg og FCM.

      Sportsligt og økonomisk er vi i den tunge ende efterhånden. Det er rystende at se på, hvor sårbar en klub OB er. På ingen tid kan typer som Thomas Christensen, Poul Hansen og tildels Troels Bech få hele korthuset til at vælte.

      Der jo mere fremdrift og bedre fremtidsudsigter for klubber som FC Vestsjælland og Randers end i OB.

      Så vi har ikke råd til at have fine fornemmelser. OB skal meget, meget hurtigt kickstartes ellers er vi i Nordicbetligaen inden for de næste par sæsoner.
      Og jeg gentager mit spørgsmål: Tror du virkelig en LJ på 34 kan flytte noget på den konto?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Hvis ikke der er penge i det, så gider han ikke mere...

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2238912.ece
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvis ikke der er penge i det, så gider han ikke mere...

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2238912.ece
          Ja, han lyder da SLET ikke fodboldmæt... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Ja, han lyder da SLET ikke fodboldmæt... ,o)

            Mvh

            MaxHH
            Det er sjovt så forskelligt man kan se på det.. Jeg synes netop at han giver udtryk for, at han ikke er fodboldmæt, og netop vil spille på højeste niveau.. Og der er da ikke nogen snak om penge..

            Men det lyder selvfølgelig bedre det andet, når man nu ikke vil have ham til klubben.. :)

            Comment


              Hmmmm for mig handler det både om mandens alder, Men i mindst lige så høj grad om historikken , fint nok manden valgte os fra efter Tyskland, og fint nok det såkaldte "lir" mellem ham og OB's fans(mener han beskrev det sådan i en artikel....kan ikke huske hvor jeg så det)
              men ønsker vi og ledelsen at vi er sådan en klub man kan vælge til og fra efter behov når de større klubber kasserer én? signalværdien i det er rigtig dårlig for vores brand efter min mening. Personligt ønsker jeg aldrig at se manden trække en stribet trøje over hovedet igen, ligesåvel som jeg får kvalme over at høreUlrik Laursen nu spiller på vores oldboys hold(såfremt det altså er sandt) de var begge to spillere som havde fået deres opdragelse i klubben og på en eller anden måde havde sværget troskab til klubben......ligeindtil pengene og ærgerrrigheden lokkede og det er fair nok.....men gider så ikke se dem komme her efterfølgende når festen synger på sidste vers.
              Vi vil vedblive at være en sekunda klub, såfremt vi ikke sætter foden ned ! Ikke flere salg af nøgle spillere til direkte konkurrenter, ikke flere over the Hill spillere, der lige skal have den sidste pose penge/oplevelse med. Så hellere nogle unge sultne folk der måske ikke skaffer os lige så store resultater, ihvertfald ikke til en start, men i det mindste vil de forhåbentligt projektet.
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Hvorvidt LJ er udbrændt og færdig eller ej, kan ingen reelt vide, det kan kun fremtiden fortælle.

                Jeg hæfter mig blot ved en række forhold, som jeg mener stærkt indikerer, at der ikke er meget fremtid i LJ.

                For det første har hans sidste tid i FCK været bemærkelsesværdig. Fra at skulle være holdets bærende skikkelse med anførerbindet, er han blevet gevaldigt degraderet. Det lugter af, at Ståle har set en spiller, som er kraftigt på vej ned. Af med bindet, det løber Delaney med nu, overhalet af Remmer og tilmed har man købt yderlige en HB fra sommer af. LJ bliver så tilbudt en aftægtskontrakt, med en månedsløn kun et nøk over, hvad lottokupons udviklingsspillere som Nkoum og Diarra får i OB.

                Er det fordi, Ståle og FCK har fået en hjerneblødning og kasserer en spiller i international landsholdsklasse? det tror jeg simpelthen ikke på, men vil man fastholde det argument, skal man da være velkommen....

                At Morten Olsen stadig holder fast i LJ, siger nu mere om MO end LJ. MO er nærmest legendarisk kendt for sin uendelige loyalitet til bestemte spillere, som ofte har nået helt absurde højder, som f.eks. Jan Heintze, Martin Jørgensen, Thomas Helveg, Rommedahl og det var bare dem jeg kunne fra hoften.

                Oveni det så LJs udmelding om, at han da ikke gider spille fodbold for 130.000 om måneden, og da slet ikke hvis han ikke kan få landsholdsbold oveni. Det er bare ham i en nøddeskal, en forkælet og magelig type, som aldrig har haft evnen til, at gå den ekstra mil for at forløse sit talent for alvor. Han har valgt de nemme løsninger og pengene hele vejen igennem karrieren. I FCK så de således også hurtigt, at manden bare ikke er en ledertype.

                Jeg har svært ved at se, hvad der egentligt skulle indikere, at manden ville være en kæmpegevinst, udover det man opfinder selv af klichefyldte betragtninger.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Hvorvidt LJ er udbrændt og færdig eller ej, kan ingen reelt vide, det kan kun fremtiden fortælle.

                  Jeg hæfter mig blot ved en række forhold, som jeg mener stærkt indikerer, at der ikke er meget fremtid i LJ.

                  For det første har hans sidste tid i FCK været bemærkelsesværdig. Fra at skulle være holdets bærende skikkelse med anførerbindet, er han blevet gevaldigt degraderet. Det lugter af, at Ståle har set en spiller, som er kraftigt på vej ned. Af med bindet, det løber Delaney med nu, overhalet af Remmer og tilmed har man købt yderlige en HB fra sommer af. LJ bliver så tilbudt en aftægtskontrakt, med en månedsløn kun et nøk over, hvad lottokupons udviklingsspillere som Nkoum og Diarra får i OB.

                  Er det fordi, Ståle og FCK har fået en hjerneblødning og kasserer en spiller i international landsholdsklasse? det tror jeg simpelthen ikke på, men vil man fastholde det argument, skal man da være velkommen....

                  At Morten Olsen stadig holder fast i LJ, siger nu mere om MO end LJ. MO er nærmest legendarisk kendt for sin uendelige loyalitet til bestemte spillere, som ofte har nået helt absurde højder, som f.eks. Jan Heintze, Martin Jørgensen, Thomas Helveg, Rommedahl og det var bare dem jeg kunne fra hoften.

                  Oveni det så LJs udmelding om, at han da ikke gider spille fodbold for 130.000 om måneden, og da slet ikke hvis han ikke kan få landsholdsbold oveni. Det er bare ham i en nøddeskal, en forkælet og magelig type, som aldrig har haft evnen til, at gå den ekstra mil for at forløse sit talent for alvor. Han har valgt de nemme løsninger og pengene hele vejen igennem karrieren. I FCK så de således også hurtigt, at manden bare ikke er en ledertype.

                  Jeg har svært ved at se, hvad der egentligt skulle indikere, at manden ville være en kæmpegevinst, udover det man opfinder selv af klichefyldte betragtninger.
                  Spot on. Du har selvfølgelig ret i at ingen kan VIDE hvad fremtiden bringer, men det er naturligvis mest SANDSyNLIGT, at en snart 35-årig spiller er på vej ned ad bakke. I LJ's tilfælde tyder de fleste indikationer, som du jo også selv skriver, på, at det lige præcis er det, der er ved at ske.

                  I øvrigt kan man da som alm. lønslave undre sig over, at man ikke gider" spille lidt bold for 130k pr. måned. Men han må jo have nok på kistebunden, eller måske har en TV-kanal stillet ham en endnu bedre retrætepost i udsigt?
                  Last edited by ScouserTommy; 15-03-2014, 15:17.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Hvorvidt LJ er udbrændt og færdig eller ej, kan ingen reelt vide, det kan kun fremtiden fortælle.

                    Jeg hæfter mig blot ved en række forhold, som jeg mener stærkt indikerer, at der ikke er meget fremtid i LJ.

                    For det første har hans sidste tid i FCK været bemærkelsesværdig. Fra at skulle være holdets bærende skikkelse med anførerbindet, er han blevet gevaldigt degraderet. Det lugter af, at Ståle har set en spiller, som er kraftigt på vej ned. Af med bindet, det løber Delaney med nu, overhalet af Remmer og tilmed har man købt yderlige en HB fra sommer af. LJ bliver så tilbudt en aftægtskontrakt, med en månedsløn kun et nøk over, hvad lottokupons udviklingsspillere som Nkoum og Diarra får i OB.

                    Er det fordi, Ståle og FCK har fået en hjerneblødning og kasserer en spiller i international landsholdsklasse? det tror jeg simpelthen ikke på, men vil man fastholde det argument, skal man da være velkommen....

                    At Morten Olsen stadig holder fast i LJ, siger nu mere om MO end LJ. MO er nærmest legendarisk kendt for sin uendelige loyalitet til bestemte spillere, som ofte har nået helt absurde højder, som f.eks. Jan Heintze, Martin Jørgensen, Thomas Helveg, Rommedahl og det var bare dem jeg kunne fra hoften.

                    Oveni det så LJs udmelding om, at han da ikke gider spille fodbold for 130.000 om måneden, og da slet ikke hvis han ikke kan få landsholdsbold oveni. Det er bare ham i en nøddeskal, en forkælet og magelig type, som aldrig har haft evnen til, at gå den ekstra mil for at forløse sit talent for alvor. Han har valgt de nemme løsninger og pengene hele vejen igennem karrieren. I FCK så de således også hurtigt, at manden bare ikke er en ledertype.

                    Jeg har svært ved at se, hvad der egentligt skulle indikere, at manden ville være en kæmpegevinst, udover det man opfinder selv af klichefyldte betragtninger.
                    Egentlig ikke uenig i noget af det skrevne.

                    Vil dog sige, at vi skal have en ny spiller til højre back. Jeg vil gerne give Diarra chancen, men der skal være en til.

                    Alt efter hvad vi kan få til nærmest ingen penge, så kan Lars være en mulighed. Personligt så jeg gerne Dennis Flinta.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Spot on. Du har selvfølgelig ret i at ingen kan VIDE hvad fremtiden bringer, men det er naturligvis mest SANDSyNLIGT, at en snart 35-årig spiller er på vej ned ad bakke. I LJ's tilfælde tyder de fleste indikationer, som du jo også selv skriver, på, at det lige præcis er det, der er ved at ske.

                      I øvrigt kan man da som alm. lønslave undre sig over, at man ikke gider" spille lidt bold for 130k pr. måned. Men han må jo have nok på kistebunden, eller måske har en TV-kanal stillet ham en endnu bedre retrætepost i udsigt?
                      Der ligger en enorm frygt for at vi bider på og henter endnu en spiller af navn fremfor af gavn , så kan han komme i klub med J.C og Skoubo.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kmb Se indlæg
                        Det er sjovt så forskelligt man kan se på det.. Jeg synes netop at han giver udtryk for, at han ikke er fodboldmæt, og netop vil spille på højeste niveau.. Og der er da ikke nogen snak om penge..

                        Men det lyder selvfølgelig bedre det andet, når man nu ikke vil have ham til klubben.. :)
                        Hvis han virkelig stadig var sulten, ville han da på ingen måde begynde at snakke om at stoppe, blot fordi lønchecken ikke er god nok. Så havde han da kløet på, kæmpet for at finde en klub, og BEVIST at han stadig skulle spille landshold...

                        Men jeg ER farvet, det lægger jeg ikke skjul på... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-lars-jacobsen

                          Comment


                            Han kommer til OB. Jeg giver det 75 procent chance.

                            Mvh

                            Hanzi Svinet

                            Comment


                              Comment


                                Kan vi lave en indsamling til Elfborgs transfer-kasse?

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X